Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۵ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

اینجا برای خیلیها باید روشن بشود که داعش توسط دولتهای ایران و ترکیه سازماندهی شده است برای رسیدن به اهدافشان در منطقه دست به این کار زده اند.



اینجا برای خیلیها باید روشن بشود که داعش توسط دولتهای ایران و ترکیه سازماندهی شده است برای رسیدن به اهدافشان در منطقه دست به این کار زده اند.
بنده در روز اول که داعش شهر موصل را ره تصرف خود در آورد مقاله ای تحت عنوان ترکیه و ایران به داعش کمک نظامی نموده اند برای رسیدن به اهدافشان.
ایران و ترکیه هرچند در زمینه های گوناگون اختلاف داشته باشند اما در مورد دشمنی با 
کردها یک صدا و متحد هستند.


بر اساس اطلاعات بدست آمده در ماه گذشته بهمن ماه  علی خامنه ای در یک نامه محرمانه  همراه با حسن روحانی خواهان نشست فرماندهان کل ارتش و سپاه شد بود.
و در 12 بهمن ماه نشست فرماندهان کل سپاه و فرمانده کل نیروی هوایی و نیروی زمینی و ارتش با حضور ولی فقیه  در  اجتماع روز 12 بهمن ماه حاضر شدند.
در این نشست قاسسم سلیمانی نامه ی را تحویل علی خامنه ای داد و در آن نامه که علی خامنه ای بخشی از  آن را برای حاضرین در نشست خواند .
قاسم سلیمانی در باره نقش خودش در بیرون  کردن اعضای مجاهدین خلق اشاره نموده بود که بر دولت عراق فشار وارد نموده بود تا اعضای مجاهدین برای همیشه عراق را ترک کنند.
در بخش دیگری از نامه ی قاسم سلیمانی اشاره به اعضای گروه های مسلح کرد ایرانی در شمال عراق اشاره شده بود که مسعود بارزانی به بیرون رفتن آنها از کرستان راضی است اما اتحادیه ی میهنی کردستان بر این باور است که دموکراتها و کومه له ها برای ایران هیچ تهدیدی محسوب نمیشوند و چون آنها از جنگ مسلحانه دست کشیده اند و به مبارزه ی سیاسی روی آورده اند.
هماهنگی میان کشورهای منطقه برای از میان برداشتن گروه های مسلح ملی گرا .
دولت ایران با دولت ترکیه برای از میان برداشتن گروه های مسلح هماهنگی کامل دارند  و دولت ترکیه به ایران قول داده است که در از بین بردن گروه های مسلح کرد ایرانی به ایران کمک خواهند کرد اگر ایران دولت شیعه ای عراق را قانع کند که علیه حزب کارگران کردستان دست به اقدام لازم بزند.
و سران دولت ایران بر دولت شیعه ی عراق که به طور کلی زیر دست قاسم سلیمانی میباشد فشار آورده است که همچون اعضای مجاهدین خلق کردهای مسلح مثل دموکراتها و کومه له یها را از عراق بیرون کند
رژیم ایران بر دولت شیعه عراق فشار آورده است تا احزاب کرد ایرانی مثل کومه له دموکرات و پژاک در کردستان عراق برن بیرون و این تاکتیکها یک هماهنگی منطقه ای میباشد میان ترکیه عراق و ایران منتظر.
دوستانمان در عراق دارند به این زودی اطلاعات مهم در این رابطه برای ما ارسال خواهند نمود و بنده نیز در اختیار خوانندگان عزیز قرار خواهیم داد.
 اطلاعات بیشتر باشید در این رابطه
با قلم ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر