Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۱, یکشنبه

خبر جدیدی که توسط مامورین سیا منتشر شده است حاکی از آن است که رهبر تروریستی القاعده به قتل رسیده است



خبر جدیدی که توسط مامورین سیا منتشر شده است حاکی از آن است که رهبر تروریستی القاعده به قتل رسیده است.
بنابر یک خبر که از سوی کاخ سفید منتشر شده است یک هفته پیش بن الادن به قتل رسیده است توسط نیروهای آمریکا درپاکستان
و به این زودی رسما از سوی دولت آمریکا قتل رهبر تروریستی القاعده را اعلام میکنند اوسامه بن الادن مسئول قتل هزاران انسان از عراق گرفته تا اروپا و آمنریکا میباشد و امروز این جنایتکار اسلامی به سزای خود رسیده است بن لادن قبلا در ایران بر سر برده بود برای گسترش عملیات تروریستی وارد خاک پاکستان شده بود و توسط نیروهای آمریکایی شناسایی میشود و به قتل میرسد این جانی.
رهبر جنایتاکار القاعده کشته شد.
توضیحات آقای اوباما در خصوص کشته شدن اسامه بن لادن
توضیحات آقای اوباما در باره کشته شدن رهبر تروریستی القاعده

کشته شدن اسامه بن لادن در پاکستان

Usama bin Ladin i Afghanistan 1998. Foto: Scanpix.

جهان بدون اسامه بن لادن، جهان بهتر است؛ این گفته کارل بیلد، وزیر امور خارجه سویدن، است که در تویتر خود در رابط با کشته شدن اسامه ین لادن، نوشته است.
هوکن‌یوهولت، رهبر حزب سوسیال دموکراتها نیز به روزنامه یوتیبوری‌پوستن می گوید که مرگ بن لادن نشانه ضعیف شدن شبکه تروریزم است اما بهترین حالت این می‌بود که او را زنده دستگیر می کردند و محاکمه می شد.

اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده، دیروز توسط نیروهای اطلاعاتی- استخبارات امریکا، در پاکستان کشته شد. او که بیشتر از ده سال بود تحت تعقیب نیروهای آمریکائی بود، در یک منزل مسکونی در نزدیکی اسلام آباد، پایتخت پاکستان، رد یابی شد. به گزارش خبرگزاری‌های بین المللی، به هنگام هجوم نیروهای آمریکایی برای دستگیری وی، درگیری مسلحانه رخ داده و اسامه بن لادن در جریان تیراندازی، کشته شده است.

بیشتر کشورهای غربی ، از جمله اعضای اتحادیه اروپا از خبر کشته شدن اسامه بن لادن استقبال کرده اند. فردریک راین فلد نخست وزیر سوئد ، کشته شدن بن لادن را ، مرگ یکی از سمبل های بزرگ خشونت می داند. او به رادیو سوئد می گوید که بن لادن دیگر نمی تواند باعث مرگ افراد بی گناه شود. راین فلد اضافه میکند که بن لادن فردی بود که هیچ اهمیتی برای جان افراد بی گناه قائل نبود. برای او فرقی نمی کرد که کودکان ، زنان و یا مسلمانان کشته شوند و این ایده او بود.

پلیس بین المللی، اینترپول، در باره امکان عملیات تروریستی انتقامی هشدار می دهد. مگنوس رانستورپ Magnus Ranstorp، متخصص مسائل تروریستی در دانشگاه دفاع سویدن، از افزایش تهدید نسبت به منافع امریکا در جهان خبر می دهد. وی اضافه می کذد که مرگ بن لادن ضربه بزرگی به سازمان القاعده است اما به معنی پایان عملیات تروریستی نیست. انچه از القاعده تا به امروز دیده ایم، نشانی است از افزایش خطر عملیات علیه منافع امریکا.
بارک اوباما، رئیس جمهور امریکا، قبل از نیمه شب گذشته، با حضور در تلویزیون، خبر کشته شدن بن لادن را اعلام کرد. او گفت که نیروهای امنیتی، تابستان گذشته، رد پائی از بن لادن یافتند و دیروز برای دستگیری او اقدام کردند. خبر کشته شدن بن لادن، باعث شادی و پایکوبی بسیاری از شهروندان امریکا شد. منگنوس رانستورپ می گوید که این خبر برای امریکا و باراک اوباما بسیار مهم و حیاتی بوده است.
یان بیورک‌لوند، معاون اول نخست وزیر سویدن، می گوید که باوجود بالارفتن خطر عملیات انتقامی، جهان بدون بن لادن مکان مطمئن‌تر و با آرامش‌تر خواهد بود.
حبیب الله غمخور، کارشناس مسائل افغانستان، نبود بن لادن را پیام آرامش برای افغانستان می داند. (برای شنیدن تحلیل این رویداد توسط حبیب الله غمخور به فایل صوتی مراجعه کنید.)
اکثر متخصصین عقیده دارند که این لحظه‌ای بزرگ برای امریکا و اوباما است. ولی به نظر اواد الوان، امام مسجد در فیسک‌ستره در حومه استکهلم، این رویداد یک عملیات نمادین بوده است و به معنی مرگ تروریزم و یا ضعیف‌تر شدن القاعده نیست.
اواد الوان اضافه می کند که با وجوداینکه ایدیولوژی بن لادن و القاعده هنوز زنده است اما با این اتفاق، در آینده این نظریات ضعیف خواهند شد چرا که این گروه در جهان اسلام کوچک و ناچیز بوده است.
رضا جاوید، محصل اقتصاد و علوم اجتماعی در اپسالا، نگران حملات انتقامی طالبان در افغانستان است. (برای شنیدن سخنان رضا جاوید به فایل صوتی مراجعه کنید.)





999
//////////////////////////////////////////
ئه‌میش ئارم یان سیمبۆلی حیزبی لیبرال دیمۆکراتی کوردستان
حیزبی لیبرال دیمۆکراتی کورستان له‌ سالی 2005 دا لا وه‌لاتی نه‌مسا تسیس کراوه‌ جا ئیمه‌ خۆشحالیش ده‌بین که‌ که‌سانیک نیۆه‌ی ئیمیان هه‌لبژاردۆه‌
0046720303668
سامۆئیل کرماشانی

ئاگادارییەك لە سكرتارییەتی "پارتی لیبراڵ دێمۆكراتی كوردستان" ەوە بۆ سەرجەم پارت و رێكخراوە سیاسی و میدیاكانی كوردستان

بەڕێزان كەسێك بە ناوی كاك
"ساموئیل كرماشانی" ماڵپەڕێكی بە ناوی "حیزبی لیبراڵ دێمۆكراتی كوردستان"ەوە كردووەتەوەو خەریكی بڵاوكردنەوەی ڕا و بۆچوونی تایبەتی خۆیەتی.
ئێمە سەبارەت بە كاروباری ئەو بەڕێزە چەند تێبینییەكمان هەیە:
1- لە ناوی حیزبی لیبراڵ دێمۆكراتی كوردستان كەڵكی وەرگرتووە و ئێمەش لە كۆنفرانسی دووهەممانەوە ناومان "پارتی لیبراڵ دێمۆكراتی كوردستان"ە، پێشتر ناومان "حیزبی لیبراڵ دێمۆكراتی كوردستان " بوو.
2- ئەم برا بەرێزەمان ناناسین و ئەو حیزبەش كە ناوی بردووە، ئێمە نین و نایانناسین.3- بەڕێزیان بابەت و پرسیارێكیان لە ژێر ناوی "ئایا سەردانی ئەندامانی حیزبی دێمۆكراتی كوردستانی ئێران چۆن هەڵدەسەنگێنن؟" ورووژاندووە، كە گلەیی و گازندەی لە لای هاوڕێیانمان دروست كردبوو. بۆیە ئێمەش بەرپرسیارێتیی ئەو كۆمەڵە بابەتەی لە وێبلاگی كاك "ساموئیل كرماشانی"دا هاتووە، بۆ بەڕێزیان بە جێدێڵین.
ناوی وێبلاگی ناوبراو و ناونیشانی ئەمەی خوارەوەیە:
http://ajansknews.blogspot.com/2011/05/blog-post.html?spref=fb
بەڵام ئادرەسی ماڵپەڕی ئێمە ئەم ماڵپەڕەی خوارەوەیە:
http://kuldp.org/bash.php?category=3
بە سپاسەوە
سكرتارییەتی پارتی لیبراڵ دێمۆكراتی كوردستان
1ی مەی 2011رۆژی كرێكاران پیرۆز بێت
//////////////////////////////

به‌ڕێزان، و‌ڵات پارێزان، هاو وڵاتیان، به‌بۆنه‌ی 9ی مه‌ی، ساڵڕۆژی شه‌هید بوونی 5 تێکۆشه‌ری ڕێگای ئازادی گه‌له‌که‌مان شه‌هیدان، مامۆستا فه‌رزاد که‌مانگه‌ر، شیرین عه‌له‌م هولی، فه‌رهاد وه‌کیلی، عه‌لی حه‌یده‌ریان و مه‌هدی ئیسلامیان، چالاکییه‌کی خۆپیشاندان له‌شاری شه‌فێڵد به‌ڕێوه‌ده‌چێت.
بۆ به‌رز ڕاگرتنی یاد و ڕێبازی ئه‌م شه‌هیده‌سه‌ر به‌رزانه‌، داوا له‌هه‌موو لایه‌نێک ده‌که‌ین که به‌‌شداری له‌م چالاکیه‌دا بکات.
هه‌ڵوێستی شۆڕشگێڕانه‌ی ئێوه‌یه‌که‌پیلانی دوشمن سه‌باره‌ت به‌گه‌لی کورد پوچه‌ڵ ده‌کاته‌وه‌و گیانی گیراوانی‌سیاسی کورد که‌له‌ژێر په‌تی سێداره‌ی ئیراندان، ده‌پاریزێت.
به‌شداری ئێوه‌له‌م چالاکیه‌دا، خاوه‌ن ده‌رکه‌وتنی ئێوه‌یه‌له‌شه‌هیدانی سه‌ربه‌رزی کوردستان.شوێن و کاتی چالاکیه‌که‌:

شه‌ممه:‌07/05/2011
کاتژمێر: 1 بۆ 3ی پاش نیوه‌ڕۆ
Address: beritania
Peace Gardens
Pinstone Street,
SHEFFIELD, South Yorkshire
S1 2HH




روز 19 اوردیبهشت بعنوان روز معلم در سرتاسر جهان شناخته شده است در چنین روزی رژیم شب پرست و کور اندیش آخوندی معلم مبارز و دلسوز ملت کرد را به شهادت رساند همرا با یارانش شهید شیرین علو هولی و شهید فرهاد وکیلی شهید علی حیدریان و شهید مهدی اسلامیان در چنین روزی به شهادت رسیدند یادشان گرامی و راهشان پر راهرو باد و هر سال 9 ماه مه میلادی برابر با 19 اوردیبهشت خورشیدی روز معلم میباشد از از عموم مردم کردستان و عموم
مردم ایران میخواهیم که آنچه رژیم بعنوان روز معلم اعلام نموده است تحریم کنید و آن روز را به هیچ عنوان جشن نگیرید چرا چون روز معلم از این به بعد روز 19 اوردیبهشت میباشد
برابر با 9 ماه مه میباشد با درود بر روح و وران پاک این 5 ستاره همراه با ستارگان دیگر راه آزادی و دموکراسی و حقوق بشر که در ایران بدست دژخیمان خونآشام قربانی شده اند من سر تعظیم در برابر این شهیدان این عزیزان فرود می آورم و به تک به تک بازماندگان اعضای خانواده این عزیزان از دست رفته تسلیت میگویم.
و عمیقا و قلبا خود را شریک غمشان میدانم.
چرا چون این عزیزان گوشه ای از دل و جسم ما بوده اند آنها به خاطر من و به خاطر شما ها برای بر قراری دموکراسی و آزادی خون و جان خویش را فدا نموده انددرود و هزاران درود بر روح و روانشان.
با تشکر ساموئیل کرماشانی
--------------------------------------------

دوای‌ ئه‌وه‌ی‌ (ڕۆژ تیڤی‌) چه‌ند جارێك په‌لامار دراو دووچاری‌ داخستن بووه‌وه‌ له‌سه‌ر ڕووماڵكردنی‌ هه‌واڵه‌كان و لایه‌نگری‌ پارتی‌ كرێكارانی‌ كوردستان، ئه‌مڕۆ له‌مه‌راسیمێكدا و به‌ئاماده‌بونی‌ سه‌دان ده‌زگای‌ راگه‌یاندن له‌ شاری‌ (كۆبنهاگن)ی‌ پایته‌ختی‌ ولاَتی‌ (دانمارك)، له‌نێو سه‌رجه‌م ته‌له‌فزیۆنه‌كانی‌ ئه‌و ولاَته‌دا، ته‌له‌فزیۆنی‌ (رۆژ تیڤی‌) خه‌لاَتی‌ ئاشتی‌ پێبه‌خشرا.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر