Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

گردهمآیی سراسری جمهوری خواهان روز سه شنبه برگزار می شود

گردهمآیی سراسری جمهوری خواهان روز سه شنبه برگزار می شود



گردهم آیی انتخاباتی جمهوری خواهان در آمریکا بیش از یک روز به تاخیر نخواهد افتاد و روز سه شنبه در شهر تامپا در ایالت فلوریدا آغاز خواهد شد.


پیش از این اعلام شده بود که به خاطر توفان استوایی آیزاک که از جمله ایالت فلوریدا را در می نوردد، این گردهم آیی سراسری یک روز به تاخیر خواهد افتاد.
راینس پریباس رئیس کمیته ملی حزب جمهوری روز دوشنبه ضمن اعلام این مسئله گفت جمهوری خواهان برای برگزاری این گردهم آیی صد در صد آماده اند.
از سوی دیگر، صدها نفر از طرفداران جنبش تسخیر وال استریت، در اعتراض به سیاست های جمهوری خواهان در تامپا گردآمده اند.
یکی از معترضان: 

“ما اینجا هستیم تا به این واقعیت که گردهم آیی جمهوری خواهان به هیچ یک از مسائل مربوط به مردم آمریکا، از جمله مسئله بیکاری توجهی ندارد، اعتراض کنیم.”

این گردهم آیی که در آن میت رامنی به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در برابر باراک اوما در انتخابات ششم نوامبر معرفی خواهد شد، ابتدا از روز دوشنبه تا پنجشنبه برنامه ریزی شده بود.
رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان در عین حال گفته است که اصل برنامه گردهم آیی در روز های سه شنبه و چهارشنبه خواهد بود و ممکن است سخنرانی ها کوتاهتر شود، اما حضور همه مهمانان امکان پذیر خواهد بود.
http://persian.euronews.com
---------------------------------


بازداشت یکی از فعالان حقوق زن توسط ماموران امنیتی

خبرگزاری هرانا - مریم صالحی از فعالان حقوق زن و عضو گروه حامیان حقوق بشر در ایران، در روز چهارشنبه ۲۵ / ۰۵ / ۹۱ توسط ماموران امنیتی دستگیر شده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مریم صالحی، ۲۵ ساله، دانشجوی تهران وساکن اراک از اعضای فعال گروه حامیان حقوق بشر در ایران و از اعضای چندین کمپین حقوق بشری از جمله کمپین یک میلیون امضاء بوده، که سحرگاه روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۹۱ در خانه پدری ایشان در اراک توسظ ماموران لباس شخصی دستگیر شده است.
خانم صدیقه ماهوری مادر وی می‌گوید که نه تنها ماموران حکم بازداشت و یا هیچگونه کارت شناسایی جهت بازداشت از خود ارایه نکرده، بلکه با رفتاری بسیار تهدید وتحقیر آمیز با خانواده وی برخورد کرده و برخی ازاموال شخصی این خانواده را با خود برده‌اند.
از زمان دستگیری تا زمان تهیه این گزارش، علی رغم تلاشهای فراوان خانواده و دوستان مریم، هیچ گونه اطلاعاتی از محل نگه داری وی بدست نیامده است.
خانوادهٔ مریم بسیار نگران سلامتی و چگونگی وضعیت وی می‌باشند و آن‌ها از مجامع و سازمانهای حقوق بشری تقاضای مساعدت و پیگیری نموده‌اند.
------------------------

بسيج نیروهای امنيتى، نشانه وضعيت بحرانى رژيم

رژيم درمانده جمهوری اسلامی با هراس بسيار به اقدامات سرکوبگرانه گسترده ای برای برگزاری بدون حادثه اجلاس غیرمتعهدها در تهران روی آورده است.
سرکرده نیروی انتظامی گفته است، ما می خواهيم امنيت جمهوری اسلامی را به رخ جهانيان بکشيم. ما برنامه ريزی هايی را انجام داديم و همانطور که ملاحظه می کنيد از چند روز قبل تورهای ايست و بازرسی و گشتهای امنيتی فعال تر شده اند و امروز نيز مرحله پايانی اجلاس کليد می خورد.
پاسدار احمدی مقدم افزود، علاوه بر نيروی انتظامی، نيروهای مسلح، دستگاههای مختلف امنيت و وزارت اطلاعات نيز در برقراری امنيت مورد نظر نظام شرکت دارند.
پاسدار رادان، جانشين سرکرده نيروی انتظامی نيز گفته است، ۱۱۰ هزار تن از نيروهای انتظامی در تامين امنيت اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غيرمتعهدها شرکت دارند.
ناظران می گویند، بسيج نيروهای انتظامی، نظامی و امنيتی رژيم برای برگزاری این اجلاس، نشانه وضعيت بحرانی و تزلزل حکومت اسلامی است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر