Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ دی ۲۸, شنبه

۱- اگر در سال‌های ۵۰ تا ۵۷ از خود می‌پرسیدم(ملّت و مردم) که خمینی تو کی هستی که می‌خواهی دولت تعیین بکنی به دیکتاتوری رژیم اسلامی نمی‌انجامید.( عنصر آگاهی در جنبش)


سخنان پُرمغز و هوش‌مندانه🕯✅
⛔️⛔️فوری فوری⛔️⛔️

۱- اگر در سال‌های ۵۰ تا ۵۷ از خود می‌پرسیدم(ملّت و مردم) که خمینی تو کی هستی که می‌خواهی دولت تعیین بکنی به دیکتاتوری رژیم اسلامی نمی‌انجامید.( عنصر آگاهی در جنبش)

۲- اگر نمی‌گذاشتیم خمینی دولت تعیین کند و خودِ ملت و ما مردمِ ایران دولت تعیین می‌کردیم، به دموکراسی رسیده بودیم. در سال ۵۰ تا ۵۷ چنین نشد. و برای‌مان خمینی تصمیم گرفت.



۳- آگاهی: تشخیص درست منافع جمعی 

در سال‌های ۵۰ تا ۵۷، جنبش اعتراضی از عنصر آگاهی یعنی تشخیص درستِ منافع جمعی برخورددار نبود. برای همین به دیکتاتوری و رژیم اسلامی انجامید.


۴- عنصر «آگاهی آزادی آبادی» برای جنبش بسیار حائز اهمیت است.✌️🕯

۴- تا زمانی‌که آگاهی نباشد، آزادی نداریم و نخواهیم داشت و تا وقتی‌که آزادی نداشته باشیم، آبادی کشور را نداشته و نخواهیم.(عناصر آگاهی، آزادی، آبادی)

۵- «آگاهی، آزادی، آبادی» پادزهر جهل، فقر و ترس است.

 ۶- عنصرِ «آگاهی، آزادی، آبادی» را در جمعیت اعتراضی فریاد بزنیم.✌️

۷-هدف مبارزه: کنار زدن رژیم اسلامی و استبدادی✌️🕯

رهبری: حرکت موج‌به‌موج تا خلعِ قدرت از رژیم اسلامی و استبدادی

استراتژی: انتخاب جریانِ یاری‌دهنده به جنبش از طرف مردم(جریان سیاسی سالم و دارای مشروعیت مردمی و بدون وابستگی به دولت‌ها و کشورهای بیگانه)

سازماندهی: کارِ جمعی میان شهروندان مبارز 

۸- در سال‌های ۵۰ تا ۵۷ چون‌که جنبش‌های اعتراضات از عنصر «آگاهی، آزادی، آبادی» برخورددار نبود، به دیکتاتوری و رژیم اسلامی منجر شد.

۹- این بار حواسمان جمع است و دیگر مثل‌ سال‌های ۵۰ تا ۵۷ نمی‌گذاریم فردی یا کسی(مثلِ خمینی) برای‌مان دولت تعین کند، بلکه خود ما ملت و مردم ایران دولتمان را تعیین کرده و نمی‌گذاریم برای‌مان فردی یا کسی تصمیم بگیرد.

۱۰- منار شمعی خمینی را به عنوان رهبر در سال‌های ۵۷ جا زده بود. در نوفل‌لوشاتوی فرانسه خمینی به کشورهای خارجی قول داده بود که نگذارد کمونیسیم در ایران رشد کند و قول داده بود ارتشی‌ها را بکُشد. 

۱۱- در کنفرانس گوآدلوپ، معلوم شده بود که رژیمِ شاه رفتنی است، از این‌رو در ان کنفرانس تعیین شد که بعد از شاه چه رژیمی بر سرِ کار بیایَد. چند موردش این‌ها بودند:

حکومت نظامی

حکومت شاهنشاهی 

حکومت جمهوری اسلامی

۱۲- تلویزیون «منوتو» دورانِ فقر را در زمان شاه نشان نمی‌دهد. و سعی دارد رژیم شاهنشاهی را از کاراواش رد کند و آن زمان را پاک، تمیز و دوران طلایی جلوه دهد. با این‌که در هر دو رژیم یعنی رژیم اسلامی و شاهنشاهی فاصله طبقاتی و فقر بود، اما در رژیم اسلامی فاصلهٔ طبقاتی خیلی شدیدتر از آن زمان بوده است.( با احترام به همهٔ جریان‌ها، نقدی به تلویزیون منوتو) 📡


۱۳- فکر کنم دوستان شنیده باشید که «آیت‌الله بی‌بی‌سی فارسی» سید علی خامنه‌ای را رهبر ایران می‌داند.(آیت‌الله بی‌بی‌سی، پروپاگاندا و دستگاه تبلیغات رژیم اسلامی)📡



منبع: ویکی‌پدیا. تماس‌های میان خمینی و آمریکا، کنفرانس گوآدلوپ✅


حتماً دو مقاله با عنوان و نام‌های  «تماس‌های میان خمینی و آمریکا و کنفرانسِ گوآدلوپ» را در ویکی‌پدیا بخوانید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر