Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

اول ماه مه (۱۱ اردیبهشت) روز جهانی کارگر گرامی باد!

 



اول ماه مه (۱۱ اردیبهشت) روز جهانی کارگر گرامی باد!


بدینوسیله به اطلاع عموم می رسانیم که سازمان حق زن به مناسبت روز جهانی کارگر روز دوشنبه برابر با اول ماه می در راهپیمایی شهر مالمو شرکت خواهد کرد. این راهپیمایی با اجتماع اولیه در میدان Möllevången  راس ساعت ۱۱ شروع می شود و سپس به طرف Slottsparken  ادامه خواهد یافت. ما با شرکت در این راهپیمایی همبستگی خو.د را با کارگران اعتصابی صنعت نفت و مبارزات مردم ایران اعلام می داریم، خواهان اخراج جمهوری اسلامی از سازمان جهانی کار خواهیم شد و در همراهی با انقلاب مردم ایران پرچم زن زندگی آزادی را به اهتزاز درخواهیم آورد.


توصیه ما این است که همه ما صرفنظر از هر عقیده و گرایشی که داریم در یک صف واحد قرار بگیریم تا صدای انقلاب زن زندگی آزادی را هر چه قوی تر به گوش جهانیان برسانیم.


لازم به توضیح است یکی از سخنرانان این تظاهرات Casey Vendel از برگزار کنندگان شنبه های اعتراضی در مالمو است که بعنوان فعال جنبش زن زندگی آزادی در میدان Möllevången سخنرانی خواهد کرد.



علاقه مندان به شرکت در این راهپیمایی می تواننداز ساعت ۹:۳۰ در لوکال سازمان حق زن در مالمو واقع در Nobelvägen 21 در روز دوشنبه اول ماه مه حضور بهم رسانده تا پس از صرف صبحانه (آش خوشمزه) به اتفاق هم به طرف میدان Möllevången حرکت کنیم.

از دوستان خواهشمندیم در صورت حضور در لوکال از قبل به ما از طریق شماره تلفن‌ زیر اطلاع دهند.


سازمان حق زن

0704747970


۲۸ آوریل ۲۰۲۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر