Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ فروردین ۹, شنبه

صندوق بین‌المللی پول با درخواست جمهوری ننگین و نگبت بار اسلامی برای اعطای ۵ میلیارد دلار وام به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا موافق کرد!



صندوق بین‌المللی پول با درخواست جمهوری ننگین و نگبت بار اسلامی برای اعطای ۵ میلیارد دلار وام به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا موافق کرد!

فکر می‌کنید چه میزان از این پول صرف مردم ایران و مشکلات آنان خواهد شد؟

به تازگی صندوق بین المللی موافقت کرده کرد 5 میلیارد دلار را به ایران بدهد و بر همین اساس است مزدوران و تروریستهای نیابتی رژیم آخوندی خوشحال شده ند .من فکر میکنم این پولها مستقیم به این جیب این مزدوران میرود شاید برای اینکه مردم را گول بزنند کمتر از نیم درد صدش در ایران خرج کنند 99% درصدش به جیب تروریستا میرود. رژیم آخوندی خودش نیز عامل شیوع ویروس کرونا در ایران است برای چند هدف 1 از راه ترساندن مردم که در تجمعات اعتراضی علیه رژیم شرکت نکنند 2 برای کاهش تحریمها که رژیم کاملا در حال فروپاشی بود 3 از راه و زیر نام ویروس کرونا دست به قتلعام بزند و دست به این کار زده است
یا کرونا برای رژیم فرصت است یا تهدید ؟!
🎧گفتگو با دکترسنابرق زاهدی

◻️فرار زندانیان زندان سقز چه بود و نظرتون درباره سلسله شورشهایی که تاکنون در 4زندان ایران از ابتدای سال جاری تاکنون رخ داده چیه؟
◻️آخرین تحولات و پیامدهای بحران کرونا چیه؟ تعداد قربانیان چقدر شده؟ واکنشها و موضع‌گیریهای سران رژیم چه بود؟
◻️سران رژیم، مستمراً، صحبت از تشدید بحران کرونا، به علت تحریم می‌کنند! برخی طرفهای خارجی هم، خواستار رفع تحریم رژیم شدند... نظرتان در این رابطه چیه؟
◻️به طور واقعی، تشدید بحران کرونا در ایران، نتیجهٔ تحریمه؟ یا ناشی از مدیریت فاسد سیاسی؟
◻️با توجه به نکاتی که گفتید، بحران کرونا، برای رژیم، یک فرصته؟ یا تهدید؟
◻️تحلیل شما، از پساکرونا، و چشم‌اندازهای در پیش‌رو، چیه؟‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر