Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مهر ۲, جمعه

پیام مریم رجوی به اعتراضات سراسری معلمان در ۲۱ شهر میهن 🔹درود بر معلمان آزاده كه به وعده‌های دروغین رژیم وقعی نگذاشته و روز اول مهر در تهران و بسیاری شهرها مانند مشهد، تبریز، آبادان ،ساری، قزوین، زنجان ،سنندج و اراک، ممسنی دست به اعتراض زدند.

 



پیام مریم رجوی به اعتراضات سراسری معلمان در ۲۱ شهر میهن
🔹درود بر معلمان آزاده كه به وعده‌های دروغین رژیم وقعی نگذاشته و روز اول مهر در تهران و بسیاری شهرها مانند مشهد، تبریز، آبادان ،ساری، قزوین، زنجان ،سنندج و اراک، ممسنی دست به اعتراض زدند.

خانم مریم رجوی طی پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، به دانش‌آموزان، دانشجویان ، آموزگاران و استادان شریف  درود فرستاد  و گفت: درس اول در هر مدرسه یا دانشگاه  هم‌چنان درس آزادی و قیام برای آزادی است. این درس و کتابی است که از انقلاب مشروطیت به‌این سو، توسط نسل‌در‌نسل جوانان و نوجوانان ایران، در حال نگارش و فراگیری است؛ تا روزی که در امتحان بزرگ سراسری با سرنگونی محتوم رژیم ولایت فقیه، پیروزی نصیب مردم ایران شود. 

 خانم رجوی افزود:  برای آزادی و به‌نام آزادی به‌پا خیزید. درهرمدرسه و دانشگاهی متشکل شوید، مزدوران دشمن را افشا کنید، جیره‌خوارانی را که برای حفظ رژیم پوسیده، تئوری‌بافی می‌کنند،  طرد و منزوی  کنید، و در میان مردم‌تان این حقیقت را ترویج کنید که؛ می‌توان و باید رژیم جلادان را سرنگون و ایران را آزاد و آباد کرد. آینده درخشان ایران در دستان شماست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر