Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ خرداد ۱, پنجشنبه

تجمع مردم مریوان علیه نیروهای انتظامی ضدخلقی رژیم


تجمع مردم مریوان علیه نیروهای انتظامی ضدخلقی رژیم
فرات
فشار و سرکوب نیروی انتظامی رژیم ایران علیه کاسبکاران داخل شهری در مریوان شرق کردستان به تجمع اعتراضی مردم آن شهر علیه آن نیرو انجامید. شهروندان از یورش مأموران نیروی انتظامی به کاسبکاران, جلوگیری کردند.


به گزارش خبرگزاری فرات, امروز , پنج‌شنبه, 1 خرداد 1393 نیروهای انتظامی رژیم ایران در شهرستان مریوان شرق کردستان به کاسبکاران کرد یورش بردند. این نیروها با استفاده از 3 خودرو و چند موتور سیکلت برای جمع‌آوری کاسبکاران در چند خیابان شهرستان مریوان, به کاسبکاران زحکمتکش یورش بردند که با ممانعت جدی مردم آن شهر روبرو شد.
نیروهای انتظامی با توسل به خشونت به کاسبکاران محله مردوخ, میدان جهاد, میدان نوروز و چندین محله دیگر در شهرستان مریوان یورش بردند که شهروندان کرد هم علیه آن نیروها تجمع کرده و آنها را مجبور به ترک آن نقاط شهر و دست برداشتن از فشار علیه کاسبکاران کردند. تجمع‌کنندگان با سردادن شعار مانع از ضبط کالاهای کاسبکاران از سوی نیروی انتظامی شدند.
لازم به ذکر است که استان سنه, بویژه شهرستان مرزی مریوان با خیل بیکاران روبرو شده و رژیم ایران هم گذشته از اینکه به ایجاد فرصت شغلی برای مردم نمی‌پردازد, با توسل به خشونت از هرگونه فعالیت کاسبکاران کرد که روزانه به سختی به تأمین معیشت خانواده خود می‌پردازند, جلوگیری می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر