Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ خرداد ۸, دوشنبه

در اصل شاه و شیخ از یک تنی درختی هستند که به هم گره خورده اند و مکمل یکدیگرند

 


در اصل شاه و شیخ طنه ی درخستی هستند که به هم گره خورده اند و مکمل یکدیگرند  بیشتر در ادامه مطلب 


فساد اخلاقی شاه و اطرافیانش مبارک #سلطنت_طلب ها باد. به شهادت اطرافیان نزدیک شاه و علت اصلی بیماری او و اطرافیانش گوش کنید#رعیت های گرامی.ببینید چرا #پادشاهی طلبها از #تجاوز_جنسی دفاع کرده آن را بخشی از زندگی روزمره می دانند.


پالزبان در سال 1349 شاه یه فرماندهان ارتش دستور داد که چند نفری با لباس شخصی همراه فرح خانم به کربلا بروند و در انجا آقای خیر الله تفاح میاد استقبال فرح خانم از همان جا شما دیگر همراهی ایشان نکنید خانم لاله و شیرین همارهش به خانه آقای خیر الله تفاح میروند. پالزبان به شاه میگوید چرا خانه ی خیر الله تفاح شاه میگوید شما فضولی نکنید فقط اوامر را اجرا کنید.
پالزبان چند هفته  بعد همراه چند نفری وارد کربلا میشوند تا فرح را دوباره به ایران برگردانند فرح خسته و کوفته تو هواپیما خوابش میبرد لاله خانم بر میگردد میگوید خیر الله تفاح کس ندیده کشتش دیشب  شیرین اره خیلی وحشتناک باهاش سکس کرد خیلی اذیت شد گفتم بیایم کمکت گفت نه خودم کارمحرمانه دارم با اقای تفاح .
وقتیکه فرح خانم بات 3 خانم دیگر همراهشوارد تهران شدند شاه دستورداد برای دوهفته به استراحتگاه مخصوص بروند در کیش و یا لندن اما فرح خانم گفتند قبل از این باید با گوگوش خانم دیدار کنم خیر الله تفاح گفته بگذار به عراق سفر کنند تمامی مخارج سفرش با خودش آقای تفاح است.
ماموران ساواک به گوگوش خبردادند گوگوش خانم درجا خود را آمده برای سفر به بغداد دوروز بعد وارد بغداد میشوند و به خانه خیر الله تفاح میروند.
شاه بر این باور بود به علت نفوذی که خیر الله تفاح در د اخل حکومت عراق داشت میتوانست زمینه ای کودتاه را هموار کند که زود کشف شد و به نتیجه نرسید. 
شاە در سال 1349 فرح را بە کربلا فرستاد  شاە میخواست از راە  دایی صدام کودتاە کند در عراق و حکومتی دستنشاندە خود درعراق روی کار بیاورد خیراللە تفاح روابط جنسی با فرح خانم برقرار میکنند کە عدنان فرزند خیراللە تفاح از این ماجرا باخبر میشود و پدرش را صدا میکنند چکار دارد مکنند این روابط جنسی با زن پادشاە یک کشور دامی خطرناک است برای عراق.  صدام و عدنان فرح با 6 خانم همراهش بە ایران بازمیگردانند و با تشریفاتی عرف دیپلوماتیکی .و در سال 2003 بعد از سرنگونی صدام حسین سربازان آمریکای بە خانەی خیراللە تفاح کە خودش فوت کردە بود وارد میشوند و ودست بە تفتیش منزل میزنند براساس سرباز عرب زبان آمریکای در پیج فیسبوکی خود کە کپی آن در دست میباشد نوشتە خیراللە تفاح مردی هوسباز بودە از زن شاە سابق ایران گرفتە تا گوگوش مهستی روابط جنسی داشتە و تمامی نوارهای ظبط شدە توسط افسران پنتاگون بردە شدند
منبع دفتر خاطرات سپهبد عزیز الله پالزبان
خیر الله تفاح دایی صدام حسین در بغداد به مردی هوسباز و خانم باز معروف بوده که عدنان پسرش از این توطئه ی شاه برای انقلاب در عراق از راه خدمات جنسی با خبر میشوند شب صدام با عدنان به پیش خیر الله تفاح میروند و میگویند وزات اطلاعات همه مکالمات شما را با فرح پهلوی ظبط و ثبت کرده اگر ادامه بدهید جای شما زندان است در آن زمان خیر الله تفاح مینشند و تمامی ماجرا را برای فرزندش وپسر خواهرش توضیح میدهد اینجا شاه فرح را قربانی کرد به جای نرسید.
و پالزبان در خاطرات خود نوشته است شاه دارای چندین تاج بودند 3 تاج نقره و 4 تاج طلا و گرانبها و 2 تاج الماس بوده که مجموعا 4تا از این تاجها همراه خود برده است 

سپهبد عزیز الله پالزبان.  در ادامه خاطراتش مینویسد شاه  نه خودش و نه پدرش هیچگاه منتخب مردم نبوده بلکه انگلیسیها ایشان را زور به مردم ایران تحمیل کردند به خاطر امتیازهای که اینها به انگلیسیها میدادند. نمونه بارز آن گوشزده کردن رضا خان توسط جنرال انگلیسی اگر بخشی که کمال اتاتورک از ایران خواسته به ترکیه واگذار نکند از قدرت برکارش میکردند.. 
-----

2
سوت بزنید نرید تو خیابان

ارتباط مرجان آل آقا (بزرگترین اختلاس گر ایران)با دریا صفایی و سعید بشیرتاش

مرجان آل آقا بعد از اختلاس 7 میلیارد دلاری که بعضی ها بر این باورند این بزرگترین اختلاس تاریخ ایران است به بلژیک میرود و با وساطت دریا صفایی و همسرش سعید بشیرتاش آزاد می شود و بعد هم به آمریکا پناهنده میشود.

نکته مهم ماجرا از اینجا شروع میشود که مرجان آل اقا با کمک مسیح علینژاد و همسرش در آمریکا شرکتی ساختمانی تاسیس میکند و بخشی از پول های اختلاسی را در به عنوان سرمایه در آن قرار میدهد. 

اعضای هیئت مدیره این شرکت که با پول های اختلاسی ایران تاسیس شده چه کسانی هستند:
مرجان آل آقا، مسیح علینژاد ،گلشیفته فراهانی، دریا صفایی، سعید بشیرتاش، نازنین بنیادی و یکی از پسران خاوری 

هر کدام از اعضا این میز دست اندازی برای انقلاب مردم ایران شدن در آخرین مورد دریا صفایی و همسرش بشیرتاش با اهمال کاری و انکار زمینه را برای آزاد شدن تروریستِ رژیم اسدی، فراهم کردند

خیابان سنگر است سنگرهارا حفظ کنیم

به سخنان رهبران خودخوانده وملیچک های نایاکی واصلاح طلبان حکومتی  کسانی که در پی انحراف انقلاب ژینا هستندوحامی سپاه هستند ومیگویند حضور در خیابان ها ضروری نیست گوش ندهید پیروزی ما در ادامه حضور ما در کف خیابان هاست



ظهور و سقوط آلترناتیو خشونت‌پرهیز


▪️با شروع انقلاب اخیر وقتی که نظام دید به صرفه نیست از جلو مقابله رودر بکنه، تلاش کرد با ساختن اپوزیسیون‌های قلابی و خشونت‌پرهیز، ضرب قیام رو بگیره و اون رو به سمتی هدایت کنه که زیاد براش هزینه ایجاد نکنه. این پروژه در اوج خودش به منشور رسید. وقتی منشور مسئولیتش رو انجام داد دکانش رو خودش تخته کرد و اعضاش رفتن پی کارشون... دونستن این قضیه فقط برای اینه که اجازه ندیم در قیام بعدی این سناریو تکرار بشه... اینبار دیگه: می‌ریم تا سرنگونی 🔸

#قيام_تا_سرنگونى #نه_به_اعدام #اری_به_جمهوری_کونفدرالدمکراتیک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر