Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ فروردین ۶, چهارشنبه

چیزی که من از کرونا میدانم. کرونا یک ویروس است که تا وقتی وارد بدن انسان نشده خطری متوجه انسان نیست و میشود با شستشو و ضدعفونی ان را کشت و یا خودش ظرف 5 روز میمیرد.








چیزی که من از کرونا میدانم.
کرونا یک ویروس است که تا وقتی وارد بدن انسان نشده خطری متوجه انسان نیست و میشود با شستشو و ضدعفونی ان را کشت و یا خودش ظرف 5 روز میمیرد.
ولی وقتی وارد بدن و ریه ها یا کلیه شد بسیار خطرناک میشود و به عنوان مهمان وارد یک لایه غشا پروتئین میشود و از این طرق وارد سلولها میشود. اولین کاری که با سلول میکند دی ان ای سلول را عوض میکند و سلول شروع به تولید خودش که همان ویروس است میکند. از اینجا دیگر هیچ درمانی ندارد و اگر ریه شخص مبتلا قوی نباشد شخص مبتلا را میکشد.

هدف سازمانهای دولتی و بهداشتی ممانعت از ورود ویروس به بدن است چون بعد از ورود به بدن برای مبتلا به ویروس کاری نمیتوانند انجام دهند.
پیشگیری: در حال حاضر شستشو و ضد عفونی کردن تنها راه چاره است. فاصله معاشرتهای اجتماعی (social distancing)
درمان: وجود ندارد.
کشورهائی مثل چین و کره جنوبی با یک تشکیلات منسجم و متمرکز توانستند با :
1- اطلاع رسانی
2- پیشگیری و قرنطینه
3- ضدعفونی کردن
4- فاصله معاشرتهای اجتماعی (social distancing)
5- استفاده از تکنولوژی پیشرفته تجهیزات پزشکی کامپیوتری و جی پی اس
جلو شیوع بیشتر این ویروس را در کشورشان بگیرند و بعضا کاملا ان را در محاصره بگیرند و ابتلاع بیشتر به ان را مانع شوند.
اساسی ترین موضوع برای پیشگیری ویروس تشکیلات متمرکز و تصمیم گیری و فرماندهی و سازماندهی نیروهای امداد و هدایت و رهبری مردم در شیوع این ویروس است. چیزی که رژیم آخوندی مطلقا فاقد ان و قادر به ان نیست. قدرت و توان تصمیم گیری و امکانات کادرهای درمانی و پزشکی و حتی وزارت خانه هائی که مسئول ارتباطات و حمل و نقل هستند محدود و بعضا به انها اجازه کنترل و جلوگیری داده نمیشد. کادر درمانی و پزشکی مجبور بود تحت امر و دستورات امام جمعه های جاهل و جنایتکار و یا باندهای مذهبی و دولتی باشند و عملا مانع دخالت انها شوند تا جائی که افراطیون مذهبی را ازاد گذاشتند که درب حرم ها و بعضی اماکن و مراسم مذهبی را باز بگذارند و باعث شیوع بیشتر ویروس شوند.
این ویروس هرگز به این زودی از بین نخوااهد رفت. حتی اگر راه درمان ان پیدا شود فقط مبتلایان به بیماری را نجات میدهد ولی شیوع و پخش این ویروس را نمیتواند مانع شود.
کشورهای منطقه و جنگ زده مثل ترکیه و افغانستان و عراق حتی بهتر از رژیم توانستند خودشان را سازماندهی و مانع ورود این ویروس به کشورشان شوند.
برای از بین بردن این ویروس قبل از درمان باید مانع شیوع ان شد و این رژیم خائن و جنایتکار چنین توانی ندارد. بدون شک نیروهای سازمان ملل و جامعه بین المللی باید وارد ایران شوند. نه تنها برای سلامت و تندرستی مردم ایران بلکه بخاطر جلوگیری و سرایت ان به دیگر کشورهای جهان.
از 23 فوریه که معلوم شد ویروس در ایران وارد شده حدس میزدیم که این رژیم قادر به مهار ویروس کرونا نخواهد بود و حالا نزدیک به یک ماه از ان میگذرد و ما هر روز به یک فاجعه عظیم انسانی نزدیکتر میشویم... چون جدی نمیگیریم.. از رژیم انتظار نداشته باشید جدی بگیرد... خودمان باید جدی بگیریم... کس نخارد پشت ما..
برای جلوگیری و سرایت و شیوع این بیماری نه تنها جامعه بین المللی مجبور است وارد ایران شود بلکه یک نیروی عظیم سیاسی - تشکیلاتی مثل سازمان مجاهدین خلق ایران لازم است که بتواند نیروهای مردمی و اجتماعی را سازماندهی و کنترل و فرماندهی کند که بتوانند جلو شیوع این بیماری را بگیرند.
سازمان مجاهدین خلق ایران با سابقه ترین گروه سیاسی در امر تشکیلات و سازماندهی است و با بطن و ساختار جامعه ایرانی آشنائی دارد و تنها سازمان و گروهی است که قادر است توده ای انبوه مردم ایران را به حرکت در اورد به کمک نیروهای مردمی جلو رشد و شیوع بیشتر این ویروس و وقوع یک فاجعه در ایران را بگیرد.
رژیم آخوندی در ایران عملا از کار برکنار شده و برای حفظ خودش خانه نشین شده است.
در این شرایط حساس یک نیروی بسیار متشکل و منسجم تشکیلاتی مثل سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران لازم است تا بتواند جلو فاجعه در ایران را بگیرد وگرنه فاجعه بسیار عظیمی در ایران در حال شکل گرفتن است و با خیانت و بی تفاوتی رژیم آخوندی معلوم نیست چند میلیون قربانی بگیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر