Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ فروردین ۲۳, شنبه

گشت‌زنی 2 تیم جاش خودفروش ضدگریلا در مناطق کرماشان



گشت‌زنی 2 تیم جاش خودفروش   ضدگریلا در مناطق کرماشان
فرات - کرماشان 11.04.2014 14:22:16
رژیم ایران برای اغفال خلق‌کرد در مناطق شرق کردستان, بویژه کرماشان, تیم‌های ضدگریلا(کنتراگریلا) تشکیل داده و با پوشیدن یونیفورم گریلایی آنها را به میان مردم می‌فرستد تا با بدرفتاری خود و اذیت و آزار مردم, به سیاه‌نمایی چهره گریلاهای نیروی شرق کردستان, ه.ر.ک دست زنند. بنا به گزارشها 2 تیم کنتراگریلا در مناطق کرماشان, بویژه دالاهو به گشت‌زنی می‌پردازند.


گشت‌زنی تیم‌های ضدگریلا
بنا به گزارش خبرگزاری فرات, مدتی است که در کرماشان, بویژه مناطق کوهستانی و روستایی دالاهو دو تیم ضدگریلا(کنتراگریلا» وابسته به سپاه و اطلاعات رژیم ایران که هر تیم 8 نفر می‌باشند، دیده شده‌اند. این تیم‌های سپاه پاسداران و اطلاعات سپاه یونیفورم گریلاهای «نیروی شرق کردستان, ه.ر.ک» را برتن کرده و سعی در تخریب محبوبیت نیروهای گریلا در بین مردم دارند, ولی عملکرد و رفتار غیرانسانی این تیم‌های کنترا در همه‌ی مناطق باعث شده است که با وجود آموزش‌هایی که برای جا زدن خود به عنوان گریلا دیده‌‌اند, ترفندهایشان با شکست مواجه شده و این تیم‌ها و سیاست‌هایشان توسط خلق افشا شده است.
امسال در بیشتر مناطق شرق کوردستان از دالاهو گرفته تا شاهو و مناطق موکریان، تیم‌های کنتراگریلا وابسته به سپاه پاسداران مشاهده شده‌اند.
تهدید ساکنان دالاهو
لازم به ذکر است که امسال در منطقه‌ دالاهو نیروهای رژیم ایران از رفتن مردم منطقه, کشاورزان, دامدراران و روستاییان به این مناطق کوهستانی و مزارع‌شان جلوگیری به عمل آورده‌اند و با پخش اعلامیه‌هایی تهدید کرده‌اند که رفتن مردم به این مناطق تا 5 سال آینده ممنوع می‌باشد.
شایان ذکر است که تاکنون بارها «حزب حیات آزاد کردستان, پژاک» بیانیه‌هایی صادر و ضمن هشدار به تیم‌های ضدگریلا, شهروندان مناطق مختلف شرق کردستان را نسبت به ترفندها و حیله‌گری‌های این تیم‌های سپاه پاسداران و مزدوران محلی, مطلع ساخته و گفته علیه آنها موضع‌گیری کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر