Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۴, پنجشنبه

یک منابع موثق در داخل اسرائیل اعلام کرده که هنگامیکه آقای نتانیاهو از رضا پهلوی سئوال کرده چرا عبدالله مهتدی و حامد اسماعیلیون و معصومه قمی و یا مسیح علینژاد همراه خود نیاورده اند. بر اساس نوشتهای کارمن که پیج کارمن بعدا حذف شد در این نوشته آمده است که رضا پهلوی این افراد نامبرده را احمق و نادان و نفهم و بیشعور آبرو بر معرفی کرده

 

نوکر شازده و شازده هم تخریبش میکند پیش نتانیاهو به کردها اهانت کرده رضا پهلوی و مهتدی را شخصیتی نهفم و احمق معرفی کرده و همکاری با رضا پهلوی حماقت است

یک منابع موثق در داخل اسرائیل اعلام کرده که هنگامیکه آقای نتانیاهو از رضا پهلوی سئوال کرده چرا عبدالله مهتدی و حامد اسماعیلیون و  معصومه قمی و یا مسیح علینژاد همراه خود نیاورده اند. بر اساس نوشتهای کارمن  که پیج کارمن  بعدا حذف شد در این نوشته آمده است که   رضا پهلوی این افراد نامبرده را احمق و نادان  و نفهم و بیشعور آبرو بر  معرفی کرده


نتانیاهو از رضا پهلوی خوش آمد میگویند و از رضا پهلوی سئوال میکنند آیا شما بعنوان رئیس یک تشکیلات سیاسی به اسرائیل آمده اید؟  آیا حزب و تشکیلات شما همین شما و همسرتان هستند؟   مگر شما با خانم گلشیفته فراهانی و ومسیح علی نژاد و حامد اسماعیلیون و عبدالله مهتدی همکاری نمیکنید چرا آنها هیچگدامشان همراه شما نیستند؟  رضا پهلوی در جواب میگویند آنها کسانی نفهم و بیشعور و نادان هستند حقیقتا ترسیدم که باعث آبروریزی شخصیتی مثل من بشوند که همراه خودم بیاورمشان..

نتانیاهو خوب حامد بارها سخنرانی کرده اند فردی تحصیل کرده  فردی فهمیده هستند از نظر ما و از سوی دیگر آقای مهتدی سالها در درون کومه له در صفوف مبارزه بوده اند و شخصیتی فهمیده هستند  البته ایشان را از نزدیک ندیده ام.

رضا پهلوی همه ی این افراد من از ندیک میشناسمشان و افرادی نفهم و نادان که اصلا نمیهمند چگونه در یک مهمان حسبابی بنشینند و  و به همین دلیل از بی خبری کامل آنها به اسرائیل سفر کردم.  و عبدالله مهتدی و این افرادی که در بالا اسمشان آمده است هیچ پایگاه اجتماعی ندارند و آنچه در باره عبدالله مهتدی شنیده اید فراموش کن او به خاطر اینکه پول دارند بین دو تا 12 نفر دورو بر خود جمع کرده است هیچ گاه هیچ فردی در کردستان از این فرد طرفداری نمیکند.  و از نظر من اینها افرادی تروریست هستند و جدای طلب پس در شان من نیست با یک جدای طلب به اسرائیل سفر کنم. من تنها و تنها در این راستا با او همکاری میکنم که  ازش استفاده کنم بعدش یا زندانیش میکنم و یا  اعدام میشه چون تجزیه طلب حکمش مرگ است.و این را فراموش نکنیم که میان حرف زدن با نتایاهو هر چند دقیقه ی یکبار کفشایی  نتانیاهو را بوسیده رضا جعلوی

نتاتیاهو پس  شما باید تشکیلاتتون به ما معرفی کنید تعداد تشکیلات شما چند نفر هستند.

رضا من یعنی کل جمعیت مردم ایران همه تشکیلات من هستند و همه به من بعنوان پادشاه مملکت .کالت داده اند. 

نتانیاهو حالا میتوانید به درون سپاه نفوذ کنید هرچی اطلاعات مفید داریددر اختیار وزیر اطلاعات قرار بدهید او خودش در این کارها تجربه دارند.

رضا پهلوی بعداز مورد آزامایش قرار گرفتن رسما عضو جاسوسان موساد در بخش فارسی زبانان میشوند و قرار است اطلاعات مهم از مراکز اتمی ایران در اختیار اسرائیل قرار بدهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر