Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ فروردین ۱۴, پنجشنبه

ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیکی است که سرمایه داران از این سلاح کشنده برای کشتن بسیاری از مردم استفاده می کنند ، همه سیاستمداران موافقت کرده اند که مردم را کاهش دهند ، آنها واقعاً قاتل انسانی هستند.


ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیکی است که سرمایه داران از این سلاح کشنده برای کشتن بسیاری از مردم استفاده می کنند ، همه سیاستمداران موافقت کرده اند که مردم را کاهش دهند ، آنها واقعاً قاتل انسانی هستند.
تئوری توطئە وجود دارد و هدف دولتها کاهش جمعیت جهان است.
کرونا سلاح شماست از این سلاح برعلیە حاکمان استفادە کنید.
مردم اگر بر علیه حاکمیتها انقلاب نکنیم بدونه شک همگی جز مردەگان خواهیم بود.
صحبتهای افشاگرانه پوتین در میدان سرخ مسکو،
در حضور خیل عظیمی از نیروهای مسلح، خطاب به رهبران جهان ، این صحبتها چند وقت قبل پوتین شاید کمی پشت پرده بحران های جوامع را هم برملا و آشکار سازد!
من امروز خسته ام! از همه چیز خسته ام! مایلم رهبران جهان را مخاطب قرار دهم! چه اتفاقی برای شما افتاده است!؟ در حال طراحی کدام نقشه شیطانی هستید!؟ شما عمدا در تلاش برای کاهش جمعیت هستید! آنها در حال انجام این کار به قیمت جان انسانهای بی گناه هستند! ای زورمداران جهان، من نقشه شیطانی شما جهت کاهش جمعیت این سیاره را می دانم! اما امروز تاریخ به شما نشان خواهد داد که خرد جمعی قویتر است! ما از شما می خواهیم‌ که به ابتدای نقشه خود برگردید! من امروز اینجا در صلح و آرامش ایستاده ام و می خواهیم که ذهنهای جوانان و ستمدیدگان در صلح باقی بماند! اما یک قدم ‌محکم بردارید و ببینید که من از نقشه شما آگاه هستم! سیاستهای شما باید تغییر کند! رسانه شما باید حقیقت گویی را آغاز کند! آمریکا و اروپا اگر به نقشه خود خاتمه 
ندهید، علاوه بر مواجهه با غضب الهی، باید با من هم رو در رو شوید!
من روز اول اعلام کردم ویروس کرونا سلاح بیولوژیکی میباشد برای قتلعام مردم بی دفاع توسط دزدان و جنایتکاران پول پرست توزیع شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر