Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ اردیبهشت ۹, سه‌شنبه

آخرین اخبار کرونا در سوئد


آخرین اخبار کرونا در سوئد 

تعداد مبتلایان آلوده به ویروس کرونا در سوئد تا
28 آپریل، ساعت 14:00،

تعداد مبتلایان: 19621 نفر
تعداد فوت شدگان: 2555
موارد وخیم: 1388 نفر
تعداد فوت در ۲۴ ساعت گذشته: 81 نفر

پنج منطقه ای که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را تا این لحظه ثبت کرده اند عبارتند از:

۱-استکهلم با ۷۶۲۲ مورد ابتلا و ۱۲۸۷ فوتی
۲-وسترا یوته لند با ۲۲۱۲ مورد ابتلا و ۱۷۶ فوتی
۳-اُستریوتلند با ۱۴۰۱ مورد ابتلا و ۹۲ فوتی
۴-سوملند با ۱۱۰۷ مورد ابتلا و ۱۵۸ فوتی
۵-اُربرو با ۹۲۸ مورد ابتلا و ۵۸ فوتی


اداره‌ی بهداشت عمومی در نشست خبری امروز اعلام کرد که ۸۱ تن در شبانه روز گذشته بر اثر بیماری کوید-۱۹ جان باخته اند. مجموع افراد مبتلا که در  این اداره شده اند ۱۹۶۷۱ است اما احتمال این وجود دارد که آمار مبتلایان بسیار بیشتر از رقم ثبت شده باشد.

دلیل اینکه گفته می‌شود احتمال مبتلایان به ویروس کرونا بیشتر از آمار ثبت شده است این است که بسیاری افراد حتی در صورت بروز برخی علائم بیماری مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند.

اندرش تیگنل اپیدمیولوژیست اداره بهداشت عمومی در نشست خبری امروز گفت که ما قصد ارائه آمار کم را نداریم اما حداقل می‌دانیم که وضعیت چه سمت و سوی دارد.

به گفته اندرش تیگنل اطلاعات نشان می‌دهد که آمار مبتلایان در خانه‌های سالمندان در حال کاهش است. در ادامه این نشست خبری در مورد فشاری که بر بخش مراقبت‌های ویژه وجود دارد توضیح داده شد که فشار بر این بخش همچنان زیاد است و بنظر می‌رسد که تقسیم بیماران در بیمارستان های در سراسر کشور ایجاد توازن کرده است.

اندرش تیگنل می‌گوید: در مجموع فشار زیادی به بخش مراقبت‌های ویژه وجود دارد. اما دیده می‌شود که شمار بیماران این بخش در استکهلم نسبتاً کاهش یافته اما در دیگر مناطق کشور افزایش یافته است از جمله در ویستر یوتلند. / رادیو سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر