Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

ارتباط رضا پالانی با سپاه پاسداران به روایت تصویر و یا گفتگوی رضا پالانی با یارانش در سپاه به روایت تصویر

 

یاسمین با  گرانترین ساعت دنیا منت نداره رقاصه خانم از یار فرانسویش گرفته هدیه 
تازه شوهرش 300 میلیون دلار بابت به انحراف کشاندن  انقلاب ژینا گرفته 




ارتباط رضا پالانی  با سپاه پاسداران به روایت تصویر  و یا گفتگوی رضا پالانی با یارانش در سپاه به روایت تصویر 


رضا پالانی چند نقش مهم برای ماندگاری رژیم بازی میکند  از یکسو نقش اپوزیسیون بازی کردن از یک سوی دیگر همکاری با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برای شناسایی نیروهای مخالف و هوادارانش در داخل ایران.  و از سوی دیگر رضا پالانی نقش دیگری بازی میکند برای  تفکیک در میان اتحاد مردمی با مطرح کردن  افکار فاشیستی ملی گرائیی. توافق رضا پالانی با سپاه از راه لابیهای رژیم صورت گرفته و رضا شده مهره ی سوخته ی رژیم ایران 

از سوی دیگر فاش شده که سپاه قدس از تمامی افغانهای تحت امرش خواسته آکانتهای به نام کرد بلوچ عرب و ایرانی درست کرده و در من وکالت میدهم به رضا پالانی  شرکت فعالانه داشته باشند یکی از افغانهای ساکن آلمان این خبر را تائید کرده که سفارتخانه های رژیم ایران از راه شرکتهای وابسته بخود پول ریخته تو حساب افغانهای تحت امر سپاه قدس برای اینکه بتوانند در من وکالت میدهم به رضا پالانی شرکت فعال داشته باشند. دوباره سپاه قدس در یک نامه به بیت رهبری گفته است با این کار میتوانیم از شر سرنگونی نجات پیدا کنیم  و راهی جز توصل شدن به بچه شاه نداریم و ایشان هم با ما در هماهنگی کامل هستند  و رضا پالانی  در مقابل این کار  500 میلیون دلار از سپاه قدس خواسته در روز اول  به راه انداختن این مسائل رضا پالانی به مبلغ 300 میلیون دلار جهت مخارج سفرهای خود از اطلاعات سپاه گرفته است. 

///////////////////////

منت سر مردم میزارند که شاخزادەشون ملت ایران را بخشیده و آدم حسابیه!! عوضیهای لمپن، این مردم هستند که باید این دزدهای پست‌فطرت را ببخشایند بخاطر تاراج ثروتشان .. دروغ میگم؟ پس عروس رقاصەشون ساعت به این گرانی را از کجا خریده؟ از زحمات و کارگری شوهر یا معشوقه فرانسوی؟؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر