Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

مروری بر مذاهب گوناگون

مروری بر مذاهب گوناگون

آیا افرادی که مذهب را دنبال میکنند وجدان دارند آیا به نفس خویش ایمان دارند این افراد؟

آیا افرادی که مذهب را دنبال میکنند وجدان دارند آیا به نفس خویش ایمان دارند این افراد؟ من میگویم نه افراد مذهبی نه وجدان دارند و نه حیثیت ونه کرامت چرا چون انرژیهای آنها بیشتر صرف خرافات میشود چیزی که وجود ندارد یعنی میتوان گفت به چیزی باور دارند که وجود ندارد بر این اساس است از زور استفاده میکنند اگر باورهای آنها مورد انتقاد قرار گرفت بیشتر مسلمانان از دیدن قرآن وحشت زده میشوند و با ترس به قرآن نزدیک میشوند چرا چون پیروان قرآن با زور شمشیر بذر وحشت در درون انسانها کاشته اند و اگر نترسند و بخوبی قرآن را بخوانند و معنائی آن را درک کنند بعدأ با شنیدن صدای کسی که قرآن میخواند به خنده می افتند خیلیها این باور نادرست را دنبال میکنند بدون اینکه بدانند این چی است।


آیا قوانینی که در دین اسلام آمده است جان در مقابل جان و خون در مقابل خون کلام خدا میباشد؟ یا اینکه برگرفته از کتاب حمورابی که این قوانین در زمان زمامداریش در بابل عراق امروزی آن را پایه ریزی نمود که اگر بخوبی قرآن را دنبال کنید برای شما روشن میشود که به هیچ عنوان کلام خدا نیست بلکه بر گرفته از کتابهای یهودیان کتاب بودا و کتاب اوستا و کتاب حمورابی که در زمان ابوبکر و عثمان نوشته شده است که به هیچ عنوان کلام خدا نیست و نباید مردم گول این چرت و پرتها را بخورند که آخوندهای فریبکار دست به آن میزنند بخورند. در این باره من مشغول نوشتن یک مقاله هستم و با اثبات و اسم کتابهای که قرآن از آنها به عربی ترجمه شده است।
این قوانینی که امروز در ایران حاکم است یک قوانین بربریت 3800 سال پیش توسط حمورابی نوشته شده وطرحش ریخته شد و مسلمانان رفتند آن را بنام کلام الله در قرآن به عربی ترجمه نمودند و اسمش است سن مقابل السن و عین مقابل العین دم مقابل الدم این قوانین بربریت کثیفی مباشد و باید در این سرزمین برچیده بشودبیشتر بخوانید و نه خدا وجود دارد و نه بهشت این خیالی باطل این نوعی بت پرستی است در دین اسلام من از دوستان خواننده درخواست میکنم به خوبی در باره مذاهب گوناگون مطالعه کنند دین کثیفترین میکروب برای جامعه بشری میباشد.
در زمام زمامداری حمورابی هر کسی توسط کسی دیگر کشته میشد چند نفر از اعضای آن خانواده کشته میشد حمورابی آمد یک قوانین وضع نمود که هر کسی هر کس دیگر را بکشد باید خود قاتل کشته بشود فقط و حمورابی این قوانین در زمان خودش نوعی عدالتی بشمار رفته است در آن زمان.।
آیا خدا انسان را آفریده است یا انسان خدا را در ذهن خویش بر اساس یک تخیل باطل ساخته است؟
آیا چیزهای که وهابیها اسم ازش میبرند یا مسلمانان تحت نام جن دیو یا هر و دعباو چیز دیگری وجود دارد؟ این باز مثل تخیلبازی و دور از حقیقت میباشد و به هیچ عنوان نه جن وجود دارد و نه دیو این یک نوع ترس ذاتی درونی انسانها میباشد که برای خود این تخیلهای هیچ و پوچ را میسازند تحت عنوان دیو دارد جن دارد.
جن وهم میباشد انسانهای که دارای وهم هستند اسم این دعبا در مغز خویش میپرورانند و با وهم و توهم زندگی میکنند.
وهابیهای کارلستاد این تخیل را پیش خودشان درست نموده اند که یکی از برادران این وهابیها به ایران سفر نموده است و عضو حزب دربست عارف بابجانی میباشد اسم این شخص در آینده منتشر میشود که فر نام دارد.
این توهمات باطل و خیالی بیشتر پیش افرادی ساده لوح و آلوده به مذهب و فساد نادانی درست و بزرگ میشود که مثل افراد خودناباور مذهبی تخیلی این توهمات باطل درست میشود.
افراد الوده به حماقت و نادانی در هر دو بخش وجود دارند چه مذهبی و چه غیر مذهبی مثل فرد روانی که من با او در ارتباط بودم بعدأ فهمیدم که باید دست ازش بکشم.



موضوع در باره مذاهب گوناگون و بدانیم مذهب یعنی چه و مذهب چیست؟ آیا مذهب خیالی است و یا حقیقت؟. مذهب خیالی بیش نیست. بهشتی پس از مرگ به هیچ عنوان وجود ندارد انسان از خاک بوجود آمده است و دوباره خاک میشود و انسان از نسل میمون میباشد.
میمون هم از خاک بوجود آمده است و دوباره به آغوش خاک بازمیگردد.
نگاهی به مذاهب گوناگون. مذهب ترز تفکر و افکار آن کسی بوده است که آن را بنیان نهاده است و هیچ مدرکی دال بر اینکه از سویی اللههی آمده باشد و آیا اینکه الله هی وجود دارد یا نه؟ اما به نظر خیلی از متفکرین و روشنفکران و پژوهشگران مذهب یک تفکر کاملا شخصی میباشد . هیچ ربطی به خدا و یا آنچه نامش میگذارند ندارد. یک تفکر است که بر اساس حسادت و گمانه زنی به زنها و خانواده بوجود آمده است و خدا به هیچ عنوان وجود ندارد و خیالی بیش نیست انسانها خدا را درست نموده اند و خدا خیالی بیش نیست .
مذهب یک تفکر شخصی میباشد که افکار و روش تفکر آن کسی میباشد که آن مذهب را بنیانگذاری نموده است.
آن کسانی که به خدا و به مذهب باور دارند در اصل کمبود و فقدان جهش عقلی میباشند و عقل خویش را زندانی میکنند
مذهب تفکر و اندیشه یک شخص میباشد و بوده است به هیچ عنوان کلمات خدا و یا الله هی نیست و خدا به هیچ عنوان وجود ندارد.
و مذهب باز نمیتواند با فلسفه و علم آمیخته بشود علم و پژوهش یک اندیشه دیگری میباشد.
در باره مذهب در چین
در قرن ششم پیش از میلاد مسیح در هند بودا مهاویرا داریم و در چین کنفوسیوس و لاوتسه پیدا شدند و در ایران زراتشرا و یا زردشت بود و در جزیره یونانی ساموس فیثاقورث زندگی میکرد که شاید هر یک از این اسامیها را قبلا و بمناسبتهای مختلف شنیده باشید شاگردان عبادی مدارس تصور میکنند که فیثاقورث یک آدم مزاحمی بوده است که مسائل هندسه را بوجود آورده است و حال این پسران و دختران بیچاره که به مدرسه میروند باید آنها را بیاموزند و حفظ کنند این مسائل در باره مربعات چهار گوشه ها و مثلثهای قائم الزاویه راست گوشه ها است و در هندسه معمولی که بنام اقلیدس مشهور است و یا در کتاب هندسه دیگر دیده میشود.
اما فیثاقورث علاوه بر آنکه در هندسه کشفیاتی کرد ظاهرأ یک متفکر و فیلسوف بزرگ هم بوده است که توانست بود مسائل هندسه را کشف کند و روش زندگی مردما ن آن زمان را تغیر بدهد به نحوی احسنی و ما در باره او چه فکر میکینم امروز مذهب شده است میکروب برای اجتماع و برای جامعه خیلیها تپل انسانی از زاویه مذهب میزنند و علیه بشریت جرم مرتکب میشوند.
در باره زردشت.
گفته میشود زردشت که در ایران پیدا شده بنیانگذار زردشتی است و ملیت او از نسل مادها میباشد و کرد بوده است در ناحیه ی اورامان بدنیا آمده است و او بنیانگذار آئین زردشتی است بعضی شواهد نشان میدهد که او از نسل کردها بوده است و کتابهای ویی با زبان اورامی میباشد (هورامانی) معلوم است که او متولد اورامان است.
بنظر من بهتر است که بگویم که او در ترز تفکر و مذهب قدیم ایرانی و یا مادها یک نهضت جدید به وجود آورده و به آن شکل تازه ای بخشیده مدتهاست که این مذهب در ایران تقریبأ وجود دارد پارسیها که از چندین قرن پیش از ایران به هند مهاجرت کردند این مذهب را از آنجا همراه خود به هند بردند و در هند محفوظ داشتند و هنوز هم به آن عمل میکنند در چین در آن دوران دو مرد بزرگ زندگی میکردند یکی کنفوسیوس و دیگری لائوتسه در واقع اسم صحیح کنفوسیوس را باید کونگ فوتسه نوشت هیچ یک از این دو مرد بزرگ چینی به معنی عادی کلمه یک مذهب به وجود نیاوردند و بنیان نگذاشته اند آنها یک نوع روشهای اخلاقی و دستورات اجتماعی وضع کرده اند.
زردشت
که زردشت ظاهرأ در قرن هشتم پیش از میلاد زندگی میکرده است یادداشت مولفه از کتاب جوهرنهرو)) اما تاریخ قدیم ژنتیک انسانی حاوی مجموعه شگفت انگیز از عقاید نادرست و امیخته به خرافات و مشاهدات فریبنده است که در خاورمیانه حاکم میباشد خلاصه برتری طلبی در میان مذاهب گوناگون باعث شده که مردمانی که از آن مذاهب پیروی میکنند به صورت خود خواه و برتری طلبی به بار آیند خود را در برابر مذهب هیچ و پوچ بدانند این هم به سبب شستشوی مغزی در نوجوانان کودکان صورت میگیرد از سوی ملاهای فریبنده و بصورت تنگ فکری و عدم تحمل دیگران و زود عصبانی شدن بصورت روانی و دگماتیکی به بار آیند که جامعه را در خطری جدی قرار میدهند و زندگی مردمان عادی را روز بروز به مخاطره میاندازند.
در باره کنفوسیوس و لائوتسه
مردم چه باید بکنند و چه نباید بکنند اما پس از مرگ ایشان معابد متعددی برای تجلیل خاطره ایشان در چین بناشد و کتابهای آنها به همان اندازه که وداها برای هندوها و اوستا برای زرتشتیان و قرآن برای مسلمانان و انجیل برای مسیحیان و تورات برای یهودیان عزیز و محترم شمرده شده است یکی از نتایج تعلیمات کنفوسیوس آن بوده است که گفته است مردم چین متواضحترین و مئودب ترین و خوشرفتارترین و با فرهنگترین مردم جهان هستند و هند هم در آن زمان مهاویرا و بودا بودند که مهاویرا مذهب چین را آغاز کرد که هنوز هم هنوز وجود دارد اسم واقعی او اردامانا بود مهاویرا لقب احترام آمیز بوده است ( دین اعراب هم میگوید العرب هو احسن امه فی الارض یعنی عربها بهترین انسانهای هستند بر روی زمین اما خلق کنند جرم و جنایت هستند علیه بشریت) اما پیروان آنها و کسانی که بعدها پس از ایشان آمده اند اغلب از بزرگی و نیکی بدور بوده اند ما اغلب در تاریخ می بینیم که مذهب هر چند که برای تکامل ما از بهتر ساختن ما و نجیبانه ترین یا بهتر شدن رفتار ما بوده است عملأ مردم را بصورت حیوانات پست در آورده است بجای آنکه در مردم روشن بینی بوجود آورند اغلب آنها را در تیرگی نگاه داشته است بجای آنکه وسعت ذهن و فکر در آنها ایجاد کند اغلب موجب تنگ فکری و کوته نظری و تحمل نکردن دیگران شده است با کمک مذهب کارهای بسیار عالی بزرگ انجام گرفته است اما بنام و از راه مذهب نیز هزاران هزار و میلیونها نفوس بشری کشته شده اند و جنیایت مهیب و تصور ناپذیر صورت گرفته است و دارد میگیرد و زنان را از حق و حقوق خود در میان مذهب محروم میباشند و تحت نام مذهب زنان را سنگسار میکنند میکشند و سرکوب میکنند زنان را در این دین ناب خیالی و پوشالی پس آیا تکلیف ما با مذهب چیست؟ برای بعضی اشخاص مذهب به معنی یک دنیای دیگر است دنیای پس از مرگ بهشت و دوزخ چیزی که به هیچ عنوان وجود ندارد یا هر چه اسمش را بگذاریم میباشد اینها به امید اینکه پس از مرگ به بهشت بروند مذهب را دنبال میکنند و بعضی مراسم و اعمال را انجام میدهند این اشخاص مرا به یاد کودکانی می اندازند که به امید دریافت نقل و شیرینی سعی میکنند خود را مئودب و معقول جلو دهند اما اگر کودکی همیشه با امید دریافت پاداش و شیرینی خوشرفتار و مئودب باشد و همیشه فکرش به دنبال این پاداشها باشد به یقین تو او را مئودب نمیشماری آیا آنطور نیست مسلمأ تو روش دختران و پسرانی را هرکاری را به امید شیرینی و دریافت آن و یا دریافت شیرینی یا پاداش انجام میدهند تائید نمیکنید بدینقرار آیا در باره مردمان بالغ و بزرگی که به این امید که شکل کوکانه فکرو عمل میکنند چه باید گفت؟ زیرا بالاخره میان آن نقل و شیرینی که به کودکان وعده میشود و بهشتی که در آخرت وعده داده شده است تفاوت اساسی و عمده ای ندارد آنچه تفاوت دارد در میان وعده نقل و شیرینی به کودکان این است نقل و شیرینی یک چیز ماده است وجود دارد اما بهشت وجود ندارد و خیالی بیش نسیت هر کسی که خارج از خود فکر کند و به مذهب ایمان داشته باشد به این معنا میباشد او و یا آن کس کمبود دارد همه ما کما بیش خودخواه هستیم اما میکوشیم که کودکان خودرا به شکلی پرورش دهیم که حتی المقدور کمتر خودخواه باشند بهر حال آرزوها و ایدالهای ما باید بکلی از خودخواهیها پاک و مبری باشد و باید بکوشیم که زندگی خودرا با چنین آرمانهای عالی منطبق سازیم تا راحت زندگی کنیم بدون ترور و وحشت از قتل بدست مذهبیون توحش نجات یابیم.
سئوال این است آیا بهشتی وجود دارد؟ اما به نظر صاحب نظران مدرکی دال بر اینکه بعد از مرگ چیزی بنام بهشت وجود داشته باشد وجود ندارد چرا چون تابحال چندین سال است که مذهب به گوش مردم میخوانند که بعد از مرگ به بهشت میروید اگر این کار را بکنید و یا نکنید اما تا بحال به هیچ عنوان ماده نکرده اند آیا این خیالپردازی و دروغ پردازی تا کی بهشت به هیچ عنوان وجود ندارد و خیالی بیش نیست
باور های خرافاتی به معنای خودناباوری است اعتقاد به خدا و باور بخدا داشتن و دنبال نمودن مذهب بمعنای به زنجیر کشیدن مغز خویش و اسیر نمودن فکر و تفکر خویش میباشد باور به خدا و خارج از خود باور داشتن به معنای زندانی نمودن عقل خویش میباشد و کسانیکه خارج از خود باور دارند و به نفس خویش باوئر ندارند و به چیزی باور دارند که وجود ندارد به معنای کور نمودن ذهن خویش میباشد.
این از راه شستشوی مغزی کودکان به خورد مردم میدهند مذهبیون و کودک هم مثل یک هارد دیسک کامپیوتر میباشد که خالی میباشد این بستگی دارد آدم چطوری برنامه ریزی این دستگاه کامپیوتری را بکند یا برنامه ریزی کند این کودکان را طوری شستشوی مغزی میدهند که حاضر هستند برای رفتن به بهشت خیالی خود را فدای فلان امام و یا فلان کسی کنند تا شاید او برای آنها دوعا کند تا به بهشت بروند.
راستی اگر فلان امام امام است چرا برای خودش دوعا نمیکند چرا مثل بشر میشاشد بعضی اوقات هم شکم شور میگیرد خود را خراب میکند اما توان شفای خود را ندارد خوب چقدر مردمان ما بدبخت هستند واقعأ که مذهب خیالی را دنبال میکنند.
من میگویم مذهب خراب است اما زیاده روی کردن خرابترش میکند مثل موادمخدر میباشد مذهب هر کسی به آن معتاد بشود بدبخت میشود امنیت و زندگی مردم در جامعه را برهم میزنند کسانی که به مذهب معتاد میشوند میکروب میشوند برای جامعه.
حال در باره خدا آیا خدا واقعأ وجود دارد و یا اینکه انسانها به خاطر ناتوانی و به خاطر اینکه دیگران دلشان به حالشان بسود خدا را بوجود آورده اند؟
تا بحال این خدای که مذهبیون ازش نام میبرند دیده شده است و یا اثبات شده است که خدا وجود دارد؟
آیا خدا یعنی چه و خدا چیست؟
شکلش چطوری میباشد این خدا؟
آیا خدا واقعأ وجود دارد؟ خوب چرا روزی در این سالهای درازی که اسم بردن از خرافات چیزی ثابت نشده است دال بر اینکه خدا وجود داشته باشد؟
آیا قرآن انجیل و تورات کلمات خدا هستند؟ نه اینطوری نیست اگر تکنولوژی و ماهواره وجود نداشت صدام حسین و خمینی برای خودشان هر یک کتابها و آیه های میساختند و پیامبر عصر میشدند مگر اینطور نیست و خدا به هیچ عنوان وجود ندارد منظورم آن خدای میباشد که مذهبیون ازش نام میبرند. خدای انسان زمین و آب و هوا میباشد که آب زمین را خیس میکند و نان به وجود می آورد.
در باره حجاب آیا انسان در روزی که متولد میشود با لباس متولد میشود؟
آیا در باره میبارزه با بد حجابی کلمات خدا میباشد؟ مطمئنم نه اینها کلمات آدمهای روانی میباشند میبارزه با بدحجابی کتابهای اتیغه درسهای شیطانی.
خلاصه با گول زدن مردم برای اینکه مردم را سر کار بگذارند میگویند مهدی میآید آیا این مهدی راست است یا دروغ؟ مسلمأ دروغ میباشد مهدی کجا است این همه برای گول زدن مردم میباشد مهدی خیالی و خیالهای پوشالی.
مذهب تولید کننده تبعیض خونریزی و قتلعام انسانها میباشد انسانها قربانی مذهب شده اند. زنان دیگر قربانی اصلی مذهب شده اند و مذهب از زمان بوجود آمدنش ضد زن بوده است.
مذهب به مرد اجازه میدهد تا دست به هر کاری بخواهد بزند اما زن این اجازه را ندارد که مردان دارند.
قرآن جمع آوری شده از کتاب حمورابی و کتابهای مجموعه قوانین اجتماعی یهودیان و بخشی از آن جمع آوری شده است از کتاب بودا و کتاب اوستا کتابهای زرتشتی و کتابهای ایرانی که در جنگ به قنیمت گرفته بودند و بخشی از قرآن برگرفته از انجیل چونکه قرآن در زمان محمد نوشته نشده است بلکه در زمان ابوبکر صدیق و عثمان نوشته شده است یعنی بعد از پیروزی در جنگها و تصرف چندین امپراطوری مثل امپراطوری آن زمان ایران امپراطوری بابل و بدست آوردن کتابهای زیادی و سوزاندن کتابخانها تا آثاری از آن کتابها نماند که رمز و راز قرآن را کشف بشود برای مردم عادی.
دین اعراب که به آئین اسلام شناخته شده با دروغ نیرنگ و فریبکاری و زور چماق و تهدید و ارعاب بنا شده است و در عین حال آئین اسلام ضد زن و زن ستیز میباشد.
در آئین اسلام مخالف را باید کشت هیچ کسی حق انتقاد از رفتار پیروان این آئین را ندارد اگر چنانچه کسی از این آئین انتقاد کند با مرگ روبرو میشودو الله هم دستور مرگ را صادر میکند و تحت نام محارب با خدا تفکر گوناگون را به مرگ میسپارند بنام آیه های قرآن سر میبرند و الله اکبر میگویند و خود را خوشحال میدانند که یک همنوع خویش را کشته اند تحت نام خرافات و چیزی که وجود ندارد دین خشونت دین زن آزاری دین کودک آزاری دین تهدید و ارعاب دین انسان کشی دین ضد زن و زن ستیز دین اسلام میباشد و
تمامی کسانی که از قرآن پیروی میکنند از ترس و هراس از قرآن پیروی میکنند چرا چون دین اسلام با زور شمشیر و با تهدید و ارعاب به مردم تحمیل شده است این تحمیلی بصورت ترس و هراس باقی مانده است یعنی اگر کسی مخالف فکرشان باشد محکوم است به مرگ خوب وقتی که مرگ و زندگی در کار است پیروی نمودن از قرآن اجباری میباشد و یعنی دین اسلام دین جبر و خشونت است.
http://sites.google.com/site/charlesrcblog/home
در آئین شیعه برای گول زدن مردم از آمدن مهدی خیالی حرف میزنند و مردم را به این شیوه خیالی باطل گول میزنند و عقل خیلیها در این باره قفل نموده اند و در انتظار آمدن این مهدی خیالی هستند مثل انتظار آمدن خمینی که ملت ایران و تاریخ را را به لجن کشاند قبرستانها را پرکرد از آزادیخواهان و نسل جوان را به نابودی کشاند دگر اندیشان را یا کشت و یا حتی به آنها تجاوز جنسی شد به دستور خود خمینی 37 هزار نفر را در یک روز اعدام نمود و دسجمعی همه را کشتند با دستور این امامی که او را در ماه دیده بودند.
برای اینکه بخوبی در باره اسلام و خشونت بدانید به سایت مریوان هه لبجه ای مراجعه کنید و در آنجا همه چیز وجود دارد در این باره.
http://2123522756602983566-a-1802744773732722657-s-sites.googlegroups.com/site/charlesrcblog/Sex,ShariaandWomenintheHistoryofIslam,byMariwanHalabjaee,inFarsi.pdf?attachauth=ANoY7crxwalCO5tYJSTaLnk_5SVW8oqHEda1Gr3bpiHnDC04ALKIpWa9Rr30LboxBgYfD89sZVQ7GiiHLGqlAUFgdEwLdRQJtEjA6dl8VaNitRU_62VvIEFtbx_4ZvoFjNTVRnwN4zZdiQXHMsrXYhkBU---o13E84nU7YZFjoDuOu5yY585V6D1mZwXS2BStjA4xagrs2aHtV1CPIemxcdSNOuIqzT9EYJmKsUtnAbQ2BZ9otJVyUVT6T_EvYEePylSjQK5PoKM2I4PR3UyXT9e2NceAHZHjQ%3D%3D&attredirects=0
www.xwdakan.com
مذهب میکروب کشنده ای میباشد که جامعه بشری را ملتهب نموده است نمونه آن کودکان عراقی میباشد که چه بر سرشان آمده است عربها از کودکان سواستفاده جنسی میکنند و در هنگام ظهر به مسجد میروند و نماز میخوانند بعداز ظهر دوباره به کودک آزاری میپردازند.
این است اصل و اصول مذهب جنایت علیه بشریت
افرادی که مذهبی هستند روانی هستند وهابیها و پیروان این میکروب روانی هستند آئین اسلام و پیروان این ائین مبتلا به جنون مذهبی شده اند..
با قدیم احتراماتم امو
بعضی از اطلاعات مهم در باره دین اسلام در این نوشته برگرفته از کتاب جواهر نهرو.
از این بابت که اگر اشتباهی در نوشتهای بنده پیدا بشود معذرت میخواهم از خوانندگان عزیز.
/////////////////////////
من در این باره لازم دانستم که کمی در باره اینکه آخوند چیست در زیر یاداشت کنم البته این نوشته در یک ماه پیش نوشته ام که در زیر مشاهده میکنید تحت نام آخوند چیست؟
آخوند در اصل یعنی مرضهای روانی درس آخوندی یعنی کور کردن مردم و جوانان.
آخوند چیست؟
آخوند موجودیست که بجای استفاده از عقل از دهن استفاده میکند یعنی مطابق است با خر البته میان خر و آخوند یک چیز خیلی کوچک وجود دارد آنهم آخوند مثل انسان میخورد و میخوابد اما عر عر کردنشان هم شبیه است.
آخوند موجودیست مریض و روانی که به همه چیز حسادت نشان میدهد دوست ندارد شادی و خوشی مردم را به بیند.
آخوند موجودیست کاملأ خطرناک که تشنه به خون و کیسه ی گنده و تشنه سکس و موجودیست که تمام جامعه بشری را به مخاطره انداخته است.
آخوند موجودیست خطرناک که تولید کنند انواع هروئین و تریاک مباشد.
آخوند موجودی است فساد و دائم به فکر سکس هستند
یعنی همیشه گمانه زنی میکنند خیال میکنند همه زنان دنیا فاسد هستند و باید مسائل جنسی با آنها داشت.
آخوند میکروبی است که سرتاسر جامعه بشری را به مخاطره میاندازد.
آخوند تولید کنند ترور و وحشت است در جامعه.
آخوند میمون نیست اما از میمون کمی پیش قدمتر است.
آخوند موجدی گرسنه و تشنه بخون انسانها است از شادی و خوشی انسانها به وحشت می افتند.
آخوند موجودی است که در محیط های آلوده به فساد و ناآگاهی رشد مینماید و شکل ظاهری آن شباهتی نزدیک به انسان دارد .ولی روی کله شان مقدار زیادی پارچه سفید یا سیاه قرار گرفته؛ آنها هم مانند انسانها روی دو پا راه میروند .اما صورتشان با انسانها فرق دارد بدین ترتیب که صورت آنها پوشیده ازموهای زبر و دراز است! همچنین طرز پوشش آنها هم با آدمها کاملا متفاوت است ! چنانکه دارای جیبی بسیار بزرگ هستند که گنجایش مقادیر بسیار بسیار زیاد پول وثروت را دارد ! همچنین طرز صحبت کردن آنها نیز با آدمها فرق فراوان دارد ، آنها با زبانی صحبت مینمایند که گویا متعلق به دوران ماقبل تاریخ است . دارای اشتهایی سیری ناپذیری هستند .چنانکه هرگز و به هیچ وسیله ای سیر نمی شوند! و از دیدن خون به وجد می آیند ! تفاوت دیگری که با انسانها دارند این است که : انسان برای انجام کاری از دست و مغز استفاده مینماید ولی آخوند برای این کار تنها از دهانش بهره میجوید !از گریه وناراحتی دیگران به غایت لذت میبرد ، و برعکس شادی و خوشبختی انسان آنها را ناراحت مینماید !آخوند به هرآنچه مثل خودش نیست حمله مینماید .و در صدد نابودی آن برمی آید ! ومیخواهد همیشه هم خود را حق به جانب نشان دهد
انواع آخوند : آخوندها انواع مختلف دارند که همگی در صدد کسب قدرت هستند ! و چون به آن دست یابند به خطرناکترین موجود کره زمین تبدیل میشوند . نمونه بارز آن آخوندهای ایران میباشند .
امام :نوعی از آخوند است که خود را از تمامی کاینات برترمیپندارد تقریبا همطراز خدا ! ونیز بری ازهر گونه خطا میداند .
آیت الله : آخوندی است که حسرت امامت دارد ! و یک پنجم دارایی مردم را تصاحب مینماید !
حجت السلام : آخوندی است که دلالت بر حقانیت اسلام مینماید ! نوع کوسه ای آن از کوسه هم خطرناکتراست!
مرجع تقلید : نوعی از آخوند است که با میمونها سر و کار داردو مثل میمونها میباشند !
آخوندک : نوعی از آخوند است که دوران دگردیسی آن هنوز کامل نشده است !
شرح آخوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر