Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ خرداد ۷, چهارشنبه

نیروی امنیتی حزب دموکرات 2 کادر حزب حل دموکراتیک را ربود


نیروی امنیتی حزب دموکرات 2 کادر حزب حل دموکراتیک را ربود
مرکزخبر :
بعدازظهر روز گذشته در حدود ساعت 4 در شهرستان سوران جنوب کردستان 2 زن عضو حزب «حل دموکراتیک کردستان» به نام‌های «بریتان عثمان احمد و دیلان احمد خلیل» از سوی نیروی امنیتی حزب دموکرات بارزانی تحت پیگیری قرار گرفته و در داخل شهر مقابل دیدگان مردم به آنها یورش برده و ربودند.


«کاظم نیاز حاجی», عضو مدیریت «حزب حل دموکراتیک کردستان» در منطقه قندیل در این مورد گفت:«پس از اینکه مطلع شدیم که دو عضو حزبمان به نام‌های بریتان عثمان احمد و دیلان احمد خلیل از سوی نیروی امنیتی سوران ربوده شده‌اند, نزد سرهنگ ذکی , رئیس کل نیروی امنیتی شهرستان سوران و نیز سرهنگ دلدار رئیس نیروی امنیتی سوران مراجعه کردیم , اما آنها حاضر نشدند اعضای حزبمان را آزاد کنند. آنها اعتراف کردند که دو عضو حزبمان را ربوده‌اند, اما گفتند تا از مراتب بالا دستور داده نشود, نمی‌توانیم آنها را آزاد کنیم».
کاظم نیاز افزود:«این نخستین بار نیست که نیروی امنیتی اعضای حزبمان را بازداشت می‌کند و یا مقابل دیدگان مردم به ربودنشان دست می‌زنند. زیرا نیروی امنیتی می‌خواهد با این رفتار خود مردم را بترساند و این رفتار برضد تمامی قوانین و قواعد اخلاقی ملی , دموکراتیک و قانونی است».
کاظم نیاز این رفتار نیروی امنیتی حزب دموکرات بارزانی در شهرستان سوران را بشدت محکوم و افزود:«چندی پیش هم اعضای حزبمان را مورد تهدید قرار دادند و گفتند بایستی از این مناطق خارج شوید و در سوران و حومه آن فعالیت نکنید, اما ما به آنها گفتیم هر شکایتی دارید باید از طریق دادگاه و مطابق قانون حکومت اقلیم جنوب کردستان باشد و ما برای هر کاری حاضر هستیم. این درحالی است که آنها با ادبیات تهدید و خشونت به ما جواب دادند».
این عضو مدیریت حزب حل در منطقه قندیل افزود که مدتی است نیروی امنیتی حزب دموکرات در این منطقه دوستان و طرفداران حزبمان را مورد تهدید و ارعاب قرار می‌دهد.
نیاز حاجی در خاتمه خطاب به نیروی امنیتی حزب دموکرات بارزانی گفت که این رفتارهای خشن هیچ خدمتی به منافع ملی نمی‌کند و باید در برخوردهایشان تجدید نظر کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر