Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ فروردین ۲۵, دوشنبه

حزب دموکرات کردستان مخفیانه با ایران گفتگو کرده است



حزب دموکرات کردستان مخفیانه با ایران گفتگو کرده است
خیلی از هواداران هر دو بخش حزب دموکرات کردستان ایران در کشورهای اروپایی رسما توبه نامه نوشته اند و به سفارتخانهای  رژیم ایران در تردد هستند 
شبکه تلویزیونی "ان آر تی" به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده است که  آقای "خالد عزیزی" دبیر کل حزب دموکرات کُردستان طی سه ماه گذشته حداقل دو بار به صورت پنهانی با هیاتی از شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرده است.

NNS ROJ:
 یک شبکه تلویزیونی در اقلیم کردستان از انجام گفتوهای پنهانی میان حزب دموکرات کردستان، حدک، با نمایندگان شورای عالی امنیت ملی ایران خبر داده است.

شبکه تلویزیونی  "ان آر تی" به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده است که "خالد عزیزی" دبیر کل حزب دموکرات کُردستان طی سه ماه گذشته حداقل دو بار به صورت پنهانی با هیاتی از شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرده است.

به گزارش این شبکه تلویزیونی که از شهر سلیمانیه اقلیم کردستان برنامه پخش می کند، گفتگوها با وساطت یک حزب مطرح اقلیم کردستان و در شهر اربیل برگزار شده است.

در گزارش ان آر تی آمده است که در دیدار اول از طرف حزب دموکرات تنها خالد عزیزی حضور داشته اما در دیدار دوم یک عضو دیگر شورای رهبری این حزب آماده بوده است. 

خالد عزیزی و حزب دموکرات کُردستان واکنشی به این خبر نشان نداده اند اما کمال کریمی از اعضای دفتر سیاسی حدک،  در گفتگو با سایت کردی "وشه" از انجام چنین دیدارهایی، "آن هم بدون آگاهی سایر اعضای دفتر سیاسی"، اظهار بی اطلاعی کرده است.

وی اما در عین حال گفته است که حزب مطبوعش مذاکره با جمهوری اسلامی را رد نخواهد کرد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر