Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۴, شنبه

افشاگری علی دایی از آنچه خودش هم نمی‌دانست!


افشاگری علی دایی از آنچه خودش هم نمی‌دانست!
رونمایی علی دایی از عضو باند ترور قاسملو در وین
این آخرین فریادهای علی دایی است: «آقایی که ادعا می‌کنی، شما کجا به تعهداتتان به مردم عمل کردید؟ طرف رنو ثبت نام کرده ولی می‌خواهید ماشین‌های دیگر در یک تاریخ نامشخص بدهید. مردم جلوی کارخانه شما تحصن کرده بودند نه جلوی خانه و محل کار من. مثل این که فراموش کردید.»


البته سرمربی معزول سایپا کمی فراتر رفته و در قبال مدیریتی که پای حکم اخراجش را امضا کرده است هم فاش‌گویی کرده است: «آقای مصطفی مدبر برای من وجود خارجی ندارد و آدم حقیقی‌ای به این اسم نمی‌شناسم. تا جایی که ذهن ناقصم یاری می‌کند و او را از زمانی که ریاست حراست صداوسیما را داشت، بعنوان سردار غفور می‌شناسم. برای من جالب بود که در یک برنامه نود خودش را مدبر معرفی کرد. بعد که صحبت کرد تن صدایش برای من آشنا بود و دیدم همین سردار غفور خودمان است و اردبیلی است. چطور او مصطفی مدبر شده است؟ کاش یک نفر از ثبت احوال این جا بود و سوال کنم که یک نفر می‌تواند کل اسم و فامیلش را عوض کند؟» البته علی دایی اسم کامل‌تری گفت که باعث مطرح شدن این موضوع شد: «سردار غفور درجزی دولق»
سردار «غفور درجزی» که علی دایی از او رونمایی می‌کند، یکی از عواملی است که در ترور «عبدالرحمن قاسملو» نقش داشته است. آن‌چه شاید علی دایی نمی‌داند این است که سردار غفور با نام «امیر منصور بزرگیان اصل» در ترور مشهور عبدالرحمان قاسملو در وین با عنوان «فرمانده واحد عملیاتی سپاه قدس» نقش داشته است.
روز ۲۲ تیرماه سال ۶۸ قاسملو دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران، بدون محافظ و بدون هیچ اقدام امنیتی به محل مذاکره در «لینکه بانگاسه» می‌رود. آن‌چه از ملاقات مشهور ثبت شده این است که محمد جعفری صحرارودی، مصطفی مصطفوی (آجودی)، غفور درجزی (امیر منصور بزرگیان اصل)، فاضل رسول، عبدالله قادری و عبدالرحمان قاسملو دور یک میز می‌نشینند. صحرارودی و مصطفوی اعضای مذاکره کننده اند و بزرگیان اصل (سردار غفور) مسئول حفظ امنیت مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی است.
پس از دو ساعت، مذاکرات به نتیجه نمی رسد و در پی آن قاسملو پیشنهاد می‌دهد که گفتگوها یک روز بعد ادامه پیدا کند. اندکی پس از این پیشنهاد تیراندازی با دوکُلت شروع می شود. گلوله ها به پیشانی، گیجگاه و گلوی قاسملو اصابت می‌کند. پس از آن گروه مذاکره کننده جمهوری اسلامی بازداشت شدند و کمی بعد به ایران انتقال پیدا کردند.
پس از بازگشت به ایران اما بارها نام آنها تغییر کرد. سردار غفور درجزی هم حالا شده است آقای مصطفی مدبر و با همین نام، مدیرعامل باشگاه سایپا می‌شود. ..."
اسم «غفور درجزی» در مطلبی که «پرویز دستمالچی» در مرداد ۱۳۹۴ درباره ترور وین نوشته بود با عنوان "فرمانده واحد عملیاتی سپاه قدس" ذکر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر