Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۸, چهارشنبه

ضرب و شتم دبیر کانون صنفی معلمان کرمانشاه در سنندج


ضرب و شتم دبیر کانون صنفی معلمان کرمانشاه در سنندج

محمد توکلی دبیر کانون صنفی معلمان کرمانشاه از سوی افراد ناشناس به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت. محمد توکلی در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری موکریان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پنج شنبه شب 
دوم شهریورماه جاری، با چند تن از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان و به همراه خانواده، جهت صرف شام به پارک آبیدر رفته بودیم که چند نفر لباس شخصی برای بازداشت بنده و دیگر اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان به محل آمدند. محمد توکلی افزود: ما از آنها درخواست کارت شناسایی نمودیم ولی از نشان دادن کارت خودداری کردند و پس از این درخواست من را به داخل ماشین برده و به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند که با وساطت اطرافیان، درگیری خاتمه و این افراد محل را ترک کردند. این فعال صنفی در خاتمه عنوان نمود که در نظر دارد موضوع را از طریق نمایندگان کرمانشاه و کردستان و مراجع قضایی و دیگر مسئولین مربوطه پیگیری نماید. یادآور می گردد محمد توکلی دبیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمانشاه، ظرف چند سال گذشته به خاطر فعالیت های صنفی چندین بار احضار و بازداشت شده است.
/////////////////

سرقت از دفتر امام جمعه شاهرود در روز روشن

سرقت از دفتر امام جمعه در حالی رخ داده است که این دفتر در یکی از خیابانهای پر تردد این شهر قرار دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، حوالی ساعت 7:30 صبح روز یکشنبه یک سارق با ورود به دفتر امام جمعه شاهرود و بستن دست و پای پیرمرد خدمتکار این دفتر، بیش از دو میلیون تومان تراول و چک بانکی داخل گاوصندوق را به سرقت برد.
در هنگام ورود سارق به جز خدمتکار هیچ فرد دیگری در دفتر امام جمعه حضور نداشته است.
سرقت از دفتر امام جمعه شاهرود در حالی رخ داده است که این دفتر در یکی از خیابانهای پر تردد این شهر قرار دارد.
تلاش پلیس برای دستگیری فرد سارق ادامه داد.
در اسفندماه 86 نیز یک سارق شب هنگام پس از ورود به دفتر امام جمعه شاهرود اقدام به سرقت مقاديري وجه نقد و چك بانكي کرد که پس از دقایقی توسط پلیس دستگیر شده بود.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر