Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ اسفند ۱۲, دوشنبه

نتانیاهو: من تضمین می‌کنم که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نداشته باشد


نتانیاهو: من تضمین می‌کنم که ایران هرگز سلاح هسته‌ای نداشته باشد
صدای آمریکا :بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی یکشنبه شب خود در گردهمایی سالانه «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» در مقابل ۱۸ هزار شرکت کننده در شهر واشنگتن به ایران اشاره کرد.
 
او که از طریق ارتباط ویدئویی از دفترش در اسرائیل سخن می‌گفت، درباره «خطر ایران» هشدار داد و گفت که تا وقتی به عنوان نخست وزیر در قدرت باشد، مانع دستیابی رژیم تهران به زرادخانه هسته‌ای می‌شود.
 
نتانیاهو افزود: اسرائیل هرکاری را برای دفاع از خود و تضمین آینده که لازم باشد، انجام خواهد داد.
 
او گفت: به شما تضمین می‌دهم تا زمانی که من نخست وزیر باشم، ایران سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.
 
در آیپک گروهی از سیاستمداران و مقامات سرشناس اسرائیلی و آمریکایی سخنرانی کرده اند و قرار است روز دوشنبه مایک پنس معاون رئیس جمهوری و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز سخنرانی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر