Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مهر ۹, یکشنبه

افشای محل مخفی مرکز فرماندهی سايبری و فضای مجازی سپاه پاسداران ارتجاع



افشای محل مخفی مرکز فرماندهی سايبری و فضای مجازی سپاه پاسداران ارتجاع

PMOI Exclusive: The exposing of Iranian Revolutionary Guards cyber headquarters secret location

سازمان مجاهدين خلق ايران محل مخفی مرکز فرماندهی سايبری و فضای مجازی سپاه پاسداران ارتجاع و سايت بيرونی آن به نام گرداب را افشا کرد.


محل اين مرکز در خيابان 16 نيروی هوايی پلاک 22 در نزديک فرماندهی سپاه پاسداران در يک ساختمان سه طبقه است.

يک پاسدار اطلاعاتی به نام مجيد صادقيان به عنوان مديريت اين مرکز در خرداد 89 در همايش امنيت ملی و فضای سايبری سخنرانی کرده بود.
کار نفوذ و هکری سپاه ولی فقيه ارتجاع توسط سايت گرداب انجام می شود و برای اينکار 50% از نفرات سپاه و 50% از مستخدمان جيره خوار سپاه در بيرون شامل گروه های موسوم به آشيانه و شرکتهای نورا و کهکشان استفاده می شود.

سايت گرداب وابسته به سپاه پاسداران رژيم در 23مرداد 90 در گزارش خود خاطرنشان کرده بود: چنان چه وزارت خارجه آمريکا سرانجام تسليم رأی دادگاه فدرال بشود و به خارج کردن مجاهدين از ليست تروريستی تن بدهد در واقع بايد نتيجه گيری کرد که آمريکا با رژيم وارد فاز رويا رويی و نظامی خواهد شد.

به گزارش گرداب، در صورتی که وزارت خارجه آمريکا تسليم لابی ها و رأی دادگاه استيناف مبنی بر به اشتباه قرار دادن نام منافقين در ليست تروريست ها شود و نام مجاهدين خلق را از ليست خود خارج کند ، پس می توان نتيجه گرفت دولت آمريکا نيز از اعمال تحريمها و سياستهای منزوی کردن ايران بر سر برنامه اتمی نتيجه يی نگرفته و خود را برای فاز رويارويی نظامی با ايران آماده می کند.

سپاه پاسداران تأکيد می کند که از علاقه مجاهدين به سرنگونی قهرآميز و مسلحانه رژيم آخوندی به هيچ وجه کاسته نشده و رژيم نبايد از اين بابت گول بخورد. دليل اين امر اين است که «منافقين در خارج از کشور به نام MKO مشهور هستند ولی در تبليغات چند ساله خود ترجيح داده اند از نام PMOI استفاده کنند که بر خلاف نام قبلی برچسب معروف تروريست را ندارد ، هر چند هر دوی اين نام های اختصاری به معنی ”سازمان مجاهدين خلق ايران“ هستند. اين سازمان با تبليغات پر سر و صدای خود همان روش موفقی را که با به کار گرفتن اهرم قضايی در انگليس تجربه کرد در آمريکا نيز پياده کرد که عبارت بود از استفاده از افراد و شخصيتهای معروف و قانع کردن نمايندگان پارلمان اين کشورها.

محل دقيق تأمين هزينه های هنگفت اين مجالس سخنرانی دقيقاً معلوم نيست اما ظاهراً افراد و سازمانهای ايرانی- آمريکايی خصوصاً در لس آنجلس و اروپا پشت پرده اين گردهمآيی ها هستند.
مجاهدين با برملا کردن اسرار هسته يی ايران در سال ۲۰۰۲ در نطنز و اراک نقش خود را برجسته کرده اند.
سپاه پاسداران به رژيم توصيه می کند که برای مقابله با مجاهدين در آمريکا بايد از خدمات افرادی از قبيل ”مازيار بهاری“ روزنامه نگار، ”باربارا اسلوين“ کارشناس سياست خارجی آمريکا و محقق درباره سازمان منافقين و ”تريتا پارسی“، ”محسن کديور“ و ”احمد صدری“ بهره بگيرد.
- «اعلام عدم تروريست بودن منافقين جامعه ايرانيان مقيم آمريکايی را در بهت و حيرت فرو خواهد برد چون از اين به بعد منافقين که اقليتی کم ولی پر سر و صدا هستند و شخص مريم رجوی، به نماينده و صدای ايرانيان خارج از کشور تبديل می شوند،
-در صورتی که وزارت خارجه آمريکا تسليم لابی ها و رأی دادگاه استيناف مبنی بر به اشتباه قراردادن نام منافقين در ليست تروريست ها شود و نام مجاهدين خلق را از ليست خود خارج کند ، پس می توان نتيجه گرفت دولت آمريکا نيز از اعمال تحريمها و سياستهای منزوی کردن ايران بر سر برنامه اتمی نتيجه يی نگرفته و خود را برای فاز رويارويی نظامی با ايران آماده می کند.
منبع: صفحه فیس بوک صدای مجاهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر