Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ شهریور ۱۹, دوشنبه

ملاها؛ بشدت ترسیده اند و همه را تهدید می کنند




ملاها؛ بشدت ترسیده اند و همه را تهدید می کنند

معاون اول روحانی امروز گفت: آمریکا قصد دارد به وسیلۀ تحریم ها، اقتصاد ما را زمینگیر کند و از طریق رسانه های تحت کنترلش مردم ایران را نسبت به آیندۀ خود در جمهوری اسلامی ناامید سازد.


جهانگیری با بیان اینکه آمریکا قصد دارد از این رهگذر اتفاقاتی را در ایران رقم بزند، افزود: امروز باید عمده مسئلۀ ما چگونگی مقابله و مقاومت در برابر طرح های آمریکا باشد تا نظام اسلامی بتواند از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کند.
این در حالیست که یک سرکرده سپاه پاسداران، مخالفان جمهوری اسلامی در خارج از کشور را صراحتا تهدید کرد.
به گزارش رادیو فرانسه، پاسدار رحیم صفوی، مشاور عالی خامنه ای در امور نظامی، با اشاره به بمباران اخیر مقر حزب دموکرات کردستان در خاک عراق تهدید کرد که سپاه پاسداران در صورت لزوم مخالفان و دشمنان را تا آن سوی مرزها و دریاها تعقیب و سرکوب خواهد کرد.


واکنش رئیس جمهور عراق به جنایت سپاه

رئیس جمهور عراق حمله موشکی سپاه پاسداران به محل استقرار مخالفین کرد ایرانی در کردستان عراق را بشدت محکوم کرد.
به گزارش تهران 24، به نقل از بغداد پست، دفتر رسانه ای فواد معصوم، رئیس جمهور عراق در بیانیه ای اعلام کرد که حمله موشکی سپاه پاسداران به دفتر حزب دموکرات در شهر کویسنجق در استان اربیل تنشی خطرناک و نقض امنیت ملی عراق است.
در بیانیه ریاست جمهوری عراق آمده است که کشته و زخمی شدن برخی شهروندان در این حمله موشکی، رئیس جمهور این کشور را نگران و متاسف کرده است.
وی افزود: استفاده از گزینه قدرت راه و جایگزین مناسبی برای گفتگوی مسالمت آمیز نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر