Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ اسفند ۳, جمعه

زن داعشی آلمانی: شب‌ حجله‌ام را در شکنجه‌گاهی پر از خون گذراندم کودکان کورد چون این خانم ترک بوده و میدانسته ترکها از کردها بدشان میاد شب شب عروسی این داعشی در دخل خون کودکان کرد انجام گرفته.


زن داعشی آلمانی: شب‌ حجله‌ام را در شکنجه‌گاهی پر از خونکودکان و زنان کرد گذراندم.. کودکان کورد چون این خانم ترک بوده و میدانسته ترکها از کردها بدشان میاد  شب عروسی این داعشی در دخل خون کودکان کرد انجام گرفته.
چند روزی پس از آنکه شمیمه بیگم، زن داعشی بریتانیایی الاصل در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داشت، یک زن داعشی آلمانی به نام «دریااو» نیز با تشریح اتفاقات مربوط به شب زفافش، نگاه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

به گزارش دیلی‌میل دریااو که یک داعشی 26 ساله آلمانی ترکی‌الاصل است، برای بازجوهای آلمانی اتفاقات شب زفافش را تشریح کرد؛ زفافی که در حجله خون و در یک اتاق مخصوص شکنجه گذشت.

این داعشی پیشین گفت که در دورانی که دچار ناامیدی شده و دنبال دنیا و زندگی جدیدی می‌گشت به تور داعش افتاد و به سوریه مسافرت کرد.

او در ابتدا با مردی به نام هیلز آنجلز در ارتباط بود و زندگی غم‌باری را می‌گذارند. پس از آن با یک مرد آلمانی دیگر به نام ماریو سکانیانیماکا از طریق اینترنت آشنا شد و او بود که دریا را به سمت داعش کشاند.

ماریو به دریا گفت که «حقیقت» را یافته و با دل کندن از سگ مورد علاقه‌اش «لونا» و نجس دانستن او، راهی سوریه شده است. ماریو که مجرد بود توانست دریا را به ایجاد رابطه ترغیب کرده و پس از ازدواج، دریا را از طریق مرزهای ترکیه به داخل سوریه قاچاق کرد تا در آنجا با او دیدار کند.

دریا می‌گوید: «اولین باری که ماریو را دیدم لباس نظامی بر تن و ریش بلندی داشت و به نظرم زیبا می‌رسید.»
دریا و اولین همسرش
این زن آلمانی ترکی‌الاصل درباره اولین شبی که با همسرش گذراند گفت که این شب به هیچ وجه رومانتیک نبود زیرا در اتاقی سپری شد که مملو از خون بود، این اتاق برای شکنجه در نظر گرفته شده بود.


دریا گفت: «ما در یک شکنجه‌گاه داعشی زندانی شده بودیم. زنجیرهایی از سقف آویزان شده بود و دیوارها خونین. این موضوع بسیار ترسناک بود.»

دریا از آن شب ناچار به پوشیدن برقع شد با اینحال اینک او با تفسیر داعش از اسلام موافق نیست و آن را انحراف از اسلام می‌داند. او در دوران حضور در سوریه به کودکان سوری نیز کمک می‌کرد.

دریا او، پس از ازدواج با ماریو به عراق رفت و در سال 2015 اولین پسرش را به دنیا آورد ولی به دلیل مشکلات مالی از شوهرش جدا شد.

پس از آن دنیس کاسپرت، خواننده رپ که به داعش پیوسته بود از دریا تقاضای ازدواج کرد. کاسپرت که با نام «دیسو داگ» شناخته می‌شد، از معروفترین آلمانی‌های پیوسته به داعش به شمار می‌رود.
دریا هم اکنون در آلمان در زندان به سر می‌برد
دریا درباره دیسو داگ گفت که او «انسان بسیار خوبی است» با اینحاا درخواست ازدواج او را رد کرد زیرا که به گفته او «چیزی برای گفتگو میان آنها وجود ندارد.»

ماریو سکانیانیماکا ( سمت راست ) و دنیس کاسپرت ( سمت چپ)
او پس از رد درخواست ازدواج دیسو داگ، با فرمانده بلژیکی داعش، صلاح الدین البلجیکی، ازدواج کرد. این زن آلمانی درباره ازدواج دومش که چندان دیری نپایید، گفت: «همه چیز خوب بود تا زمانی که هواپیماهای بدون سرنشین حمله کرده و او را دو ماه پس از ازدواج کشتند... ای خدای من، من چقدر بدشانسم. همه مردان پیرامون من کشته شدند.»


با کشته شدن صلاح‌الدین البلجیکی، دریااو تصمیم گرفت به نزد ماریو، شوهر اولش بازگردد. ماریو چندی بعد به جاسوسی متهم شد و توسط دوستان سابقش در داعش اعدام شد.

با دستگیری ماریو، دریا با کمک یک قاچاقچی انسان از دست داعش گریخت و خود را به مرزهای سوریه و ترکیه رساند. پس از آن در یک زندان ترکیه نگهداری شد و در تابستان 2017 به آلمان تحویل داده شد. از آن زمان تا کنون او به همراه پنج داعشی دیگر که از سوریه برگشته‌اند، در بازداشت به سر می‌برد.

العربیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر