Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۲, پنجشنبه

جنایت هولناک یک پسر و پدر علیه یک دختر محنت زده که به این خاطر با یک پسر روابط داشته است



جنایت هولناک یک پسر و پدر علیه یک دختر محنت زده که به این خاطر با یک پسر روابط داشته است این دختر مخنتزده خواسته خودش راه زندگی آینده خویش را انتخاب کند زنده به گورش نمودند و با لگد بر سرش میکوبند و دارند خاک میریزند رویش این است شرف تف به شرف آن فردی که شرف خود را در بین پای زنان میبیند شرف یعنی خاک شرف یعنی وطن نه شرف در وسط پای زن.
در اسلام زن انسان نیست به عنوان ضعیفه و ناقص العقل به انها نگاه میکنند و به این صورت زنان را سرکوب میکنند و در حالت مضاعف قرارشان میدهند تا بهتر بتوانند ازشون سواستفاده جنسی بکنند.

////////////////////////////////

شعر سیمین بهبهانی درسوگ اِعدام5 کُردایرانی




-------------------------------------
ایران بعنوان بزرگترین لجستیک انتقال دهنده سلاح بصورت نامشروع به کشورها و گروههای مختلف در سرتاسر جهان شده است، در ایران انبارهای وسیعی از انواع سلاح که در عملیات های تروریستی بیشتر کاربرد دارد موجود است و زیر نظر سپاه پاسداران فعالیت میکنند، 80 درصد محموله ها بصورت کامل به مقصد میرسند، متاسفانه تحریم های بین المللی ظاهرا" بر حکومت ایران تاثیری نداشته است.همزمان با اوج گیری سرکوب معترضان توسط نظام بعث

ایران با نقض تحریم های سازمان ملل به سوریه اسلحه می فرستد


کمیسیون کارشناسان شورای امنیت سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران با نقض آشکار تحریم های تسلیحاتی بین المللی به سوریه اسلحه می فرستد.

به گزارش خبرگزاری رویترز کمیسیون کارشناسان شورای امنیت سازمان ملل در گزارش نشست چهارشنبه 11-5-2011 خود آورده است که سوریه مقصد نهایی 6 محموله اسلحه ارسالی از ایران بوده است.

این گزارش می افزاید که در موارد گزارش شده محموله نظامی کاملاً مورد استتار قرار گرفته بود تا از ديد بازرسان پنهان بماند. همچنين هويت دريافت کننده نهايی تسليحات، مخفی شده بود.
اسراييل، آمريکا، و کشورهای غربی می گويند که سوريه پلی برای انتقال اسلحه از ايران به حزب الله در لبنان و حماس در غزه است. ايران و سوريه اين اتهامات را تکذيب می کنند.

این گزارش در حالی منتشر می شود که نظام حاکم بر سوریه با اعتراض های گسترده ای با خواست آزادی و اصلاحات درگیر است. نظام بعث حاکم بر سوریه برای سرکوب اعتراض ها از ارتش استفاده می کند. زمزمه هایی نیز در خصوص دخالت جمهوری اسلامی ایران در سرکوب معترضان سوریه منتشر شده است.
------------------------------------------------

در پی افزایش درگیری ها

منابع غربی از فرار همسر بشار اسد به لندن خبر داده اند


روزنامه بریتانیایی "دیلی تلگراف" در شماره چهارشنبه 11-5-2011 خود گزارش داد که اسما اسد همسر بشار اسد رئیس جمهور سوریه در پی اوج گیری درگیری ها در این کشور، به همراه سه فرزند خود به لندن گریخته و هم اکنون در پناهگاهی امن به سر می برد.

از هفت هفته پیش اعتراض ها در سوریه با خواست آزادی و اصلاحات آغاز شد. اما این اعتراض ها توسط نیروهای امنیتی سرکوب و در جریان آن بیش از 800 نفر کشته شدند. ارتش سوریه برای پایان دادن به اعتراض ها وارد عمل شده است. اما به گفته منابع خبری معترضان درگیری ها همچنان در این کشور رو به افزایش است.

در همین خصوص، "دیلی تلگراف" در خبری گزارش داده است که شامگاه سه شنبه همسر بشار اسد با توجه به افزایش درگیری ها در سوریه به انگلیس فرار کرده است.

بنا بر این گزارش، اسماء اسد که برخی مطبوعات به وی لقب "رز صحرا" داده اند ، ممکن است بیش از 3 هفته در لندن اقامت داشته باشد.

گفته می شود یک دیپلمات بلندپایه عرب گفت که به همسر بشار اسد که دارای تابعیت انگلیسی و سوری است، هشدار داده شده بود که به دلیل افزایش درگیری ها هر چه سریع تر از کشور خارج شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر