Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

این خانم نیاز به کمک فوری دارد در وضعیتی خیلی سختی از نظر مالی در شهر وان بر سر میبرد



دوستان عزیز مریم نازنین به‌ کمک ما احتیاج دارد
هاوڕێیانی خۆشه‌ ویست هاوڕێمان مریم که‌ له‌ شاری وان له‌ ترکیه‌ ده‌ ژی دوای 3 سال په‌ روه‌ نده‌ که‌ ی به‌
ستراوه‌ و هیچ ڕێگایه‌ کی له‌ به‌ رده‌ م نییه‌ و پێویستی به‌ یارمه‌ تی هه‌ موومان هه‌ یه‌ ....تکایه‌ به‌ هانایه‌ وه‌ بێن.
پێویستی به‌ پاره‌ هه‌ یه‌ هه‌ ر چه‌ ن بێ هه‌ ر که‌ س به‌ پێی توانای خۆی ئه‌ گه‌ ر بتوانێ یارمه‌ تی بدات
خوشکه‌ مریم دوای سێ ساڵ له‌ تورکیه‌ سازمانی ،، یو ئێن ،، جوابی کردووه‌ و په‌ روه‌ نده‌ که‌ ی به‌ ستووه‌ و ڕێگه‌ ی گڕانه‌ وه‌ شی نییه‌ و به‌ دوو منداڵه‌ وه‌ له‌ شاری وان له‌ تورکیه‌ گیری کردووه‌ پێویستی به‌ یارمه‌ تی ماڵی هه‌ یه‌ بۆ ده‌ رباز بوون له‌ وێ یان هه‌ ر هاوکارییه‌ کی دیکه‌ که‌ بتوانێ یارمه‌ تیده‌ ری بێت

این خانم در ترکیه میباشد و وضعیت مالی خیلی سختی بر سر میبرد و نیاز به کمک مالی و در عین حال نیاز به کمک دارد تا شاید به یکی از کشورهای دموکراتیک برسد.
او نیاز به کمک مالی فوری دارد
در ضمن یوان پرونده ایشان را بسته است و یوان جوابش نموده است و توان بازگشت به جهنم آخوندها هم ندارد و در یک وضعیت خیلی سختی مادی بر سر میبرد این خانم محنتزده با بچه هایش.
ایران افغانستان عراق پاکستان و ترکیه کشورهای هستند خیلی خطرناک هستند برای زنان. در این کشورها به زنان خیلی ظلم و ستم میشود.
////////////////////////////////////////////////////////////////

یورش وحشیانه ومورد اهانت قرار دادن زانیار مرادی زندانی محکوم به اعدام توسط پاسداربندها در زندان گوهردشت کرج

نابه گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" حملۀ یکی از پاسداربندها به زندانی سیاسی زانیار مرادی و

مورد اهانت قرار دادن وی


روز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه زندانی سیاسی محکوم به اعدام زانیار مرادی مورد تهاجم پاسداربندهای سالن 12 بند 4 زندان گوهردشت قرار گرفت . پاسدار بندها با توهین های رکیک و برخوردهای وحشیانه قصد داشتن او را جهت شکنجه های جسمی به زیر 8 منتقل کنند.

توهین های اخلاقی و هتاکیهای پاسداربندها به این زندانی سیاسی موجب اعتراض سایر زندانیان سیاسی گردید. پاسداربند حسین دفتری زمانی که قصد داشت این زندانی سیاسی را برای شکنجۀ جسمی به زیر 8 ببرد با مقاومت شدید زندانیان سیاسی مواجه شد که موجب عقب نشینی پاسداربندها گردید و این زندانی سیاسی در سالن باقی ماند.

پاسدار بند حسین دفتری از پاسداربندهای سلولهای انفرادی بند 1 می باشد که اخیرا به سالن ایزوله شده زندانیان سیاسی منتقل شده است . این فرد در سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت زندانیان سیاسی و عادی را مورد شکنجه های وحشیانه جسمی قرار می داد که در اثر شکنجه های غیر انسانی او تعدادی از زندانیان دچار شکستگی دست و پا و سر و نقض عضو شده اند.

حسین دفتری از تیم شکجه گران زندان گوهردشت کرج و جنایتکاران علیه بشریت می باشد

.

از طرفی دیگر اعتصاب غذای تعداد زیادی از زندانیان سیاسی نسبت به انتقال زندانی سیاسی ارژنگ داودی به سلولهای انفرادی که از 27 اردیبهشت شروع شده است همچنان ادامه دارد و زندانیان سیاسی اعلام کرده اند تا بازگرداندن او از سلولهای انفرادی و پایان دادن به شرایط طاقت فرسا در این سالن به اعتصاب غذای خود ادامه خواهند داد.

در طی چند روز گذشته برای تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی مامورین ولی فقیه در زندان گوهردشت اقدام به قطع آب گرم علیه زندانیان سیاسی نمودند.زندانیان سیاسی بخصوص آنهایی که بیماری حاد جسمی دارند از داشتن آب گرم برای استحمام محروم می باشند.

اعمال سرکوبگرانه و غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج توسط شورای عالی امنیت نظام گرفته می شود و توسط بازجویان وزارت اطلاعات ،عباس جعفری دولت آبادی که در لیست بین المللی ناقضین حقوق بشر قرار دارد و سازمان زندانها به اجرا گذاشته می شود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورش به زندانیان بی دفاع و اسیر، انتقال آنها به سلول انفرادی جهت شکنجه (ارژنگ داودی)و گسترش یافتن محدودیتهای غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.

فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران

31

اردیبهشت 1390 برابر با 21 می

2011



شما ٢٠ ژوئن را چگونه برگزار ميكنيد؟


روز جهانى حمايت از زندانيان سياسى در ايران

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان زندانيان سياسى ٢٠ ژوئن را روز جهانى حمايت از زندانيان سياسى در ايران اعلام ميكند

از زمان روى كار آمدن رژيم اسلامى در سال ۱۳۵۷ مردم ايران از حقوق انسانى خود از جمله حق آزادى بيان محروم بوده اند. هزاران نفر در زندان بسر برده و تحت شكنجه قرار گرفته اند. رژيم اسلامى هيچ مخالفتى را برسميت نشناخته وكوچكترىن اعتراض مردم به حاكميت را با زندان و اعدام جواب داده است. در طول اين ٣٠ سال در زندانها, مادرانى بوده اند كه كودكانشان را در زندان بدنيا آورده اند, مادران و پدارانى بوده اند كه فرزندانشان جلو چشمانشان شكنجه شده اند, كودكان خردسالى بوده اند كه روزها و شبها را در آغوش مادر شكنجه شده شان در زندان سپرى كرده اند. تعداد زيادى از زندانيان سياسى ماه ها از ديدن خانواده شان محروم بوده اند و ماه ها و سالها در سلولهاى انفرادى نگه داشته شده اند. در اين زندانها صدها زندانى سياسى جان خود را زير شكنجه از دست داده اند بدون اينكه فرصت اين را داشته باشند كه به دنيا بگويند چه بر سرشان آوردند. بيش از ٣٠ سال است اين وضعيت ادامه دارد.



كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى اعلام ميكند كه تا آزادى تمامى زندانيان سياسى در ايران هر ساله ٢٠ ژوئن را به عنوان روز حمايت از زندانيان سياسى برگزار ميكند . اين روز امكانى فراهم ميكند كه نيروهايمان را يكى كنيم, فريادهايمان را يكصدا كنيم و با تمام قدرت و توان صداى زندانى سياسى را در دنيا منعكس كنيم. ما از همه آزاديخواهان و مدافعان حقوق انسانى دعوت ميكنيم كه در اين روز با هر ابتكار و حركتى كه امكان پذير است شركت كنند.



در ٢٠ ژوئن امسال يكبار ديگر اعلام ميكنيم:

- زندانيان سياسى بايد بلادرنگ و بدون قيد و شرط آزاد گردند.

- اعدامها بايد فورا متوقف شوند.

شما ميتوانيد در اين روز در اشكال متنوع از زندانيان سياسى در ايران حمايت كنيد:

- برپايى تظاهرات در مقابل سفارتخانه هاى رژيم اسلامى

- ارسال نامه اعتراضى به رژيم و سازمانهاى بشردوست

- برگزارى شب همبستگى با زندانيان سياسى در ايران

- افشاگرى در رابه با جنايات رژيم و آگاهگرى در ميان مردم كشور محل اقامتتان

ابتكارات, و فعاليتهاى خود را در اين زمينه, عكس و فيلم فعاليتهايتان در ٢٠ ژوئن را از طريق ايمل آدرس زير براى ما ارسال كنيد۔
Campaign to Free Political Prisoners in Iran(CFPPI)

Shiva Mahbobi
Campaign Organiser- Spokesperson

Address:CFPPI
BM Box 6754, London WC1N 3XX, U.K.
Tel: +44 (0) 7572356661
www.iamhervoice.wordpress.com
www.iranpoliticalprisoners.com
http://cfppi.blogspot.com/
freepoliticalprisoners@gmail.com
zendani.tv@gmail.com
http://www.youtube.com/user/CFPPI2009
Facebook
Twitter
Flickr

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر