Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ فروردین ۵, سه‌شنبه

ڤاێرۆسی کورونا پەیامی هەییە بوو موسلمانەکان دەلیت من ناوەم ڤایرۆسی کوروناییە ئەولین کەسم کە دوایی چەندین سال هیچ کەس نەی توانییووە مەکە قۆفل بکات من خەلالی چەند رۆژیک دامخست ئەو بزانە مەکە دروخانەییە ئیستا مەلا وشیخ و سەید نازانم قەشە ئەوانی دیکە لە دەستی من




درۆکانی دروروداو جاش ئیسلامیەکان درۆکانیان

ئیسلامیەکان باری دەرۆننیان تیکووە خەریکەن لە ریگای هاتوو هاوەری درۆ ودەلسەوە سایریژی بکەن دوایی ئەویی مەلاکانی ئیران هەلهاتن رایان
کرد بوو جەزیری کیش و مەکە داخرا بوویان دەرکەوت کە دوکانداری لر یگایی دینەدرۆزەنکانیانەوە باویی نەماوە ئیستا دەبیت خەلک بیربکاتەوە کە ئەم دیندارانە توجارەن لە ریگایی ئەم خورافاتەوە خەریکی توجارەتن.
ڤاێرۆسی کورونا پەیامی هەییە بوو موسلمانەکان دەلیت من ناوەم ڤایرۆسی کوروناییە ئەولین کەسم کە دوایی چەندین سال هیچ کەس نەی توانییووە مەکە قۆفل بکات من خەلالی چەند رۆژیک دامخست ئەو بزانە مەکە دروخانەییە ئیستا مەلا وشیخ و سەید نازانم قەشە ئەوانی دیکە لە دەستی من هەلدین خویان حەشار دەدەن کە دەستی منیان پی نەگات ئەوە بزانە ئەم دیندارانە درۆزنن هەر خەریکی فریوودانی خەولکەن بە نییوویی خورافاتەکەیان کە نی توانی رۆژیک لە برانبەرمندا راویستیت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر