Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ فروردین ۶, چهارشنبه

مقاله به این سؤال پاسخ می‌دهد که چرا خامنه‌ای جنایتکار اقدام به پنهانکاری شیوع کرونا در ایران کرد. لطفا به اشتراک بگذارید.



مقاله به این سؤال پاسخ می‌دهد که چرا خامنه‌ای جنایتکار اقدام به پنهانکاری شیوع کرونا در ایران کرد.
لطفا به اشتراک بگذارید.

کرونای ولایت و کرونای کوید۱۹ ، کدام خطرناکتر؛ چرا؟
نظام میرمحمدی
حقوقدان و کارشناس مسایل ایران
نگاهی کوتاه به عملکرد رژیم ایران در رابطه با «کرونا»
۴ماه است که جهان درگیر هیولای زشت و ریزجثه «ویروس کرونا» است. گرچه هنوز آمار قابل اتکایی در رابطه با تلفات و ضایعات و خسارات این بلای قرن در دست نیست، اما براساس خبرهایی که لحظه به لحظه از طریق رسانه ها مخابره و منعکس می‌شود قریب به نیم میلیون نفر در سراسر جهان به این ویروس کشنده مبتلا شده و حدود ۳۰ هزار تن جان باخته‌اند.
همین گزارش‌ها حاکی است که در حال حاضر بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان در قرنطینه خانگی، محلی، شهری، ایالتی و کشوری بسر می‌برند.
شیوع ویروس کرونا محدویت‌های قابل توجهی را در رفت و آمدها و میزان سفرهای خارجی و توقف و یا کاهش فعالیت اقتصادی بهمراه داشته است. در بسیاری از کشورهای جهان هتل ها و رستورانها تعطیل شده اند.
آنچه را که در حال حاضر عیناً با آن مواجه هستیم روزگاری با تعجب در کتابهای قصه، و بطور خاص قصه های خیالپردازانه، می‌خواندیم. ولی این خیالپردازی حالا به واقعیت پیوسته و جهان برغم پیشرفتهای شگرف پزشکی و علمی هنوز نتوانسته است در قبال ویروس کشنده کرونا درمان و راه حل قطعی ارایه کند.
این ویروس در ماه دسامبر۲۰۱۹ ابتدا در شهر ووهان چین پیدا شد و بسرعت به کل استان ووهان و سپس به عمده شهرهای کشور چین گسترش پیدا کرد. طبق گزارش رسانه‌ها پس از چین بدلیل ارتباطات و رفت و آمدهای کنترل نشده و اقدامات کنترلی دیرهنگام، ویروس کرونا به سایر کشورهای جهان سرایت کرد و در حال حاضر این ویروس کشنده در ۱۹۰کشور جهان به کشتار مشغول است.
شاید بتوان تأثیرات کشنده ویروس کرونا را با بیماری طاعون مقایسه کرد. در سابقه بیماری طاعون ثبت شده است که یکی از دلایل پیدایش آن جنگ طولانی مدت بین مغولها و چینی ها بوده و در سال ۱۳۳۴میلادی شیوع پیدا کرده است و سپس از طریق کشتی و دریا به اروپا منتقل شده است. بین ۶۰ تا ۱۰۰٪ افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شدند زنده نمی‌ماندند.
در حال حاضر؛ نقش و کشتار ویروس کرونا در ایران تحت حاکمیت ولایت فقیه سرنوشتی و مسیری کاملا متفاوت با سایر کشورهای جهان طی می‌کند. این تفاوت ابعاد و دلایل مختلفی دارد. ولی اصلی‌ترین و باصطلاح شاه دلیل این تفاوت تصمیم جنایتکارانه خامنه‌ای مبنی بر پنهانکاری شیوع ویروس کرونا در ایران است.
برغم اینکه از اوایل ماه دسامبر۲۰۱۹ علائمی از وجود این ویروس در ایران آشکار شده بود خامنه‌ای دستور داد که این موضوع نباید اطلاع‌رسانی شود. قاضی‌زاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت و درمان کابینه آخوند روحانی روز یکشنبه سوم فروردین اعلام کرد: «از اواسط ماه دسامبر گذشته نگرانی‌ام در مورد کرونا را به اطلاع مسئولین ارشد کشور ازجمله رییس جمهور رساندم اما تلاشهایم کمتر مثمر ثمر واقع شد».
خامنه‌ای، در روز موسوم به درختکاری درباره شیوع بیماری کرونا در ایران با دجالگری تمام گفت: «من نمی‌خواهم مسئله را خیلی کوچک فرض کنم اما آن را خیلی بزرگ هم نکنیم، این مسئله مدتی نه چندان طولانی برای کشور وجود خواهد داشت و سپس رخت برمی‌بندد».
آخوند روحانی نیز روز ۲۵فوریه پس از شرکت در اولین جلسه “ستاد ملی مبارزه با کرونا” در خصوص شیوع کرونا در ایران گفت «توطئه دشمنان ماست که می‌خواهند با هراس افکنی زیاد در جامعه کشور را به تعطیلی بکشند».
لذا این سؤال مطرح است که چرا خامنه‌ای مانع اطلاع‌رسانی راجع به شیوع کرونا در ایران شد؟
چند دلیل عمده برای این تصمیم ضدانسانی قابل ذکر است:
یکم: خامنه‌ای می‌خواست به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران در ۱۱فوریه۱۹۷۹ این روز را به روز نمایش قدرت تبدیل کند و نیروهای خودش را به خیابانها بکشاند.
دوم: خامنه‌ای مهندسی کرده بود که به هر قیمت نمایش مسخره انتخابات را در تاریخ ۲۱فوریه با هدف تک پایه کردن اهرم‌های قدرت و حذف باند موسوم به «اصلاح‌طلب» برگزار کند.
سوم: سپاه پاسداران برای تأمین مخارج سرسام‌آور سرکوب و تروریسم، به درآمد حاصل از حمل و نقل هوایی شرکت هواپیمایی ماهان نیاز داشت و به همین خاطر پروازهایش به کشور چین را قطع نکرد و اینکار عامل تعیین کننده در گسترش ویروس کشنده کرونا در ایران شد.
بر‌اساس بررسی‌‌های بعمل آمده، شرکت هواپیمایی ماهان، از تاریخ 1فوریه۲۰۲۰ تا ۵مارس۲۰۲۰، حداقل ۳۴ پرواز داشته که ۱۸ پرواز از ایران به چین و ۱۶ پرواز از چین به ایران بوده است. پروازهای مزبور بین تهران و شهرهای ووهان، شانگهای، پکن، گوانگ‌ژو و شنژن به‌صورت رفت ‌و‌ برگشت انجام شده است.
نتیجه اینکه اگر راجع به شیوع کرونا اطلاع‌رسانی می‌شد لاجرم گام های بعدی مربوط به آن؛ از جمله منع رفت و آمد و منع اجتماعات و منع راهپیمایی ها و ممنوعیت سفرها و دیگر اقدامات آن نیز باید به اجرا گذاشته می‌شد که طبعا تمام این اقدامات برنامه‌های مهندسی شده خامنه‌ای را بهم می‌زد.
لذا خامنه‌ای این تصمیم ضدانسانی را به بهای مبتلا شدن ده ها هزار نفر به کرونا و ۱۰هزار قربانی در ۲۱۰ شهر ایران تا زمان نوشتن این مقاله اتخاذ کرد.
تجربه ۴ دهه حاکمیت آخوندها بر ایران، چه در زمان خمینی و چه در زمان خامنه‌ای، این است که برای جان انسان ها کمترین ارزشی قایل نیستند. فتوای دجالانه خمینی «حفظ اسلام» و حکم حکومتی خامنه‌ای «حفظ نظام» با حکم شرعی «اوجب واجبات» می‌باشد. در جنگ ۸ ساله؛ خمینی کشورهای ایران و عراق را ویران کرد بنحویکه بیش از دو میلیون کشته و مجروح و معلول و ویرانی ۵۰شهر و بیش از ۳۰۰۰ روستا و ۱۰۰۰ میلیارد دلار خسارت فقط در طرف ایران بجای گذاشت.
خمینی در رابطه با این جنگ ویرانگر گفته بود «جنگ مسأله‌یی بود که منافعش بیشتر از ضررهایش بود…» (صحیفه نور جلد ۱۶، ص۱۹).
آخوند احمد جنّتی، رئیس کنونی «مجلس خبرگان» در خصوص این جنگ خانمانسوز گفته است: «اگر خداوند کوه دماوند را هم طلا می‌کرد و به ما می‌داد، ارزش آن با جنگی که اتّفاق افتاد برابری نمی‌کرد… این جنگ سراسر خوبی بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی را نیز تقویت کرد… برکات زیادی برای کشور ما داشت و … باقی ماندن نظام به برکت این جنگ بود» (خبرگزاری حکومتی فارس، ۱۹سپتامبر۲۰۱۷).
جان باختن انبوه مردم مظلوم ایران دراثر کرونا به افکار عمومی جهان نشان داد که حاکمان تهران به غیر از حفظ خود و رژیم فاسدشان کمترین اهمیتی به سلامتی و درمان مردم ایران نمی‌دهند. تا وقتیکه آخوندها در حاکمیت باشند فاجعه یکی پس از دیگری خواهد بود. راه حل ایستادگی تمام عیار در برابر هیولای «کرونای ولایت» است.
بی‌تردید فاجعه کرونا و سایر بحرانها فقط با ایستادگی دربرابر فاشیسم مذهبی حاکم، که مسبب همه بدبختی‌هاست، به پایان می‌رسد.
رهبر مقاومت ایران در پیام‌های اخیرشان درباره بحران کرونا و بی عملی رژیم حاکم گفته است:
«جنگ مردم ایران با کرونا بخشی از جنگ سرنوشت با خامنه‌ای و رژیم دجال و ضدبشری ولایت فقیه است. در هر کوی و برزن فریاد اعتراض سر دهید. بگذارید دنیا ببیند و بشنود که مردم ایران کرونا و آخوند نمی‌خواهند».
بیشتر بخوانید:
ایران ..دروغگویی و مخفی‌کاری آمار کرونا ؛ شیوه شناخته شده خامنه‌ای
هشدار سازمان بهداشت جهانی و فاجعه کرونا در ایران
اعلام دیر هنگام شیوع کرونا برای گیلان فاجعه به بار آورد
اذعان به پنهانکاری آمار قربانیان کرونا در ایران از زبان عوامل خامنه‌ای
جهانی شدن ویروس کرونا و تفاوت برخورد رژیم ایران با سایر کشورها
برای مقابله با کرونا چکار کنیم؟ راه حل چیست ؟
بحران کرونا، شکاف در نظام خامنه‌ای را بیشتر می‌کند
https://fa.iranfreedom.org/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر