Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ بهمن ۱۹, جمعه

خطر کاهش فعالیت شرکت تلفن هوآوِی در سوئد ضعیف است


خطر کاهش فعالیت شرکت تلفن هوآوِی در سوئد ضعیف است

سوئد به مدارکی درمورد این که شرکت چینی هوآوِی با فروش نسل جدید شبکه ‌تلفنی ۵ گ، فایو جی برای این کشور خطرات امنیتی داشته باشد، دست نیافته است.


 این شرکت تلفنی اخیرا نسل جدید شبکه ‌تلفنی ۵ گ را که بسیار سریع‌تر و گسترده‌تر است به بازار داده که با مقاومت‌هایی در برخی کشورها روبرو شده است. آمریکا فعالیت این شرکت را در ارائه‌ی شبکه‌ی جدید تلفنی ممنوع کرده و ممنوعیت این شرکت در آلمان، بریتانیا، فرانسه و لهستان نیز در دست بررسی ست.
مدیرعامل این شرکت در سوئد، کِنِت فردریکسِن معتقد است نمی‌توان در برابر شکایت‌هایی که فاقد هر مدرک و سندی هستند، از خود دفاع کرد. او می‌گوید این شرکت تلاش می‌کند و امیدوار است بتواند هم با مشتری‌های خود و هم با مقامات کشور گفتگو کند.
وزیر انرژی و امور دیجیتالی سوئد، اندرش ییگه مَن در هفته گذشته از بررسی امکان تغییر قانون برای متوقف کردن اجرای نسل جدید شبکه‌ی تلفنی ۵ گ در سوئد توسط شرکت هوآوِی خبر داد.
اما کِنِت فردریکسِن چنین احتمالی را قوی نمی‌داند. با این حال او می‌گوید اگر این فعالیت شرکت هوآوِی در کشورهای اروپایی متوقف شود، مشتری‌های شرکت آمادگی دارند که راه اندازی نسل جدید شبکه‌ی تلفنی ۵ گ، فایو جی در اروپا تا دو سال به تعویق بیفتد.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2493&artikel=7151552

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر