Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۴ مرداد ۳۱, شنبه

اورینت: شورای ملی مقاومت خواهان برخورد دولت فرانسه با جاسوسان رژیم ایران شد


اورینت: شورای ملی مقاومت خواهان برخورد دولت فرانسه با جاسوسان رژیم ایران شد
اورینت، تلویزیون اپوزیسیون سوریه گزارش داد:
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت از مسؤلان فرانسوی خواست تا جاسوسهای وزارت اطلاعات رژیم ایران را که پناهندگان ایرانی خارج کشور را تحت تعقیب و مراقبت قرار می‌دهند و مأموریتشان حذف مخالفان ایرانی است مورد حسابرسی قرار دهند.

تلویزیون اورینت افزود:
سیاستهای رژیم تهران علیه مخالفینش تنها به داخل کشور منتهی نمی‌شود بلکه به کشورهای دیگری نیز سرایت کرده است.
رژیم ایران سیاست حذف مخالفینش را به‌عنوان اصلی‌ترین شیوه برای خلاص شدن از آنها به‌کار می‌برد.
انجمن قربانیان تروریسم یکی از انجمنهای ساختگی است که تهران آن را تأسیس کرده تا با آن مخالفان را در خارج کشور به دام بیاندازد. واقعیت این انجمن این است که شاخه اطلاعات در تهران است و در سال 2007 تأسیس شده است. افراد این انجمن جاسوسها و مزدوران رژیم آخوندی‌اند و مأموریت آنها تعقیب مخالفان رژیم در سراسر جهان است.
اطلاعات رژیم و سفارت آن در پاریس دو مزدور را به مقر شورای ملی مقاومت ایران فرستاده تا با ایجاد درگیری اعمال تروریستی را زمینه‌سازی کنند ولی نیروهای امنیتی آنها را دستگیر کردند و پس از بازجویی از محل دور کردند.
از طرف دیگر پناهندگان ایرانی در کمپ لیبرتی که با زور و همکاری دولت مالکی و در پاسخ به دستورهای رژیم تهران به این کمپ منتقل شده‌اند و دولت مالکی با هدف دستیابی به دور سوم نخست‌وزیری محاصره شدیدی را به آنها تحمیل کرد تا با این فشار آنها را وادار به بازگشت به ایران کند و زندان و شکنجه و حتی اعدام را قبول کنند، از خاطره آخوندها پاک نشده‌اند.
اورینت در پایان گفت: مخالفان ایرانی در کمپ لیبرتی مانند مردم عراق به‌دلیل شرایط و وضعیت بسیار بد به‌دلیل محاصره در شرایط بسیار سختی هستند و تعدادی از آنها به همین دلیل جان خود را از دست داده‌اند.
http://www.mojahedin.org/news/162040/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر