Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ بهمن ۲۴, چهارشنبه

تحریم سپاه تروریستی قدس بخاطر یهودستیزی



تحریم سپاه تروریستی قدس بخاطر یهودستیزی

وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت و ۹ کارگزار دیگر جمهوری اسلامی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. شرکت "نت پیگرد سماوات" و سازمان "افق نو" دو شرکت تحریم‌ شده‌اند.


به گزارش صدای آمریکا، شرکت "نت پیگیرد" حملات سایبری علیه مقام‌های کنونی و پیشین دولتی و نظامی آمریکا انجام داده و سازمان "افق نو" نیز کنفرانس‌های بین المللی برای جذب نیرو برای نیروی قدس سپاه پاسداران و کسب اطلاعات از اتباع خارجی برگزار کرده است.
وزیر خزانه داری آمریکا در همین رابطه اعلام کرده آمریکا سازمان "افق نو" را به خاطر حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران تحریم کرده است. عوامل کنفرانس افق نو از مهمانان خود اطلاعات جمع آوری می‌کنند و در کنفرانس‌های خود احساسات ضد یهودی و انکار هلوکاست را ترویج می‌دهند.
علامرضا منتظمی بنیانگذار و مدیرعامل افق نو، حامد قشقاوی مدیر امور بین الملل، نادر طالب زاده رئیس و زینب طالب زاده دستیار مخصوص او، از جمله افرادی هستند که نام آنها در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است.
بهزاد مصری، حسین عباسی (علوی)، حسین پرور، مجتبی معصوم‌پور، میلاد میرزابیگی و محمدباقر شیرین‌کار، از مدیران و کارکنان «نت پیوند سماوات» نیز در ارتباط با فعالیت‌های این شرکت علیه آمریکا تحریم شده‌اند.
همزمان با وضع این تحریم‌ها مقامات آمریکا از پیگرد قضایی یک عضو سابق نیروی هوایی این کشور خبر داده‌اند که گفته می‌شود در انتقال اطلاعات سایبری به رژیم ایران دخالت داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر