Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ دی ۲۷, جمعه

افشای سندی دیگر در مورد ترور سه زن انقلابی کرد در پاریس


افشای سندی دیگر در مورد ترور سه زن انقلابی کرد در پاریس
فرات - مرکزخبر 15.01.2014 07:38:02 
پس از اینکه در ارتباط با ترور سه زن انقلابی کرد در پاریس, فایل صوتی «عمر گونای» عامل اصلی این ترورها در اینترنت منتشر شد, سند دیگری هم که ادعا می‌شود میت 6 هزار یورو به گونای داده تا به سوء‌قصد علیه جانسز دست زند, افشا شد.

در این سند, اسامی مقامات میت هم آمده است که امروز توسط روزنامه چپ‌ها منتشر شد. این روزنامه آورده که این سند را از طریق ایمیل برایشان ارسال کرده‌اند که در آن امضای «اوغور کاآن آیک» رئیس اداره میت و سه مسئول دیگر آن نوشته شده است.

سند با زمان سفر گونای به ترکیه مطابقت دارد

این سند که روی آن مهر «محرمانه» زده شده, با عنوان «یاداشت درخواستی» در تاریخ 18/11/2012 فرستاده شده. این تاریخ با تاریخ سفر گونای به ترکیه که در پاسپورت او ثبت شده مطابقت دارد.

در فایل سوتی که در روز 12 ژانویه در یوتوب منتشر شد, بصورت گسترده برنامه‌ریزی‌های عمر گونای و اشخاص عضو سازمان میت ترکیه برای انجام ترورها, کاملا آشکار است. در سند حاضر هم توطئه ترور سکینه جانسز در پاریس جای گرفته است.

در این سند همچنین جزئیاتی که جاسوس میت با عنوان «لژیونر» در مورد رفتن سکینه جانسز به پاریس می‌دهد, آمده است. همچنین در آن خواسته می‌شود که آنچه خواسته شده, بطور دقیق عملی شود.

در پایان آن سند هم اسامی اعضای میت آمده است: و. یورت رئیس شعبه , و. ک.آیک رئیس اداره میت, س.آسال معاون رئیس, ه. اوزجان رئیس.

این اسناد و جزئیات منتشر شده در مورد ترور پاریس, نشان می‌دهد که دولت ترکیه تا چه اندازه در این کار تلاش کرده. افشای این اسناد پس از موج عملیات بازداشت‌ها علیه فساد مالی در ترکیه در 17 دسامبر 2013 است و جنگ قدرت میان آ.ک.پ و جماعت فتح‌الله گولن افزایش یافته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر