Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۹ فروردین ۹, شنبه

شمار قربانیان ویروس کورونا در سوئد به ۱۰۲ نفر رسید



شمار قربانیان ویروس کورونا در سوئد به ۱۰۲ نفر رسید
سازمان بهداشت همه‌گانی با تاکید بر افزایش روزانه‌ی شمار مبتلایان به ویروس کورونا، اما انتشار آن را هنوز آهسته ارزیابی می‌کند. اندرش تِگنِل، کارشناس بیماری‌های مسری در این سازمان می‌گوید وضعیت در استکهلم نیز رو به افزایش است، اما هنوز ابتلا به این ویروس به حد اشباع نرسیده است.


براساس آخرین آمار گزارش شده از سازمان درمان منطقه‌ی استکهلم از ۷۴۰۰ نفر که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، ابتلای بیش از ۱۳۰۰ نفر از آنها تایید شده است.
در کل کشور ۱۰۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند و شمار مبتلایان نیز به ۳۴۴۷ نفر رسیده است. تعداد مبتلایان بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز به ۲۳۹ نفر رسیده است.

 در مورد افزایش میزان ابتلا به گزارش سازمان بهداشت همه‌گانی، منحنی افزایش رو به بالا حرکت می‌کند، اما کمتر از میزانی ست که پیش‌بینی شده بود.

با این حال، محدودیت‌های جدیدی ازجمله ممنوعیت تجمع بیش از ۵۰ نفر اعلام شده که اجرای آن از روز یکشنبه ۲۹ مارس آغاز می‌شود.

برای یافتن تصویری روشن‌تر از میزان انتشار ویروس کورونا در سوئد، قراراست از یک هزار نفر در استکهلم آزمایش کورونا انجام شود.

به گفته‌ی اندرش تگنل، این آزمایش می‌تواند کمک بزرگی باشد برای اقدامات جدید یا دانستن این که چه اقداماتی را باید متوقف کرد.

شیوع ویروس کرونا

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر