Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

تصمیم نهائی برای انتشار و شکایت از مزدوران رژیم و منتشر نمودن آدرس محل زندگیشان

تصمیم نهائی برای انتشار و شکایت از مزدوران رژیم و منتشر نمودن آدرس محل زندگیشان

در آینده نه چندان دور نام و مشخصات و آدرس محل زندگی افرادی که در نظر دارند در آینده برای رژیم کار بکنند و حتی توسط انترنت نامه های هم که همراه با مشخصات و آدرس افراد مخالف رژیم را برای رژیم در شهر کارلستاد ارسال میکنند منتشر میشود اکثریت این افراد در منطقه ای بنام کرونو پارکن زندگی میکنند و تعدادی از آنها در اصل روانی هستند و حتی سر از بچه هایشان برهم ریخته اند و انرژِی بچه هایشان به هندر میدهند با حرفهای روانی و درهم ریخته معلول حالشان.
نام و مشخصات آدرس دقیق محل زندگی همراه با عکس منتشر میشود
تعدادی از این مزدوران مسفقیم به ایران سفر نمیکنند بلکه به کردستان عراق سفر نموده و در آنجا به ایران میروند و دستور العملهای لازم را دریافت میکنند و میایند در اینجا دست به گوه خوری میکنند این افراد افرادی نادان احمق هستند و حتی چندین سال میباشد در سوئد برسرمیبرند که هنوز زبان سوئدی نیز بلد نیستند و خیلی بلندپروازانه و دیوانه وار به این و اون دست به بد گوئی میزنند.
البته عکس و آدرس شماره تلفن و تمامی مشخصاتشان در دست میباشد و میتوان در آینده منتشر بشود
این احمقها در چند روز پیش از راه انترنت با من تماس گرفته و گفت از شهر سقز زنگ میزند لاکن در آخر گفت شحنم تمام شده است و بعدأ زنگ میزنم وقتیکه شماره مزبور را کنترل و صدا را ظبط نمودم دیدم که در شهر کارلستاد بر سر میبرد و این تماس برای مزاحمت انجام داده است همان شیوه که برای دیگران مزاحمت ایجاد نموده بودند و دیگر وارد جزئیاتش نمیشوم که در روز خودش منتشر میشود و در این باره پلیس را در جریان قرار داده و در عین حال سوسیال بگیر آنها نیز با خطر قطع شدن مواجه میشود چرا چون برای گوه خوری پول دریافت میکنند این جانوران سرکش حتی دست به کارهای غیر اخلاقی میزنند و زن و دختر میبرند برای دیگران یعنی به قول عربها گوادی میکنند.
------------------------------------------------------------------

دوستان مسلمان
اغلب با غضب و پرخاش و اوقاتی هم با مهربانی
به من یادآوری میکنند که
"اسلام من این نیست"

در روز یک شنبه 30 اکتبر 2005
شش مرد مسلمان، نقاب دار و سیاه پوشیده
در کشور ‌اندونز‌ى‌
به گروهی از دختران شانزده ساله
که از مدرسه راهی خانه بودند
حمله کرده و سر سه نفرشان را میزنند
دختران کشته شده مسیحی بودند

سه سر بریده در یک ساک پلاستیکی به
به همراه یاداشت دست نوشته شده ای
که تهدید به تکرار این عمل وحشتناک میکرد
در حوالی روستای دختران کشف شد

در دادگاه محاکمه
یکی از قاتلان، سر بریده دختران مسیحی را
غنائم ماه رمضان توصیف نمود
عکس روی جلد مجله تایم: تصویر دلخراش دختر 18 ساله افغان که گوش و بینی او توسط طالبان بریده شده

عایشه دختری ۱۸ ساله که بوسیله خانواده شوهرش اذیت می شده از خانه فرار می کند و بعد در یک دادگاه طالبان محکوم میشود که گوش و بینی او بریده شود این زن تحت مراقبت و در یک پناهگاهی در افغانستان مخفی شده و از اینکه دوباره طالبان قدرت کامل را در دست بگیرنند واهمه دارد. عکس این دختر بر روی جلد مجله معروف Time چاپ شده است.



------------------------------------------------------------------
له‌ چالاکیه‌کاندا 174 سه‌رباز و 9 پۆلیسی تورک کوژراونچاپی بکه

HPG_egid_logoدوای ئه‌وه‌ی ته‌ڤگه‌ری کورد سه‌رله‌نوێ قۆناخی بێچالاکی هه‌ڵسه‌نگانده‌وه‌ ،له‌ یه‌کی ژوئه‌ندا قۆناخێکی نوێ له‌ شه‌ڕ و پێکدادان له‌ نێوان هێزه‌کانی پاراستنی گه‌ل 'هه‌په‌گه‌' و ئه‌رته‌شی تورک ده‌ستیپێکرد.
ناوه‌ندی راگه‌یاندن و چاپه‌مه‌نی هه‌په‌گه‌ ،ئه‌مڕۆ به‌ لێدوانێک ئاماری ئۆپه‌راسیۆن و شه‌ڕ و پێکدادانه‌کانی مانگی ته‌ممووزی ئاشکرا کرد.
به‌گوێره‌ی لێدوانه‌که‌ له‌مانگی رابردوودا؛ ئه‌رته‌شی تورک 45 ئۆپه‌راسیۆنی به‌ڕێوه ‌بردووه‌ و گه‌ریلاکانی هه‌په‌گه‌ش 64 چالاکی ئه‌نجامداوه‌.
له‌ ئه‌نجامی ئه‌و ئۆپه‌راسیۆن و چالاکییانه‌دا 174 سه‌ربازو 9 پۆلیسی تورک کوژراون, و 38 گه‌ریلای هه‌په‌گه‌ش گیانی خۆیان به‌ختکردووه‌.
له‌لێدوانه‌که‌دا ئه‌وه‌ ده‌ستنیشان کراوه‌ که‌ ئه‌رته‌شی تورک له‌قۆناخی بێچالاکییشدا په‌ره‌ی به‌ ئۆپه‌راسیۆنی مه‌زن ده‌دا، به‌ڵام چالاکییه‌کانی هه‌په‌گه‌ دوای ده‌ستپێکردنی قۆناخی 1ی ژوئه‌ین زێده‌بووه‌.
له‌م چوارچێوه‌یه‌دا؛ ئه‌رته‌شی تورک ناچاربووه‌ دوای چالاکییه‌کانی گه‌ریلاکاندا ژماره‌یه‌ک پایگای سه‌ربازی له‌ هه‌رێمه‌ سنوورییه‌کان چۆل بکات و هێزه‌کانی خۆی بکشێنێته‌وه‌ هه‌رێمه‌کانی دیکه‌ و له‌پایگای مه‌زنتردا جێگیریان بکات.
له‌لێدوانه‌که‌ی هه‌په‌گه‌دا هه‌روه‌ها باس له‌وه‌ کراوه‌ که‌ چالاکییه‌کانی گه‌ریلا له‌ رۆژانی رابردوو له‌سه‌ر شاره‌کان و ئابلۆ‌قه‌ی شاره‌کاندا، نیشانه‌ی توانستی هێزی شه‌ڕی گه‌ریلایه‌.
له‌لێدوانه‌که‌دا باس له‌وه‌ش کراوه‌ که‌ هه‌په‌گه‌ له‌چالاکییه‌یه‌کی به‌رواریدا نزیکه‌ی کاتژمێر و نیوێک شاره‌که‌ی خستۆته‌ ژێر کۆنترۆڵی خۆیه‌وه‌.
هه‌روه‌ها باس له‌ چالاکی هه‌ره‌ به‌کاریگه‌ر و مه‌زنی گه‌ریلاکان له‌ مانگی رابردوودا ئه‌نجامدراوه‌، چالاکییه‌که‌ی سه‌ر پایگای گه‌ڕۆکی سه‌ر به‌ تابووری کۆماندۆی قه‌یسه‌ری بوو،‌ که‌ له‌ چه‌لێدا جێگیر کرابوون.
شایانی باسه‌؛ که‌وا پایگای ناوبراو که‌لایه‌ن گه‌ریلاکانه‌وه‌ به‌ نیو کاتژمێر ده‌ستیبه‌سه‌ردا گیرابوو و35 سه‌ربازی تێدا کوژرا بوو، پاشان له‌لایه‌ن ئه‌رته‌شی تورکه‌وه‌ چۆل کرابوو.
هه‌په‌گه‌ که‌ قۆناخی نوێی تێکۆشانی له‌ 31ی مایسی به‌ چالاکییه‌ک له ئه‌سکه‌نده‌روونه‌ ده‌ستپێکرد، له‌رۆژانی رابردوودا به‌چالاکییه‌کانی خۆی له‌شاره‌کانی تورکیا دۆرتیۆڵ، ئۆسمانییه‌ و ره‌شادییه‌ی سه‌ر به‌ تۆقات ئه‌وه‌ی خسته‌ڕوو که‌وا خاوه‌نی هێزی شه‌ڕ کردنی وه‌هایه‌ که ‌ده‌توانێت ده‌ربازی هه‌رێمه‌‌کانی تورکیا ببێت و ببێته‌ چالاکییه‌ک که‌وا ده‌رئه‌نجامی سیاسی قورس له‌گه‌ڵ خۆیدا بهێنێت. هه‌روه‌ها به‌گوێره‌ی لێدوانه‌که‌ی هه‌په‌گه‌ له‌ چالاکییه‌کاندا گه‌ریلاکانی هه‌په‌گه‌ ده‌ستیان به‌سه‌ر چه‌ندین چه‌ک و که‌لوپه‌لی سه‌ربازی ئه‌رته‌شی تورکدا گرتووه ،و زۆر جێگای ئابووری گرێدراوی ده‌وڵه‌تی تورک کراوه‌ته‌ ئامانجی هێرشه‌کانی گه‌ریلاکان‌.
به‌گوێره‌ی لێدوانه‌که‌ی هه‌په‌گه‌؛ 3 چه‌کی ئۆتۆماتیکی ئێم گه‌ی3 ، 9 چه‌کی گه‌ی 3 ، 2 چه‌کی ئۆتۆماتیکی بی که‌ی سی، یه‌ک ده‌مانچه‌ی مارکه‌ی رۆگۆر، 1 ئامێری بێته‌ل، 1 دووربینی نیکۆن و 5 کامێرای ته‌رمال له‌لایه‌ن گه‌ریلاکانی هه‌په‌گه‌وه‌ ده‌ستیان به‌سه‌ردا گیراوه‌.
جگه‌ له‌ چالاکییه‌کانی هه‌په‌گه‌، که‌ دژ به‌ پایگا و باره‌گا سه‌ربازییه‌کان زیاتر بوونه‌، گه‌ریلاکان له‌ مانگی رابردوودا زۆر جێگای ئابووری گرێدراوی ده‌وڵه‌تی تورک کراوه‌ته‌ ئامانجی گه‌ریلاکانه‌وه‌.
هه‌په‌گه‌ له‌ مانگی رابردوودا له‌ هه‌رێمی ده‌ریای ره‌شدا له‌به‌رامبه‌ر به‌ بۆڕییه‌کانی گازی سروشتی و په‌ترۆلدا 3 جار چالاکی تێکدانیان ئه‌نجام داوه، که‌وا زیانی ماددی گه‌وره‌ی له‌ده‌وله‌تی تورک داوه‌.

له‌م قۆناخه‌دا جگه‌ له‌ ئامانجه‌ ئابوورییه‌کان، له‌به‌رامبه‌ر به‌ ماشینی سه‌ربازیش چه‌ندی چالاکی ئه‌نجامدراون. له‌ئه‌نجامی ئه‌و چالاکییانه‌دا؛ 3 ماشێنی سه‌ربازی زریپپشکراو، 2 زریپۆش، 1 ماشێنی ره‌ئۆ، 3 ئۆتۆبیس، 2 کامیۆن شۆفه‌ڵێک به‌ته‌واوی تێکدراون و 2 مزریپۆشیش له‌ کار که‌وتوون.
به‌گوێره‌ی لێدوانه‌که‌ی ناوه‌ندی راگه‌یاندن و چاپه‌مه‌نی هه‌په‌گه‌ له‌چالاکییه‌کانی هه‌په‌گه‌دا زه‌بر له‌ 3 هه‌لیکۆپته‌ری سکۆرسکی که‌وتووه‌.
له‌لێدوانه‌که‌ی هه‌په‌گه‌دا ده‌ستنیشانی ئه‌وه‌ کراوه‌ که‌وا ئه‌رته‌شی تورک ده‌ربازی دۆخی پاراستن بووه‌، له‌مکاته‌دا؛ له‌به‌رامبه‌ر به‌ هه‌رێمه‌ سڤیل نشینه‌کاندا، له‌سه‌ر هه‌رێمه‌کانی پاراستنی مه‌دیا و باشووری کوردستاندا هێرشی‌ ئاسمانی ئه‌نجامدراون.
به‌گوێره‌ی ئه‌مه‌؛ فرۆکه‌ جه‌نگییه‌کانی ئه‌رته‌شی تورک له‌مانگی رابردوودا 2 جار هه‌رێمی خواکورک، جارێک هه‌رێمی خنێره‌، جارێک به‌رزاییه‌کانی چه‌لێ، جارێک به‌ستا و جارێکیش ‌چیای گاباری بۆردومان کردووه‌.
سه‌رنجڕاکێشه‌؛ که‌ ئه‌رته‌شی تورک له‌ مانگی ته‌ممووزدا 55 هێرشی به‌ ئۆبوس، هاوه‌ن و کاتیۆشا ئه‌نجامداوه‌، له‌هه‌مووی زیاتر هه‌رێمی هه‌فتانینی به‌ ئامانج گرتووه‌

-------------------------------------------------------------

خبرگزاری هرانا - ا

جلال قوامی ، سخنگوی سازمان حقوق بشر کردستان در نامه ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی ، با تشریح وضعیت محمد صدیق کبود وند و وضعیت وخیم جسمی وی ، خواهان رعایت حقوق این زندانی سیاسی و رئیس در بند سازمان حقوق بشر کردستان شد. متن کامل نامه اجلال قوامی خطاب به آیت الله آملی لاریجانی که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته است در پی می آید:


آیت الله صادق آملی لاریجانی
ریاست محترم قوه قضاییه
با سلام
رعایت حقوق زندانیان یکی از معیارهای مهم و شناخته شده در جهت نشان دادن وجود یک نظام قضایی عادلانه است . همانطوری که وجود یک نظام قضایی عادلانه ، خود یکی از مهمترین معیارهای حاکمیت یک نظام سیاسی عادلانه در یک جامعه است در واقع صرف نظر از نوع نظام سیاسی حاکم بر یک کشور که می تواند جمهوری ، پادشاهی و امثال آن باشد ، ضابطه ای که به عنوان یک شاقول معماری یا میزان الحراره می تواند بر صحت ادعای حاکمان در رعایت عدالت دلالت کند. میزان رعایت حقوق مخالفان آن نظام ، خصوصاً زندانیان سیاسی ، عقیدتی و وجدانی است.
آیت الله آملی لاریجانی !
آنچه در مورد زندانیان سیاسی مورد نقد یا نقض آنان قرار گرفته است و در پی آن زندانی شده اند . خط قرمزهای حاکمیت است و از طرف دیگر چون مجرمین سیاسی در ارتکاب اعمال خود از انگیزه شرافتمندانه برخوردارند.نوعاً از ارفاق های خاص برخوردارند. متاسفانه با گذشت 31 سال از تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی، هنوز قوه مقننه کشور ما تعریف مشخصی از جرم سیاسی ارائه نکرده است. با وجود اینکه در اصل 168 قانون اساسی تصریح شده است : ((رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی علنی است و با حضور هیات منصفه در محاکم دادگستری صورت می گیرد ....))
آیت الله آملی لاریجانی !
از آنجایی که قانون اساسی در اصل های متعدد خود بر اصل تساوی مردم و اجرای عدالت یکسان برای همه تاکید دارد ، هر نوع اقدامی از طرف مقامات قضایی ، اجرایی و ... در جهت تضعییع حقوق قانونی زندانیان و خانواده های آنان نقض صریح قانون اساسی بوده و قابل پیگیری است.
اصل 19 قانون اساسی مقرر داشته است : ((مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ ، نژاد، زبان و مانند این سبب امتیاز نخواهد بود.))
در مورد رعایت حقوق زندانیان و خانواده های آنان ، علاوه بر قانون اساسی و سایر قوانین لازم الاجرای داخلی ، باید به استانداردها و موازین بین المللی نیز اشاره کرد که نوعاً دولت ایران هم به آنها پیوسته است. از جمله میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی که در 1966 به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل رسید و در 1976 لازم الاجرا شد.
ریاست محترم قوه قضاییه !
همانگونه که واقفید ، محمد صدیق کبودوند ، موسس و رییس سازمان مدنی و حقوق بشری سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان به جرم تشکیل این نهاد مدنی و حقوق بشری به 5/10 سال زندان محکوم و از 10 تیر ماه 1386 در زندان اوین تحمل حبس می نماید. در این چهار سال سه بار سکته ناقص قلبی داشته ، از بیماری های مختلفی چون : پروستات ، کلیه و کبد رنج می برد، علی رغم توصیه و نامه نگاری های پزشک معالج برای ادامه مداوا در خارج از زندان ، متاسفانه تا کنون هیچ گونه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است. در آخرین موردی که مطلعید وی دچار سکته خفیف مغزی شد و بر نگرانی و ناراحتی خانواده و دوستان افزود.
آیا براستی دستگاه قضایی از حقوق و آزادی های شهروندان مطابق با اصول قانون اساسی و مقاوله نامه های بین المللی اینچنین دفاع خواهدکرد؟
نظام قضایی مستقل و غیر سیاسی شرط لازم ((مردم سالاری)) و ((احقاق حق )) است . قوه قضاییه باید پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت باشد و وظیفه احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی های مشروع و قانونی شهروندان را بر عهده دارد.
آیا براستی عدالت و انصاف در اعطای حقوق یک زندانی سیاسی و عقیدتی که فعالیتهایش در چارچوب های بشر دوستانه و موازین انسانی و قانونی بوده رعایت شده است؟
آیا با منتقد و فعال حقوق بشری که هم اکنون وضعیت ناگواری به لحاظ جسمی دارد و اعطای مرخصی از حقوق اولیه و بدیهی هر زندانی است باید از او سلب شود؟
ریاست محترم قوه قضاییه !
حقیقتاً خانواده ، دوستان و هم کسانی که دل در گرو پیشرفت و تعالی مام میهن دارند نگرانند که فرصت از دست رود و خدای ناکرده اتفاقی ناگوار پیش آید و محمد صدیق کبودوند قربانی جهل و ندانم کاری های برخی ها شود !
امید است با سعه صدر و تامل و تدبیر نظری دوباره و تجدیدی دگر در خصوص پرونده وی صورت پذیرد ، تا آلامی از آلامهای وی و خانواده اش کاسته شود !


چه مستی است ندانم که رو به ما آورد********************که بود ساقی و این باده از کجا آورد
دلا چو غنچه شکایت زکار بسته مکن********************که باد صبح نسیم گره گشا آورد
علاج ضعف دل کرشمه سا قیست******************برارسر که طبیب آمد و دوا آورد


با احترام
اجلال قوامی
سخنگوی سازمان حقوق بشر کردستان
11/5/1389

http://hra-news.org/685/1389-01-27-05-27-21/3077-1.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر