Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ شهریور ۲۸, یکشنبه

این تروریست از ترس سرنگونی و ضعف درونی دست به یاهویی گویی میزند سپاه تروریستی رژیم جنون خرافاتی اسلامی بخوبی میداند که عمر ننگین رژیمش روبه پایان است


این تروریست از ترس سرنگونی و ضعف درونی دست به یاهویی گویی  میزند سپاه تروریستی رژیم جنون خرافاتی اسلامی بخوبی میداند که عمر ننگین رژیمش روبه پایان است

در ادامه تهدیدات نظامی سرکرده های سپاه و مسئولین حکومتی رژیم جمهوری اسلامی مبنی بر حمله ی مجدد به احزاب کردستان، امروز یکشنبه برابر با ٢٨ شهریورماه جاری، محمد حسین باقری (سرکرده ی کل نیروهای مسلح) ایران، یک بار دیگر احزاب کُرد اپوزیسیون را تهدید به حمله کرد.

این سرکرده ی نظامی، در اظهاراتی تنش زا و واهی، همچون دیگر مسئولین حکومتی و نظامی رژیم جمهوری اسلامی، احزاب کردستان ایران را به خرابکاری و ناامنی متهم کرد.

باقری در مراسم معرفی جانشین این ستاد، ضمن هشدار به احزاب و تهدید اقلیم کردستان، خواستار خلع سلاح احزاب کردستان ایران شد.

سرکرده ی ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ایران در حالی احزاب کردستان را به ناامنی در مرزها و داخل کردستان متهم می کند که، خود سپاه و نیروهای امنیتی، مکررا و تعمدی حاکمیت ارضی و استقلال اقلیم کردستان را خدشته دار کرده و با توپباران، حملات پهبادی و موشکباران مقرات احزاب کُردی، سروری خاک عراق را نیز مورد تهدید قرار داده و آن را زیر سوال برده اند.

در همین زمینه و طی روزها و هفته های گذشته، علی شمخانی (دبیر شورای عالی امنیت ملی) رژیم ایران نیز همواره احزاب کُرد را به حملات توپخانه ای و پهبادی تهدید کرد.

بر همین اساس و اخیرا، سپاه پاسداران در اقدامی غیر قانونی و مغایر با رعایت اصول و قوانین بین المللی و حفظ حریم کشورهای مجاور، اقدام به توپباران و حمله ی پهبادی به احزاب کُردی کرد و این امر، علاوه بر اینکه مستقیما سروری خاک اقلیم کردستان را مورد تعرض قرار داده، به محیط زیست منطقه، باغات و اراضی کشاورزی شهروندان نیز خسارات بیشماری را وارد نموده و موجبات آوارگی آنان را نیز فراهم کرده است.

با این وجود، احزاب کُرد اپوزیسیون ایران که در اقلیم کردستان مستقر هستند، بارها به صراحت اعلام کرده اند که، پایبند به قوانین و مقررات هستند و هیچگاه از خاک اقلیم برای ناامنی مرزهای کردستان ایران و یا دیگر مناطق بهره نبرده اند و این احزاب ریشه در قلب شهروندان و خاک کردستان دارند.

نتیجه، رژیم جمهوری اسلامی و عوامل تندرو و افراطی وابسته به آن، در مقابل هرگونه تجاوز و تعرض به احزاب کُرد، مسئول هستند و باید در مقابل افکار عمومی و همچنین سازمان های حقوق بشری و جامعه ی جهانی پاسخگوی تهدیدات و تعرضات خود باشند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر