Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ شهریور ۱۳, شنبه

جنگ مسلحانه در برابر استبداد مشروع چون استبداد همه راهای مسالمت آمیز را مسدود و با چماغ و سرکوب پاسخ اعتراضات مسالمت آمیز را میدهد بنابر این مسلح شدن حق مشروع دفاع از خود میباشد و جنگ مسلحانه برای دفاع از خود دربرابر استبداد یک حق طبیعی هر نیروی مترقی و و آزادیخواه میباشد وقتیکه استبداد با تمامی شقاوتهای وحشیانه اش مردم زنان و مردان و جوانان را سرکوب میکند مسلح شدن حق مشروع در برابر استبداد میباشد.

 


جنگ مسلحانه  در برابر استبداد  مشروع چون استبداد همه راهای مسالمت آمیز را مسدود و با چماغ و سرکوب پاسخ اعتراضات مسالمت آمیز را میدهد بنابر این مسلح شدن حق مشروع دفاع از خود میباشد و جنگ مسلحانه برای دفاع از خود دربرابر استبداد یک حق طبیعی هر نیروی مترقی و و آزادیخواه میباشد وقتیکه استبداد با تمامی شقاوتهای وحشیانه اش مردم زنان و مردان و جوانان را سرکوب میکند مسلح شدن حق مشروع در برابر استبداد میباشد.

با سپاس ساموئیل کرماشانی


یک سوال ساده:

بسیاری از هموطنان از مقاومت مسلحانه احمد مسعود و همراهانش در پنجشیر علیه طالبان حمایت میکنند و نگران سرنوشت مبارزان افغانستانی هستند. کسی هم گریبان احمد مسعود را نمی گیرد که چرا دست به خشونت زده و مبارزه مدنی را انتخاب نکرده است.

آیا اگر عده ای در ایران به مقاومت مسلحانه در برابر طالبان حاکم بر کشورمان بزنند و گلوله  پاسداران جنایتکار را با گلوله پاسخ بدهند، به آنان مارک خشونت طلب و ... زده نمیشود؟ بعبارت دیگر، آیا مبارزه مسلحانه فقط در افغانستان یا در فیلم های سینمایی تحسین برانگیز است اما در برابر آخوندها بد و نامشروع است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر