Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مهر ۲, جمعه

حمله مسلحانه به منزل یکی از افشاگران تجاوز به زنان سردشت بهار عباسی خبرنگار، با انتشار مطلبی در حساب توییتر، از حمله مسلحانه به منزل یکی از فعالان مدنی که تجاوزهای یک گروه چند نفره به زنان شهرستان سردشت را افشا کرده بود، خبر داد.

 




حمله مسلحانه به منزل یکی از افشاگران تجاوز به زنان سردشت

بهار عباسی خبرنگار، با انتشار مطلبی در حساب توییتر، از حمله مسلحانه به منزل یکی از فعالان مدنی که تجاوزهای یک گروه چند نفره به زنان شهرستان سردشت را افشا کرده بود، خبر داد.

حمله به منزل یک فعال حقوق زنان در پی افشای یک باند تجاوز به زنان


منزل پدری یک فعال حقوق زنان، پس از افشاگری وی در زمینه باند تجاوز به زنان در شهرستان سردشت، مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

، سازمان هه‌نگاو از حمله افراد ناشناس به منزل پدری ناسکه افخمی، از فعالان حوزه حقوق زنان در محله جانبازان شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی خبر داد.


بر اساس این گزارش، افراد ناشناس ساعات اولیه بامداد روز پنج‌شنبه ۱ مهرماه، با استفاده از نارنجک، منزل پدر این فعال حقوق زنان را مورد حمله قرار داده‌اند.  


گفته شده، این حمله پس از افشای نام شماری از اعضای یک گروه تجاوز به زنان و دختران، توسط فعالان مدنی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، صورت گرفته است.


گزارش‌ها می‌گویند، در اثر این حمله پدر و مادر سالخورده ناسکه افخمی، در اثر رعب و وحشت دچار شوک شده‌اند و خسارات مادی بسیاری به منزل آنها وارد شده است.


شماری از فعالان مدنی سردشت در همراهی با چند صفحه اینستاگرامی فعال در حوزه حقوق زنان، طی روزهای اخیر با انتشار مطالبی، افشاگری‌های درباره یک باند چند نفره تجاوز به زنان و دختران در شهرستان سردشت انجام دادند.


ناسکه افخمی از فعالان حوزه حقوق زنان، سال‌هاست که در کشور سوئیس اقامت دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر