Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

کرونای ولایت هشدار، هشدار / خیلی مراقب نوشابه های شیشه ای و نوشابه های بطری تک نفره و خانواده که می خرید و می خورید باشید! یک از خدا بیخبر که خود مسئول توزیع نوشابه ها است، اینگونه یکی یکی درب نوشابه ها را باز می کند، از هرکدام یک قُلُپ می خورد، مایع عجیبی با نوشابه ها قاطی می کند و دوباره درش را می بندد و در جعبه می گذارد! در این کلیپ انگیزه این فرد از این کار زشت و مهلک معلوم نیست، ولی این کلیپ مال امروز است و اگر این فرد مبتلا به کرونا باشد، با این کار شهری را به کرونا مبتلا می کند! خیلی مراقب باشید و کلیپ را جهت آگاهی هموطنان به اشتراک بگذارید!


کرونای ولایت 
هشدار، هشدار / خیلی مراقب نوشابه های شیشه ای و نوشابه های بطری تک نفره و خانواده که می خرید و می خورید باشید! یک از خدا بیخبر که خود مسئول توزیع نوشابه ها است، اینگونه یکی یکی درب نوشابه ها را باز می کند، از هرکدام یک قُلُپ می خورد، مایع عجیبی با نوشابه ها قاطی می کند و دوباره درش را می بندد و در جعبه می گذارد! در این کلیپ انگیزه این فرد از این کار زشت و مهلک معلوم نیست، ولی این کلیپ مال امروز است و اگر این فرد مبتلا به کرونا باشد، با این کار شهری را به کرونا مبتلا می کند! خیلی مراقب باشید و کلیپ را جهت آگاهی هموطنان به اشتراک بگذارید!
#atyatollahcorona_viruses
Crown of Velayat-e-Faqih of Iranian clerics
Warning, Warning / Be very careful with glass drinks and single bottle drinks and family that you buy and eat! An ignorant God who is responsible for distributing the drinks opens the doors of the drinks one by one, eats a sip of each, mixes a strange liquid with the drinks and closes the door again and puts it in the box! In this clip, the motive of this person for this ugly and deadly act is not known, but this clip belongs to today, and if this person is infected with corona, he will infect the city with corona! Be very careful and share the clip to inform your compatriots!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر