Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

سلطنت طلبها و اتحاد این جریان مشکوک با نیروهای امنیتی رژیم برای شناسایی مخالفین داخلی و خارج نشین

 





سلطنت طلبها و اتحاد این جریان مشکوک با نیروهای امنیتی رژیم برای شناسایی مخالفین داخلی و خارج نشین در نست وزارت اطلاعات که در اسال گذشته در این نشست وزارت اطلاعات گفته رضا پهلوی برای رژیم هیچ  تهدیدی جدی نیستند ما باید به طرفدارانش اجازه ی فعالیت بدهیم به شرطی که با نیروهای امنیتی همکاری بکنند برای شناسایی کانونهای شورشی و مخالفین دیگر مثل اعضای چریکهای فدای و کمونیستهای حق زن

خانم صیغه ای سرگردان درمانده سایبری همکار رضا پالانی پرستوی شناسایی  خوب شناختمت مامور .. اینجا نیاز به یک توضیحات  در رابطه با همکاری و اتحاد سطل زباله طلبها با وزارت اطلاعات بازگو میکنم.  

 حالا معلوم وروشن شده در مدارکی که در هک شدن وزارت خارجه ی رژیم بدست آمده فکر کنم کافی باشد برای تحت کنترل قرار دادن رضا پهلوی از سوی اف ب آی . اینجا بانو  ایرانی فاشیست نادان احمق  خرمخ خودش را جر میده فکرکنم تازه از زیر آخوند آمده بیرون به نیروهای مخالف رژیم حمله میکند و اینجا دقیقا در موضع سپاه و وزارت اطلاعات که چند ساعتی بردنش بخش خصوصی بهش خط دادند و آمد آنچه بهش دیکته کرده بودند ریخت بیرون .

.ما مدارک کافی در دست داریم که شما سلطنت فحاشها  ولایت معاشها  با رژیم در شناسایی مخالفین دارین همکاری میکنیدو در این  باره شکی نداریم. خانم فاشیست  افکار فاشیستی خود را پنهان نکرده و آنچه در مخ کثیفش جاری است ریخت بیرون  به پژاک و کومه له و دموکرات حمله ور میشوند اما نمیگویند رضا پالانی در طول 45 سالی که در آمریکا هستند حتی یک روز نیز شاغل نبوده اند شخصیتی پاسیف  دروغگو هولباف  هیچی در بارخانه اش نیست. در این رابطه  این خانم دختران کرد را با خانم بانوی پالانی اشتباه گرفته و یا با فرح خانم اشتباه گرفته ایتالیانو چینکوچینکو.

. بانو ایرانی تجربه ای خوبی در باره فاحشگی ندارند چون همیشه این کلمات ناموس فروشی کرده اره فکر کنم کارش بوده .داستان سلطنت فحاش  و ولایت معاش  یادتان نرود https://ajansknews.blogspot.com/2023/05/blog-post_55.html    د استان سلطنت فحاش ولایت معاش از نظرتان میگذرد  دسته ای فاشیست ولایت معاش  زیر نام سطل زباله نامی سلطنت طلب به خود گذاشته اند اول و آخر حرفشان فحاشی و توهین است چون پشت کامپیوتر هستن قدرت رویاروی ندارند همه ی آنها از اعضای بسیج و سپاه هستند . رضا پالانی اگر سایبریهای سپاه و بسیج نباشند من کاری نمیتوانم به تنهای بکنم باید سپاه و بسیج من را کمک کنند 

رضا پالانی میگوید با بسیج سپاه  ارتش در ارتباط هستند و میگوید  این ارتباط یکطرفه نیست بلکه  دوطرفه و این ارتباط یک طرفه نیست بلکه دوطرفه است رضا پالانی   

رضا پالانی در طول 45 سالی که در آمریکا بوده حتی یک روز شاغل نبوده همه ش پولی که باباش دزدیده از آن مصرف کرده. تعدادی ولایت معاش و فحاش را دور و بر خود جمع کرده همگی از اعضای بسیج و سپاه هستند بنابر این دسته ای فاشیستی با کمک سپاه تشکیل داده است

#داستان_سلطنت_فحاش_ولایت_معاش 

در جواب مزدور سایبری ولایت معاش سلطنت فحاش که ول و سرگردان در فضای مجازی در خدمت کردن به ولایت فقیه هستند .. از تو و امثال تو کصخلتر هستش؟ مزدور سایبری ولایت معاش کثیف برو ساندیست بخور مزدور. 

این هم یکی دیگر از زنجیر پاره کنهای سلطنت فحاش و ولایت معاش  را به خاطر بسپارید که این مزدور خودش مزدور رژیم آخوندهای کثیف میباشند   سطل زباله طلبها مزدوران سپاه هستند این حرف من نیست حتی نیروهای امنیت داخلی آلمان در بخش گزارشهای سالانه ی خود در باره جاسوسان و مزدوران ایران به شما مامورین مخفی ولایت معاش اشاره کرده است که سلطنت فحاش ولایت معاش هستند. 

در جواب مهرشام مزدور ولایت معاش بگویم این هم یکی دیگر از فاشیستهای ولایت معاش تازه سر از آخور سپاه ضد خلقی در آورده اند و شلم کورم تهمت میزنند. 

شازده یک مزدور ولایت معاش هستش راستی چند میلیون دلار بابت راه اندازی پیجهای فیک من وکالت میدهم از سپاه پول گرفتند؟  این حرف من نیست همه میگویند رضا پالانی از سپاه پول گرفته بابت تبلیغاتهای فیکش.

. اکثریت امضا کنندگان برای ضدیت با نیروهای سازمایافته  از اعضای بسیج و سپاه و وزارت اطلاعات بوده اند ..

  یارو لبنانی میگوید به من وکالت میدهم رای داده ام یکی از اعضای حزب الله لبنان هم در پیج خودش نوشته به درخواست ماموران سپاه به رضا پالانی رای دادم ساکن سوئد هستند. 

  یکی دیگر که فکر کنم دارای بیماری روانی باشند میگویند رضا پالانی 86 میلیون ایرانی بهش رای داده است این نظر سنجی از بیت رهبری فکر کنم آورده .

. وقتیکه میگویم سطنت فحاشها ولات معاش هستند باور کنید. یکی دیگر از زنجیر پاره کنهای ولایت معاش میگویند اقوام خودش نمیداند اقوام یعنی چی؟ اقوام در فرهنگ عربی گرفته شده است قبائیل  یعنی کسانی که نسبت خونی با هم دارند مثل دایه خاله عمو بهش میگن قوم  اما  ما در ایران قوم نداریم بلکه ملیتهای مختلف داریم  مثل ملت آذری  ملت کرد  ملت بلوچ و ملت عرب و ملت فارس همان زبانی که توسط فردوسی با وارد کردن 60درصد عربی فارسی امروزی نامیده میشود https://ajansknews.blogspot.com/2023/05/blog-post_14.html#more   ... یادتان نرود توهین رضا پهلوی با یارانش در دیدار با آقای نتانیاهو از این لینک نگاه کنید مسخره آمیز است.. https://ajansknews.blogspot.com/2023/05/blog-post_95.html   

 و در ضمن رضا پالانی نه دارای تشکیلات میباشند و نه دارای سازمانی سازمان یافته بنابر این  موتور محرک رضا پالانی اطلاعات سپاه وزارت اطلاعات و سپاه و بسیج میباشد چون برای رژیم بعنوان کبریت بی خطر معرفی شده است. 

ایشان دست برای هرکاری میبرند دست وزارت اطلاعات در آن خواهید بود چون این یک شخصیتی میباشند سالهای طولانی در تور امنیتی رژیم گیر افتاده اند و مهر ای شده اند که رژیم برای خاموش کردن قیام از این مهره ی سوخته سواستفاده میکنند. و ما باید برای قیامهای آینده این مهره ی سوخته را به مردم ایران معرفی کرده و هر نوع تحرکی از سوی این شخص مشکوک  خنثی کنیم و نگذاریم باردیگر خون جوانان عزیزمان به هدر برود به خاطر این مهره ی سوخته و این شخص مشکوک در فضای مجازی آنهم با ابتکار اتاق فکری وزارت اطلاعات  دست به تحرکاتی مشکوک زدند زیر نام من وکالت میدهم من گوسفند میشوم و این تحرکات مشکوک و من گوسفند میشوم برای خاموشکردن قیان ژینا بود و متاسفانه رسانه های مشکوک پشت این قضیه را گرفتند چون رژیم برای این کار کلش هزینه کرده بود و در ننهایت وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه موفق شد در این راستا اما اینبار دستش رو شده و دیگر اثری نخواهند داشت این مهره ی سوخته باید برای همیشه سوزاند./

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر