Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ اردیبهشت ۸, جمعه

فرمانده سپاه تروریستی پاسداران در دیدار با ولایت وقیح فقیه بیان کرده فرزند محمد رضا شاه سابق ایران هیچ تهدیدی برای امنیت ملی رژیم آخوندی ندارند.

 






تکرار دعاوی سپاه پاسداران که برای سرکوب قیام و انقلاب مردم ، آنها را تجزیه طلب میخواند، توسط رضاجعلوی.


فرمانده  سپاه تروریستی پاسداران در دیدار با ولایت وقیح فقیه بیان کرده فرزند محمد رضا شاه سابق ایران هیچ تهدیدی برای امنیت ملی رژیم آخوندی ندارند.


 و علنان خواهان متوقف شدن تظارهاتهای خیابانی شده اند از طرفدارانش خواسته در خانه های خود بمانند و در خیابانها نباشند . و از سوی دیگر رضا پهلوی را دوست دار سپاه پاسداران نامیده که او هیپگاه خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی نیست و نبوده است. در خیزشهای اخیر خدمتی که آقای پهلوی به دولت جمهوری ننگین اسلامی کرده هیچ فرد دیگری چنین خدمتی را نکرده او توانست  البته با کمک و یاری  سایبریهای خود رژیم در میان مخالفین تفکیک ایجاد کند با به راه انداختن یک کمپین جعلی و فیک زیر نام من وکالت میدهم . در حال حاضر دولت ترکیه و تجاران ترکیه ای ایشان را به اسرائیل کشاندند تا شاید کمی از افسردگیش بکاهت. در ضمن من یک یهودی هستم مخالفت با تفکر رضا پهلوی هیچ ربطی به ملت یهود ندارد لطفا خیلی چیزها را با هم قاطی نکنیدو مطمئن باشید هر دولتی که در آینده در ایران بر سر کار بیاید در اسرائیل سفارتخانه و روابط دیپلماتی  و تجاری با اسرائیل خواهند داشت. در جواب  کیومرث این سایبری ولایتمدار تهمت زن  نادان بگویم که رضا رهبرت دارد مامور و جاسوس میشود مثل بابا بزرگش که جاسوسی کرد برای انگلستان که پادشاه بی اختیارش کردند. من در نظر دارم کتاب خاطرات جنرال انگلیسی حاکم وقت ایران در زمان رضا میر پنج را ترجمه و منتشر کنم تا جوانان کشورم با خاندان پهلوی آشنا ی پیدا کنند از کجا آمده اند و چطوری حاکم شدند در ایران.. در خصوص ایران آینده مطمئنا در ایران آینده دموکراتیک و همه حزبی و پلورالیزم خواهند شد هیچ فرد و یا نیروی حاکم مطلق نخواهند شد در ایران چون ایران امروز  اشغال شده توسط یک باند تبهکار مذهبی خرافاتیکثیف کله پوک دشمن بشریت و مردم در حال برون رفتن از دست اشغالگران مذهبی هستند  امروز یک لبنانی خرافاتی به ایران سفر میکند بانوی ایرانی را به قتل میرساند. #نه_به_شاه_نه_به_شیخ_بله_به_برابری_عدالت_دموکراسی_سیستم_کونفدرال

تکرار دعاوی سپاه پاسداران که برای سرکوب قیام و انقلاب مردم ، آنها را تجزیه طلب میخواند، توسط رضا پهلوی.

و جالب اینجاست که اینقدر آش شوره که اون دختری که کنارش هستش هم میگه کسی ایران تجزیه طلب نیست! اینو از کجا آوردی تو!؟

#مرگ_بر_ستمگر_چه_شاه_باشه_چه_رهبر 

#آری_به_جمهوری_کونفدرالیزم_دمکراتیک

شعار حجزیە طلب هم از سویی جاهلان شاە و هم از سوی جاهلان شیخ ..تجزیە طلب شعار احمقهای روان تجاوزدیدە خلقیات ایرانی جاهل اندیش جهل درون دروغگو درحرف زدن همچیز ودر عمل هیچ چیز.. احمقهای بدبخت ملاهای شپشو و  تادیروز انکلیسیها سوارتان بود حالا ملا برین کمی واقعبینانە بە اندیش های توی بیمار جاهل.. ایرانیهای کە جاهل اندیش هستند دشمن بشریتند،  باید بهانەای داشتە باشند کە عقدەهای تعفن درون خویش را خالی کنند روزی زیر نام تمامیت ارضی روزی دیگرتحت نام محاربە باخدا  هردو یکخرافاتند.. این همە جهل اندیشی برای توجییە کردن هدفی است کە خود بهش برسند،،، وقتیکە تاریخ سمبل این جانیان را مورد بررسی قرار میدهید خود نیز بزرگترین خاکفروش هستند برای نمونە محمد رضا شنگول بحرین را فروخت و اروند رود را فروخت و مناطق مرزی با ترکمنستان را فروخت رضا روانی و بیشتر از ربع خاک ایران را هدیە بە ترکیە بخشید آخر احمق حماقت تا این حد؟ ڵعنت بر شاە و لعنت برشیخ لعنت بر خرافات و دروغ و جهل.. نە بە بخشید بی ناموستر از این احمقها وجود ندارد. طرفداران خامنەی میدانند کە رهبرشان تجاوزی است و طرفداران رضا پهلوی هم میدانند کەە رضا دوجنسە است و دوست پسردارند خودش گفتە اگر کسی از عقب نخارندش آلتش بلند نمیشە یعنی کونی باروز روشن مردها میان سوار زنش میشن جلوش . یکی میگە ایرانیها با غیرتند زنان و دختران ایران درکوچە و پس کوچە های عمارات بحرین عراق ودر داخل مشهد هرکسی میاد ازراە سوارشان میشود.. میگە بروم جای کسی من را نشناسە دروغ بگم پر کراسی حکایت بیماری میتومانی ایرانی ههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣 برای مثال رهبر جمهوری اسلامی خمینی دجال مادرش هاجرخانم دوبار ازجورج هردون دون حاملە شد یعنی خود خمینی توسط قاری قرآن بهش تجاوز شدە،،، رضا خان هم یک ترکمن با مادرش روابط جنسی داشتە

تلاش بچه شاه و شاهپرستان برای سفید سازی سپاه ضد مردمی بعنوان اصلی ترین بازوی سرکوب قتل ترور کشتار دخالتهای تروریستی و غارتگریهای نجومی و دریک کلام وطن فروشی در یک زد وبند امپریالیستی - شیخ اللهی و شاه اللهی

اولا این را عرض کنم رهبرتون نوکر جمهوری جنون اسلامی هستند و شمای بسیجی  دارید تفره میروید محمد رضا و همسرش بیشتر از 165 میلیون دلار از کشور خارج کردند . بعدش به من بگو  این آقا رضا چکار کرده؟ دوما ما هدفمان روشن و واضح است مثل شما نیستیم شب با ولایت فقیه روز مخالفش برای جمع آوری اطلاعات . الان فکر کردی که آقا رضا به اسرائیل سفر کرده کاری انجام داده؟ نخیر  هیچ کاری انجام نداده تنها آقای نتانیاهو میخواست  کمی حال کند با بچه شاه و بداند چند در صد است حرف این شخص..  شما برو اسمتون عوض کن اردلانی کرد هستند شما یک نژادپرستین و اگر هم کرد باشین جاش هستین. این یک حق دموکراتیک خود میدانیم که بگویم نه به شاه و نه شیخ  بله یه یک جمهوری تکثرگرایی لامرکزی دموکراتیک که احقاق حقوق هم برابر باشد. و مردم ایران دیگر خواهان یک نوکر اجیر شده برای حاکم شدن در کشور ندارند بلکه یک و یا چند انسان وطنپرست برای بازسازی کشور و ایجاد آزادیهای اساسی خواهان شاهی نیستند شب حرفی میزند و روز حرفی دیگر. ای کاش افکار کمونیستی بر ایران حاکم میشد امروز و حد اقل روشنفکری و روشنبینی ضد مذهبی رشد میکرد و امروز ملاها نمیتوانستند حاکم باشند و هر روز دست به خرافات گویی و اغراقگویی بزنند و مردم برن مثل بره  به تخیلات بیمار ملاها گوش کنند آنچه امروز در ایران میگذرد تفکر شما و شاه شما باعث شده...  چون باید صبر کنید تا جواب کامنتها را بدهید اینجا یاد آور میکنم خود فرزند شاه در یک مصاحبه با صدای آمریکا به 62 میلیون دلار اعتراف کرده و در ضمن خود ماموران ساواک و به گفته ای آقای پاریزبان  لیلا جداگانه طلا و پول نقد برده علی رضا رحمتی جداگانه و خانم فرح پهلوی هم جداگانه بیشتر از 80 میلیون پول نقد و طلا و جواهرات گرانبها با خود برده است و متاسفانه اشرف خانم را در بی خبری کامل قرار دادند و ایشان به دست وملاها افتاد در نهایت در زندان فوت کردند.
حالا آقای پهلوی به اسرائیل سفر کردند و چند روزی روزنامه ها را با خود مشغول کردند چه شد چه کار کرد؟ آیا دولت اسرائیل میتواند کاری بکند در ایران؟ اگر از من سئوال کنید نه تنها یک جنبه ی تبلیغاتی داشته و هیچ دیگر . چون دولت و سیاستمداران اسرائیلی بدون اجازه ایالات متحده نمیتوانند خودسرانه کاری انجام بدهند.   دوم رضا پهلوی معروف به موش و گربه میماند بعضی اوقات قایم میشه و گم میشه یک دفعه پیداش میشه و سرو کلش پیدا شد دست به بیان چیزهای میزند که در توانش هیچوقت نیست و نبوده . پهلوی طرفدار سپاه میباشد چون طرفداران پهلوی از عکس کاریکاتور قاسم سلیمانی که بر روی وب سایت ما بود شکایت کرده بودند اما زمانی که ما به دادگاه آلمان کشاندیم یک دفعه قایم شدند و حتی حاضر نشدند در دادگاه حضور داشته باشند تا اینکه  دادگاه جریمه ی نقدی براشان ارسال کرد به دلیل شکایت اشتباهی. نام و مشخصات این اشخاص شناخته شده پیش ما محفوظ است در صورت نیاز منتشرش یکنیم.    اگر اسرائیل میخواست کاری بکند میتوانست سلاح در اختیار مبارزین و نیروهای مسلح ضد رژیم قرار میداد و ایالات متحده بیشتر در فکر این هستند که هنوز تاریخ مصرف رژیم ایران تمام نشده است هرچی رژیم در منطقه بحران درست کند ایالات متحده و اسرائیل از این بحرانسازی سود میبرند. در ضمن. خود ایالات متحده خمینی را آوردند و سفیر وقت ایالات متحده سلیوان در سال 1357 به شاه فشار وارد کرد که تا از ارتش بخواهند تا در خدمت خمینی قرار بگیرد این ارتش.    سلاحهای که امروز از سوی کشورهای غربی به سوی اوکراین سرازیر میشه یک ربع آن در اختیار مبارزین ایرانی قرار بگیرد رژیم ملاها را نابود میکنند ... این کوروش آریامهر  مبالغه زیاد میکنند قول میدهم 5 در صد مردم ایران با رضا پالانی نیستند. آقای رضا پالانی شغلی ندارند پدرش 160 میلیون دلار به اضافه ی میلیونها طلا و جواهرات دزدیدند دارد با پولی که دزدیده اند زندگی میکنند شغل چی .
 خواب دیدی  یار راست میگی زمانی رضا گماشته به ترکیه دعوت شد ربع خاک ایران به ترکیه هدیه دادند و دختر چی در کتاب خاطرات جنرال انگلیسی آمده است رضا دختران آنچنانی خوشگل می آورد برای ما میتوانید کتابش را جستجو کنید. در جواب اردلان فیک  اردلان میگوید ایشان کرد هستند اگر کرد هستند در جواب من مستقیم کردی بنویسند؟   ئەگەر کوردە با بە کوردی وەلامم بەداتەوە بە دەنگ نەک لە گوگەل  تەرجومە ی بکاتەوە بینیریت بوم
خوشحال هستم که شما صاحب این کانال نیستید در غیر این صورت مجبور بودم برای نخواندن حرفهای بی منطق از این کانال خارج شوم. 
مخاطب من دقیقا ناشر این ویدئو بوده که هیزم در آتش جمهوری اسلامی با پخش این کلیپ ریخته است.
نوع اندیشه سیاسی جمع وسیعی از ملت ایران که می فرمائید میشه بفرمائید دقیقا آمار افرادی که به جناب رضا پهلوی وکالت دادند چقدر هست؟لطفا دقیق بفرمائید که تعداد جمع وسیع مشخص شود.
وقتی اشاره به جماعت شعبان بی مخ کردم برای این بود که دقیقا از ادبیات آنها و ایادی جمهوری اسلامی استفاده می کنید: آنجائی که قافیه تنگ میاید منتقدین خود را به مجاهد و توده ای و … نسبت می دهید، مثل جمهوری اسلامی که مخالفان خود را به آمریکا واسرائیل و غیره نسبت می دهند، دقیقا همن ادبیات  را استفاده می کنید. من یک جمهوری خواه مستقل هستم و به هیچ گروه و سازمانی وابسته نیستم و آنقدر عقل دارم که مثل طوطی گفتار دیگران را قرقره نکنم بلکه از مطالعه و اندیشه و شنیدن نظرات همه گرایشهای سیاسی استفاده می کنم تا با همان یک رآی خود صدایم را به گوش حکومت آینده ایران برسانم. تاکنون حتی یک بار هم در انتصابات جمهوری اسلامی  شرکت نکرده و رای نداده ام پس استمرار طلب هم نیستم جهت اطلاع.
با همان رآی یک نفره خودم استفاده کردم و ناشر این کایپ را مخاطب قراردادم تا بدانم هدف از نشر این کایپ چه می باشد و چه سودی برای آزادی ایران به همراه دارد. 
این جناب بی بدیل ترین رهبر موجود برای بازپس گیری ایران بفرمائید چه چیزی سرتر از نسرین ستوده، نرگس محمدی، فاطمه سپهری، توماج صالحی و هزاران روشنفکر دربندی که پدر بی بدیل ‌ترین  رهبر ،سازنده اوین و مخوف ترین شکنجه گاههای دیگر در ایران بوده، دارد که ما ظرف این ۴۴ سال ندیدیم. لطفا از خدمات ۴۴ سال گذشته ایشان چند قلم نام ببرید. حداقل افرادی که نام ردم و به چشم شما نمی ءیند برای دفاع از حقوق هموطنان تحت شکنجه و زندانهای طویل قرار گرفته اند. منظور این نیست ه برای اثبات عملکرد درست رفتن به زندان فقط ملاک است بلکه حداقل کارهائی که به نام ایشان ثبت شده را بفرمائید و چشم من را روشن کنید.
متاسفانه جماعت پادشاهی خواه اصرار بر نظامی دارند که جز هزینه اضافی چیزی بر دوش مردم ندارد. به فرض که ایشان پادشاه مشروطه شوند، چرا من و امثال من باید کار کنیم و مالیات دهیم تا ایشان و خانواده محترمشان در کاخ و در ناز و نعمت مفت خوری کنند؟ چرا این هزینه های تشریفاتی نباید هزینه کشور شود؟ اصلا کار شاه چیست؟ قرار هست چه کاری انجام دهند که دیگران از انجام آن عاجزند؟ ۲-۱ روز پیش خبری در سایت رادیو فردا می خواندم مبنی بر اینکه محبوبیت پادشاه جدید انگلستان چقدر نزد جوانان آن کشور پائین آمده. جوانان امروز پرسشگر هستند، نمی خواهند قبول کنند مرغ فقط یک پا دارد.  خواهش می کنم از اندیشه و درک خود به درستی استفاده کنید و پرسشگر باشید، اصلا محبت بفرمائید و از تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران ۱۰ شاه دادگر و صلح دوست را نام ببرید. دست روی هر کدام که بگذارید چه در دوران هخامنشی که کشورگشائی می کردند و چه در دوران معاصر که مخافان را خاموش می کردند، با استفاده از قاتلانی چون پزشک احمدی به زحمت می توانید یک پادشاه دادگر در بین این صدها شاه بیابید. بزرگ‌ترین خیانت پدر رهبر بی بدیل شما، این بود که مملکت را دو دستی تقدیم خمینی کرد. با اینکه می دانست سرطان دارد حتی جرآت نکرد به بهای جان خود مملکت را به دست اجنبی ندهد. شاه مثلا در حکم پدر یک مملکت است. کجا می توان قبول کرد پدر یک خانواده فرزندان خود را به دست گرگ ها می سواری و از ترس جان فقط خود را نجات می دهد؟ فکر کنید آقا جان . منطقی حرف بزنید و برچسب به مردم نزنید.
من میخواهم بدان شما مفهوم آزادی بیان و قوانین آزادیهای اساسی میدانید؟ نه برو کمی شیر بخوار و مه مه ننه را بمکید بعدا یاد میگیرید. در خصوص خشونتگرا به شما بگویم در ایران آینده باور کنید اسمتون هم در ورقه ی تاریخ محو خواهند شد حالا بنویس پیش خودت  https://samuelkub.blogspot.com/      شما بگو بریس شعار بنویس ما شما را بخوبی میشناسیم   https://samuelkub.blogspot.com/2023/04/he-always-kissed-my-shoes-three-or-four.html#more    ما به شما وعده میدهیم رویاهای فاشیستی تان بگور خواهید برد جوجول برو کتاب خاطرات جنرال انگلیسی بخوان چطوری رضا میر پنج دختران ایرانی برای سربازان انگلیسی برده برای روحیه دادن و سکس..  در روزهای آینده رسویاب نگاه کن. جون بکن تاریخ مصرفتان تمام شده برگشت ناپذیر است هیچ نیروی توان بازگشت تاریخ مصرف تمام شده با باز نمیگرداند.. ما هیچ وقت بدون دلیل حرفی را بیان نمیکنیم و حتی مطمئن هستیم که چیزی را بیان میکنیم
این هم یکی دیگر از جانوران خرافاتی  جعل مجهول  تهدید ایرانم را پاره کند این کسخل از کجا آمده کدام طویله بوده که یک دفعه زنجیر پاره کرده و  ملتهای دیگر را تهدید میکنند که هنوز هیچی نگفته یارو تنها گفته باید زبان مادری و یا همان زبان محلی  تا سطح دکترا خوانده بشود چه اشکالی دارد؟ این جانور ملا اندیش و خرافات اندیش کفش بوس و چاپلوس  هم دارند عربده کشی میکنند خاکبر سرت بیماری . تا ایران ایرانی هست دارای عقل و منطق نیست همین آش و همین کاسه خواهند بود. خوب حق استقلال زمانی میباشد که ملتی احساس نا امنی  از سوی اشغالگران بکنند مورد تبعیض  واقع بشوند این یک حق طبیعیست زمانیکه اهل کوسوا دیدند که خیلی بهشون ظلم میشود تصمیم به جدا شدن گرفتند که جامعه ای جهانی هم ازشان پشتیبانی نمود مطمئن باشید تمامی این نوشتهای شما ثبت و ظبط میشود و مورد بررسی قرار خواهند گرفت و ترجمه میشوند و در اختیار نهادهای بین المللی قرار خواهند گرفت و به زبانهای کردی عربی ترکی انگلیسی ترجمه میشوند.. اینجا را نگاه کنید .. EBRAHIM, [2023-04-30 10:09]
ما هم چهارشنبه سوری داریم

KENT MAGA, [2023-04-30 10:09]
هر کی ضد پهلوی صحبت می کنه از تخم و ترکه  شورشیان ۵۷ هست و دشمن ایران .شک نکنید,و morteza shams و اینجا را نگاه کنید تا این آخوندای بی وطن هستن خوب بچرید، ما که بیایم خواهر مادر کسی که بخواد ایرانمون رو پاره کنه پاره پاره می کنیم.
به مسجد رفتم همه دعا میکردند خدایا کافران را بکش باز به کلیسا و کنیسه رفتم همین آش و همین کاسه بود اما زمانیکه به میخانه رفتم دیدم همه شراب مینوشند و میگویند به سلامتی پس میخانه انتخاب میکنم چون دعا برای کشتن کسی ندارد بلکه آرزوی سلامتی دارد پس دین مستی‌راستیست... به امید آزادی ایران و سرنگونی نظام فاشیزم مذهبی و برچیدن بساط ملاها و جرثومهای عمامه به سر در سرزمین ایران برای همیشه و خشکاندن ریشه ی میکروبهای تحت نام حجتالاسلام و آخوند در ایران #آری_به_جمهوری_دمكراتيك #آری_کونفدرالیزم_لامرکزی_دموکراتیک✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️ شاهوللهی حزب اللهی میکروبند میکروب شاه و شیخ دو میکروب  ضد اجتماهی یکی بطور خصوصی برای من نامه نوشته با کمک اسرائیل شما کردهای تجزیه طلب را همچون ارامنه قتلعام میکنیم؟ من هم جواب دادم داداش حالتون خوبه یعنی آقای پهلوی رفته اسرائیل به آرزوی نسلکشی کردها؟ جواب داد گفت حالا میبینید خدا قوت این هم میکروبی دیگر.  آرزوی کشتن انسان  دیگر قابل قبول نیست  ساواک تا توانست کشت وزارت اطلاعات سپاه جهل و جنون تا توانست کشت به کجا رسید؟ آیا آرزوی انسانکشی یک بیماری نیست؟ من آرزوی کشت حتی یک پرنده نمیکنم  آرزوی من این است عقل خوبی میخ کوب بشه به مخ این ظسلطنت طلبها عاقلانه فکر کنند دوران انسانکشی باید به پایان برسد.. پس ما باید تمرین دموکراسی بکنیم انتقاد دشمنی نیست در همه کشورهای دموکراتیک مخالف و موافق وجود دارد این به مثابه ی دشمنی نیست اگر انتقاد وجود نداشته باشد کشور  پیشرفت نمیکند . یک آخوند میاد دست به چهه چهه میزند  و ملت هم به حرف این گوشاله گوشمیدهند پس سبب این بدبختی چیست و کیست؟ هرچی امروز در ایران میگذرد حاصل تفکر  محمد رضا پهلویست. این را یادتان نرود خرافات خرافات را خلق میکند  یکی میگه یاهورامزدا خوب اون هم نوعی خرافات است
سطل زباله   یا سلطنت طلب فحاش طلب  اینها بسیحهای حکومتی هستند برای تفرقه اینجا آمده اندو بعدش سطل زباله طلبها دارای تشکیلات منظمی نیستند هر بسیجی و پاسداری که هوس کرد طرفداری ازش میکند و برای تفکیک و تفرقه متاسفانه خود رضا جون هم تحت تاثیر این بسیجیها قرار گرفته است چپ و راست حرفهای امامش تکرار میکنند. نمیدانم شما حکایت ملا فیگور را شنیده اید جکایت سلطنت طلبها مثل حکایت ملا فیگوره... روزی و روزگاری آخوندی راهش به یک دهکده رسید هرچی التماس کرد کسی بهش جا نداد. و شب دیروقت بیرون ماند.

 یکی از خرها دلش به حال آخوند سوخت و گفت حاجی ما یک طویله داریم و خر و قاطرها با هم زندگی میکنیم .
اگر مایل هستی که به جمع ما به پیوندی بیا پیش ما. 
خلاصه آخوند قبول کرد به طویله ی خر و قاطرهابرود و در حین ورودش خرهاو قاطرها با رسم خودشان شیره کردن و گوز زدن از حاجی استقبال کردند.
 چند روز حاجی مهمان خرها و قاطرها بود خلاصه حاجی مجبور بود با  آنها الف بخورد. حلاصه حاجی دست به فتنه گری و میان خرهاو قاطرهاجنگی راه انداخت کدخدای خرها آمد گفت این حاجی فتنه اخراج کنیم این مثل میکروب است هرجا بره آنجا را به گوهه میکشد. و   فتنه ی اصلی در داخل این طویله حاجی است دیگر این حاجی دجال  میان ما  جای ندارد. گدخدای قاطرهاگفت پس بگذاربکشیمش.
حاجی غش کرد و زیر زیری با گوشه ی چشمش نگاه میکرد خر متوجه شد  و کدخدای خرها آمد گفت اگر این حاجی دجال را بکشیم بقیه ای ملاهای دجال فتوا میدهند و ما را میکشند  پس اخراجش کنیم بگذار خودش بمیرد و خون کثیفش به گردن ما حیوانات  بی آزار نی افتد.
این هم داستان حاجی  در طویله ی خران..  هر آنچه آموخته در طویله ی خران  44 سال در آمریکا زندگی میکنند هنوز نیا موخته است کرامت انسان چیست ادعای رهبری هم میکنند..
حالا فرز کنیم کمونیستها خائن هستند؟ پس باید خاندان پهلوی چه لغبی بهشون داده بشود؟ من کمونیست نیستم  اگر افکار کمونیستی در کشور ایران حاکم و یا حد اقل در جامعه ای ایران اجازه ی فعالیت داشتند امروز روزگار مردم ایران نبود.  2 رضا  پدر بزرگ این رضا هم صدها بار کفش جنرال انگلیسی را بوسید دست به جاسوسی زد مخالفان و نیروهای که همفکرش نبودند با اتهامات ساختگی به و جاسوسی و چاپلوسی برای جنرال انگلیسی که تا شاید حاکم بی اختیارش کنند و کردند و  3 محمد رضا پهلوی که این لغب جعلیست و هیچ ارتباطی با فامیلهای پهلوی ندارند به درخواست مامور انگلیس دست به بوسیدن آخوند زد تا تاج بهش به بدهند آنهم با تعهدی که داده بود در مهرداد 1332  انگلیس و ایالات متحده در برداشتن و سقوط شاه اختیار تام داشتند  برو کتاب خاطرات  افسران و تیمسارهای زمان محمد رضا را بخوانید ..  شما  بعنوان چوپان گردان  شاهوللهی همیشه با بخش بزرگی از جامعه ای دشمنی دارین و این زمان با آن زمان فرق و تفاوت فراوانی دارد و فکر نمیکنم شما با رهبرتان در ایران آینده به جای برسید این تاریخ هم نشانداده است با چاپلوسی کفش بوسی دیگر کاری پیش نخواهند رفت زمان تفاوت است و فرق فراوانی دارد   و بستن چشم خویش بر روی حقیقت و اتهامات احمقانه تجزیه طلب  به ملیتهای تحت ستم ایرانی هیچ چیزی عوض نمیکند بلکه ایران را به ویرانه ای تبدیل خواهند کرد که  هیچ درمانی آن را درمان نخواهند کرد این به سبب حماقت  شماها و شعارهای احمقانه ای شما میباشد. کمونیست ربطی به روسیه ندارد و نداشته است یک تفکر  حقوقی و حق طلبانه برای دفاع از حقوق کارگران حقوق زنان و برابری در جامعه بوده و توسط متفکر آلمانی کارل مارکس  ابداع شده است و انگلس فرانسوی  در زمان هیگل چنین تفکراتی وجود داشته است و امروز در ایالات متحده   سیاست و اقتصاد  کارل مارکس در دانشگاها تدریس میشود و از آن تفکر سود میبرند. به من بگو سیستم آقای پهلوی چگونه است سوسیالیست را رد میکند کمونیست را رد میکند و اینجا معلوم است به زمان برده داری بر میگردد؟ پلورالیسم دموکراتیک لامرکزی را رد میکنند و تعددی همه حزبی را رد میکنند پس باید بگویم ایشان عین خمینی دارای افکاری خمنییستی هستند و خواهان اسلام کراواتی پهلوی هستند؟ این را اضافه کنم تاریخ پادشاهیی در ایران تاریخ مصرفش به پایان رسیده است هرگز بازنخواهند گشت..  در جواب اردلان جعلی  فیک جعلوی  بگویم نه شما آخوند صفتان  همیشه به شما دیکته میکنند و شما هم منتشر میکنید اینجا سایت براتون گذاشته ام و در وب سایت آقای پهلوی میگوید ایشان در زمان جنگ ایران و عراق به ایران رفته و کردستان را بمباران کرده برو ویدئو را نگاه آقای ابله مامور وزارتی فکر کردی خیلی زرنگی با دروغهای بر روی هم بافته و ساختگی شما. بجای این تفکر ابلهانه برو دست در دست برادران دیگر ایرانیت بگذار تا نظام فاشیزم مذهبی را سرنگون کنیم کمتر دختران و پسران این مرز و بوم را هر روز با شیوه های گوناگون قتلعام کنند روزی با مواد  شیمیایی و روزی با اتهامات واهی محاربه با خیال و هزاران درد بی درمان دیگر .. بعنوان یک روانکاو از نوشتهای اردلان برداشتی کرده ام ایشان دارای پرخاشگری بیش از حد هستند,, یک واقعه ی تاریخی نسل کشی لرها ، تاریخی که پان فارسیسیم روی آن سرپوش گذاشته و سایرین نیز در معرفی آن کوتاهی کرده اند 
🔹 رضا پالان قدرت اولین نیروی هوایی ایران تازه ساز را با نسل کشی لرها آغاز کرد و هر آنچه در اردوگاهها با اسیران انجام میشد کپی شده از آنچه بود که نازی های متحدش در اردوگاهها با یهودیان انجام میدادند  https://ajansknews.blogspot.com/
زمانی که من با رژیم در جنگ بودم شما بسیجی بودین و حالا هم هستین  شما بیا خودتو معرفی کن و من هم معرفیس کرده ام با مقالاتم و وب سایتهایم این رضا پهلوی هستند که میگویند در زمان جنگ به ایران رفته اند با کمک فرماندهان سپاه و بقول خودش کردها را بمباران کرده بله در قوانین سازمان ملل آمده است هر اتنیکی بیشتر از یک میلیون باشد بعنوان نیشن یعنی ملت محسوب میشود  و ملت کرد 68 میلیون میباشند و ملت هستند  تمام فارس یم زبان است  آذری ملت است بلوچ ملت است عرب ملت است و کرد هم ملت است  شمای که استحمار شده اید  چیزی دیگری به خورد شما داده اند
در جواب به بی ادبان شاه پرست چوپان گرد. من غلط نه نوشته ام سوزش درون شما است باید چیزی با را بیان کنید  تا شاید سوزشت کمتر بشود..   1 شما مستقیم ملتهای تحت ستم ایرانی را تحقیر میکنید که در بالا جواب داده ام .  2 شما کرد نیستی بی نام نشان هستید اگر هم کرد باشید از کسانی هستید نزد کردها اسم ور سم خاصی دارید..    ما میدانیم که چه نامی انتخاب شما است..  3 مردم ایران مردمانی بی فرهنگ جهان سومی بیسواد  معرفی میکنید که خودش تحقیر و توهین به شعور هر ایرانیست/// در خصوص فدرالیست اینجا را کلیک و نگاه کنید برات روشن میشود که ما مثل شما اجیر شده ولایتمدار نیستیم...   http://samuel-kermashahi.blogspot.com/2013/01/blog-post_18.htm در جای دیگر مینویسد آنهایکه با رضا پهلوی مخالفت میکنند دشمن اسرائیل هستند این دروغهای شاخدار بیمارگونه تنها از دهان بسیجیهای بیمار ورانی جاری میشود   تمامی مخالفین رژیم ایران در آینده خواهان روابط دیپلماتیکی و سیاسی و تجاری با کشور اسرائیل هستند چه چپ و چه راست حتی شورای ملی مقاومت ایران که بقول شما  مذهبی هستند در برنامه خود دارد که کشور اسرائیل بعنوان یک کشور دوست ازش نام برده و خبر داریم روابط میان آنها  با دولت اسرائیل وجود دارد. کیومرث فیک بسیجی امس محل اردلان فیک به من بدهید من تحقیقات میکنم و در خلال پنج دقیقه مشخصات ایشان در اختیارتان قرار میدهم اردلان کرد نیست یک نام فیکی است منتظر باشید اطلاعات کامل در باره این شخص بر روی روسویاب منتشر میشود https://rasuyab.blogspot.com/  اگر این کیومرث بی هویت هویت دارند خوب بیاید خود را معرفی کنید؟ مغز کوچک شمای که اسم خودت گذاشتی  آزادی که خودش توهین به آزادی است. شما ذهنتان مال سالهای بعد از چاجار است که رضا میرپنج با کفش بوسی و جاسوسی برای جنرال انگلیسی حاکم بی اختیارش کردند منتظر ترجمه ای کتاب خاطرات جنرال انگلیسی بر روی وب سایت ما خواهید خواند.. https://ajansknews.blogspot.com/
شما معلوم است از بی فکری و عقبماندگی ذهنی بر سر میبرید در آلمان کانادا و سویس  و آمریکا تقسیم قدرت  و در یک سیتسم فردال   بر قرار است. و در لبنان  هیچ چیزی بنام تقسیم قدرت وجود خارجی ندارد یک گروه تروریستی توسط رژیم فاسد آخوندی و  فاشیزم مذهبی ایران  درست شده  در جنوب لبنان و یک گروه تروریستی با زور منطقه ای را کنترل کرده با کمک رژیم فاشیزم مذهبی و فاشیستهای مثل افکار شما... در جواب اردلان نام جعلی  و بگویم مخالفت با افکار رضا جینگول هیچ ربطی به اسرائیل  دوست داشتن و دوست نداشتن ندارد بخشی از حاکمیت اسرائیل نیمه  دیداری با اون داشته اند و اسرائیل یک کشور دموکراتیک مثل تمامی کشورهای دموکراتیک دیگر جهان میباشد و ما مخالف دولت و اسرائیل نیستیم ما تنها مخالف شازده و تفکر عقبمانده ای ایشان هستیم.و بعدش اصلا در شئن من نیست با افرادی بی نام و بی نشان و کوچه بازاری مثل شما بحث کنم. اولا من زبان عبری و کردی زبان مادری من است زبان تارسی زبانی ساختگی 60 در صد عربی توسط فردوسی درست شده و  زبان من نیست اینجا را نگاه کن .. یکی از فکار فاشیزم این است مردم را دست کم بگیرند و خود را تحقیر کنندگویا جهان سومی هستند بی فرهنگ هستند توان پیشرفت ندارند مگر مردم ایران جی از مردم آلمان کمتر دارد؟ چی از مردم سویس کمتر دارند؟ این حاکمان و فاشیستهای کوری هستند که مردم را تحقیر میکنند گویا نادان بی فرهنگ و بیسواد هستند دارای فقر فرهنگی ندارند و توان فکر کردن را ندارند بنابر این اعتراف میکنند که استحمار و استثمار شده اند باید قبول کنند که فلان فاشیستی چه میگوید  http://samuel-kermashahi.blogspot.com/2012/04/blog-post_8162.html     http://samuel-kermashahi.blogspot.com/2013/01/blog-post_18.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر