Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

بیانیه‌ مادران صلح کردستان در پشتیبانی از اعتصاب دانشگاهها


بیانیه‌ مادران صلح کردستان در پشتیبانی از اعتصاب دانشگاهها

بیانیه‌ مادران صلح کردستان در پشتیبانی از اعتصاب عمومی دانشگاه‌ها

برای فرزندان عشق، دانش و ایستادگی

سالهاست که دانشگاه پیشاهنگ جبهه اول ایستادگی در برابر هتک حرمت انسانیت بوده است و مادرانه چنان فرزندان برومندی را بر قامت پیکر شرافت و آزادگی استوار کرده که فقط می‌توان اسطوره‌ها و افسانه‌های زمانه‌شان نامید. دیرزمانی است فرزندان این بطن گرم "چراغ رابطه" را روشن نگه داشته و سیمای زیبای زندگی را به نور امید آمیخته‌اند.هرچند سنگسارش کردند ، تاراجش کردند، به گلوله‌اش بستند و به نااهلانش سپردند اما همچنان بسان الهه پرفروغ بشریت، نسل‌ها را از خوان رنگین دانش و ایستادگی، عشق و زایایی سرشار می‌کند و پیکر خسته‌اش استوار مانده‌ است.

سالهای زیادی را به یاد داریم که این فرزندان چگونه صف‌شکنِ دیوارهای پوسیده جهل و نامرادی بودند و مادرانشان را در پیچ و خم بازیهای ناصواب شرع و عرف سیاستمداران تنها نگذاشتند و از آن سو نیز، تسلیم ذهنیت واپسگرای تحمیل‌شده تاریخی بر جامعه نشدند.ایامی که‌ مادران رنجور از جور زمانه‌ را در پهنه‌ی سرد خیابان در برابر جهل، جور و مصامحه‌ تنها نگذاشتند. باری، هنوز گرمای مقاومت مادرانه در روح و جسم این فرزندان جاریست و همچنان اصالت مهر مبارزه با نادانی و استبداد را بر پیشانی بلند خود دارند.

اینک اردی‌بهشت‌مان را مادرانه با فرزندان دانشگاه تقسیم می‌کنیم آنچنان که شیرین، فرزاد، علی، فرهاد و مهدی چندی پیش با ما چنین کردند و همراه با شما‌ این " چراغ رابطه‌" را شعله‌ورتر میکنیم.

مادران صلح کردستان

۲۴/۲/۱۳۹۰

--------------------------

گرد و غبار مدارس کردستان را تعطیل کرد

مدارس ابتدایی کردستان امروز به علت گرد و غبار در نوبت صبح تعطیل است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، کلوندی مدیر فرودگاه سنندج گفت: پرواز هواپیمای صبح تهران-سنندج و بالعکس نیز به علت گرد و غبار شدید امروز لغو شد.

قادری سرپرست حفاظت محیط زیست کردستان از عموم مردم به ویژه بیماران قلبی عروقی و کودکان خواست از آمد و شد غیرضروری اجتناب کنند.

مدیرکل هواشناسی کردستان نیز پیش بینی کرد این گرد و غبار که از دیشب در استان شروع شده است تا پایان امروز ادامه یابد.

حیدری گفت: آلودگی هوای کردستان ناشی ازگرد و غبار و ذرات معلق موجود در هوای بیانهای مرز عراق و سوریه است.

وی افزود: بیشترین میزان دید مربوط به کامیاران با 7 هزار متر و کمترین مربوط به هزارکانیان دیواندره با 1500 متر و میزان دید در سنندج مرکز استان نیز 3 هزار متر است. میزان دید در حالت طبیعی در این استان حدود 10 هزار متر است .

--------------------------------

در این راستا بنابر خبر اخبار العربیه سپاه پاسداران دولت بحرین را به حمله نظامی تهدید نموده است و فرمانده بسیج گفته است ما به هر حال به بحرین حمله خواهیم کرد.

اگر رژیم ایران به بحرین حمله کند مرگش چندروزی نمیکشد و نابود میشود چرا چون بحرین کشورهای عربی پشتش هشتند و در ضمن آمریکاه هم به این آسانی اجازه نخواهند داد که رژیم ایران دست به قلدری در منطقه بزند.

برای ااینکه این خبر را بخوانید به زبان عربی میباشد و میتوانید ان را در این لینک زیر جستجو کنید

http://www.alarabiya.net/articles/2011/05/13/148955.html

/////////////////////////////

فیلم پورنوگرافی در منزل اوسامه بن لادن

مسئولان آمریکایی : درمنزل بن لادن تعداد زیادی فیلم پورنو یافتیم

بن لادن در این منزل کشته شد
درجدیدترین گزارش ها درباره رهبر کشته شده القاعده اعلام شد مسئولان آمریکایی در خانه اسامه بن لادن " فیلم های پورنو وقرص های تحریک آمیزجنسی " یافته اند.

تلویزیون سی بی اس امریکا روز شنبه 14-5-2011 بدون اشاره به نام این مسئولان آمریکایی اعلام کرد این مواد جنسی در طبقه سوم منزل بن لادن جایی که وی به همراه امل عبدالفتاح همسر یمنی خود سکونت داشت ، پیدا شده است.

این مسئولان آمریکایی در ادامه افزودند: "CD ها در کمد اتاق بن لادن پنهان شده بود." بنا به گفته آنها بررسی ها نشان داده است که این فیلم ها از اینترنت دانلود شده بود.

این درحالی است که بن لادن به ساكنان پناهگاه خود در پاکستان هشدار داده بود که برای جلوگیری از ردیابی منزل وی توسط آمریکایی ها هیچگاه از اینترنت و موبایل استفاده نشود.

با اين حال مقامات آمریکایی گفته اند هنوز مطمئن نیستند که چه کسی اين تصاویر و فيلم های پورنو را تماشا می کرده است. آنها خاطر نشان کردند معلوم نیست که آيا خود بن لادن اين فيلم ها و تصاوير را تهيه و تماشا مي کرده یا کس دیگری از ساکنان از آنها استفاده می کرده است؟

امل عبدالفتاح همسر 28 ساله رهبرالقاعده پس از دستگیر شدن به مسئولان امنیتی پاکستان گفته است که بن لادن به رغم اینکه 54 ساله بود اما از سلامت جسمی بالایی برخوردار بوده است.

همسایگان منزل بن لادن در پاکستان به برخی خبرگزاری ها گفته اند که بن لادن برای " تقویت جنسی " از نوعی ویاگرای گیاهی به نام " شربت اوینا" استفاده می کرده است.

دو روز پیشتر در يک فيلم ویدیویی که آمريکایی ها از مخفیگاه رهبرالقاعده مصادره کرده اند بن لادن در حال ديدن تصاویر خود از صفحه تلويزيون مشاهده شده است اين نشانگر اين است که مخفیگاه بن لادن به تجهیزات ویدیویی مجهز بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر