Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ دی ۲۸, شنبه

پرستوهای اطلاعاتی و ورود این مزدوران همراه با مدارک جعلی به کشورهای اروپایی و این مزدوران در خارج از کشور که با افراد اروپایی ازدواج میکنند برای لابی گری.


پرستوهای اطلاعاتی و ورود این مزدوران همراه با  مدارک جعلی به کشورهای اروپایی و این مزدوران در خارج از کشور که با افراد اروپایی ازدواج میکنند برای لابی گری.
این را فراموش نکنیم بیشتر زنانی که توسط وزارت اطلاعات به خارج برای جاسوسی اعزام میشوند زنانی خوش هیگل و خوش اندام هستند و جزاب تا به راحاتی افراد اروپایی عاشقشان بشوند و باهاشان ازدواج کنند.

وزارت اطلاعات در سال 1996 در زمان ریاست جمهوری آخوند شیاد خاتمی رژیم آخوندی و وزارت تروریستی اطلاعات   تصمیم گرفت که به زنان عضو وزارت اطلاعات که به خارج از کشور فرستاده میشوند   بتوانند با افراد خارجی ازدواج کنند تا به آسانی در ادارات مختلف این کشورها کار دریافت کنند.
این زنان اطلاعاتی با مدارک جعلی عالی دانشگاهی به اضافه ای آموزش زبان کشوری که قرار است به آنجا فرستاده بشوند در دستورکار وزارت اطلاعات و با همکاری وزارت خارجه ای رژیم این کار عملی میشود.
از راه جاسوسان خود در اروپا رژیم چگونگی دریافت کار در ادارات مثل اداره ای اجتماعی و اداره ثبت و اداره بیمه  در ایران رژیم آموزشهای لازم برای این مزدوران فراهم میکند و مدارک عالی جعلی دانشگاهیی نیز  برای این مزدوران فراهم میشود.
و بعضی از این زنان جاسوس اطلاعاتی نیز آـموزشهای چگونگی راه یافتن به درون گروه های زنان فمنیست در کشورهای اروپایی بخصوص کشور سوئد نیز در ایران توسط وزارت اطلاعات آموزشهای لازم را میبینند.
امروز خیلی از این زنان اطلاعاتی که وزرات اطلاعات  این مزدوران را پرستوهای اطلاعاتی نام گذاری نموده است در کشورهای اسکاندیناویی با افراد سوئدی ازدواج نموده اند و شوهران خود را به ایران برده اند تا از راه این مردان سوئدی برای رژیم لابی درست کنند.
این زنان اطلاعاتی طوری آموزش دیده اند که هنگامی با مردان اروپایی ازدواج کردند بلافاصله با نیروهای اطلاعاتی مستقر در سفارتخانه های رژیم و وزارت خارجه ای رژیم تماس بر قرار میکنند و از سویی وزارت اطلاعات هدایایی گرانبها دریافت میکنند تا بتوانند از راه این هدایایی گرانبهایکه به این افرا دمیدهند و  این افراد را جزب خود کنند تا از راه این افراد  برای آخوندهای جانی لابی درست کنند.
برنامه های دیگری که دارند شبکه های جاسوسی ایران در این کشورها سعی میکنند ارتباط میان زنان اطلاعاتی و افرادی با نفوذ بر قرار کنند تا بتوانند این زنان اطلاعاتی را با این افراد پیوند ازدواج بدهند.
وقتیکه این پیوند درست شد بعد ش کم کم نیروهای جاسوسی و اطلاعاتی و مزدوران دیگر ساکن این کشورها خود راه به فرد اروپایی که با زنان اطلاعاتی ارسالی ازدواج نموده اند ارتباط بر قرار کنند و در صدد میشوند که شرکت مشترک بر پا کنند و سعی میکنند کاری کنند که زنان اطلاعاتی در جا های حساس دولتی مشغول به کار کنند برای ضربه زدن به نیروهای مخالف رژیم آخوندی مقیم این کشورها.
بخش دیگری از کارهای وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه با همکاری نیروی تروریستی موسوم به سپاه قدس این است زنان و مردان افغانی و عراقی و یمنی  لبنانی مثل اعضایی گروه تروریستی  حزب الله  که مزدور رژیم آخوندی هستند و توسط وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه آموزشهای لازم را دیده اند بعنوان روزنامه نگار مترجم و و در بخشهای حساس مثل اداره اجتماعی و ادارات مختلف دیگر  مشغول به کار کنند تا از راه این مزدوران خود اروپاییها را قانع کنند علیه مخالفین رژیم آخوندی که مقیم این کشورها هستند.
در حال حاضر چند عضو فعال حزب الله لبنان کارمند سوید بانک هستند در شهر مالمو مدارک و تصاویر در دست میباشد در باره این مزدوران.
در حال حاضر نزدیک به 40 تا 60 زن اطلاعاتی در کشورهای نوردیک بر سر میبرند بخشی از این زنان  با فمنیستهای این کشورها کار میکنند و بخش دیگری نیز در اداره سوسیال و همان اداره اجتماعی و اداره ثبت و اداره بیمه به کار گماشته شده اند و در صدد هستند دست به تخریب شخصیت افراد مخالف رژیم آخوندی بزنند و پشت پرده کار میکنند در این راستا.
در رابطه نزدیک به 34 زن آموزش دیده اطلاعاتی در شهر مالمو بر سر میبرند و در ادارات مختلف مشغول له کار هستند.
بخش دیگری از این زنان اطلاعاتی دارایی آموزشهای خاصی هستند و برای نفوذ به درون مخالفین آموزش دیده اند و این افراد  در صدد هستند حتی با شعارهای تند علیه رژیم آخوندی خود را از رهبران سیاسی احزاب بخصوص سازمان مجاهدین خلق ایران نزدیک کنند برای ضربه زدن.
این تحقیات ادامه دارد.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی
2020/1/18



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر