Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۱ خرداد ۴, چهارشنبه

ترکیە و ناتو،،،،و سواستفادە رژیم ترکیە از ناتو برای قتلعام کردها..به من بگین ترکیه چه خدمتی به ناتو کرده است؟ تنها از سلاح ناتو برای سرکوب کردها استفاده کرده است.

 


ترکیە و  ناتو،،،،و سواستفادە رژیم ترکیە از ناتو برای قتلعام کردها..به من بگین ترکیه چه خدمتی به ناتو کرده است؟ تنها از سلاح ناتو برای سرکوب کردها استفاده کرده است.


 آیا چیزی جز این را در رفتار ترکیه میبینید؟ 

 دولت و سیستم سیاسی ترکیه طوری بنا شده است که بدون ارباب نمیتواند ادامه ی حیات بدهد اگر فردا از ناتو اخراج بشود به آغوش دیگری میرود میدانید اگر ترکیه ارباب نداشته باشد خلال  یک الی دو سال نابود میشود؟ 

 چون این  کشور دستش تو خون خیلی از ملتهای منطقه میباشد و باید اربابی داشته باشد که ازش استفاده کند برای سرکوب کردهای کشورش و تنها خواهان یک سیستم دموکراتیک و حقوق برابر هستند در آن کشور.. 

در طول تاریخ عملکرد ترکیە در پیمان آتلانتیک اطلس تنها و تنها  دولت ترکیە از سلاح ناتو سواستفادە کردە برای قتلعام قبرسیها و کردها.

و بتازگی باهمکاری آذربایجان از سلاح ناتو برای قتلعام ارمنیها سواستفادە کردەاست . هرچی تاریخ  ترکیە را ورق میزنیم هیچ وقت ناتو از ترکیە هیچ استفادە ای نکردە برعکس ترکیە بزرگترین سواستفادە از ناتو کردە و درحال حاضر میخواهد از وضع موجود و جنگ اوکراین سواستفادە کند واز غرب باجگیری کند تا باسلاح ناتو بە کردهای شمال سوریە روژآوا حملە کند چون روسیە کوبانی را تخلیەکردە و هرلحظە احتمال حملەی ترکیە بە کردهای سوریە وجود دارد، بنابراین ترکیە همیشە غربیها را فریب دادە و ازشان باجگیری کردە است. ترکیە دارد بەریش غربیها میخندد. 

سوئد و فنلاند خواهان پیوستن بە ناتو هستند دوبارە اردوغان قدعلم کردە و میخواهد بارددرخواست این دوکشور سواستفادە کند و خواهان تسلیم مخالفانش توسط این دوکشور است تا اردوغان قبول کند کە این دوکشور عضو ناتو بشوند. ترکیە دنبال دوهدف است آنهم قتلعام کردها و تلاش برای چشم پوشی غربیها در این رابطە است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر