Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ خرداد ۸, دوشنبه

در اصل این سرباز قربانی سیاست رژیم آخوندی شده است. و رئیسی میخواست با یک تیر دو هدف را قرار بدهد اتز راه دیگر به مردم بلوچستان که کانون اعتراض است سکوت بکنند که کمتر اعتراض کنند به طالبان هشدار داد که گوا حق مردم سیستان و بلوچشتان بدهند از سوی دیگر فکر میکرد طالبان میترسد

 


در اصل این سرباز قربانی سیاست رژیم آخوندی شده است. و رئیسی میخواست با یک تیر دو هدف را قرار بدهد از راه دیگر به مردم بلوچستان که کانون اعتراض است سکوت بکنند که کمتر اعتراض کنند به طالبان هشدار داد که گویا حق مردم سیستان و بلوچستان بدهند از سوی دیگر فکر میکرد طالبان از حرفهای رئیسی 67 میترسد تا اینکه رژیم ایران دستور حمله به طالبان را صادر نمود دید با مقاومتی شدید و قوی روبرو شد و طالبان به سوی خاک ایران یشروی کرد رژیم فهمید قدرت پوشالیش زیر سئوال میرود و عقب نشینی کرد و در برابر طالبان زانو زد .


و از سوی دیگر جان جند تا سرباز هم گرفت که فرماندهانشان آنها را مجبور کرده بودند با طالبان روبرو بشوند و فرماهندان بزدل و ترسو نیز خود را در جای گرم و نرم قایم کرده بودند این سربازان بدبخت است که اجبارا به سربازی میفرستند و به قتلگاه ولایت فقیه فرستاده میشوند.

اگر حرفهای رئیسی را به خوبی گوش کنید اعلام جنگ کرده که چرا سریع عقبنشینی کرده و درخواست گفتگو کرده این خودش نشانه ی ضعف و ناتوانی رژیم میرساند بنابر این رژیم ایران توان جنگ ندارد

سطل زباله طلبها هم که بیشترشان با نام مستعار وارد میشوند و پرچم اسرائیل روی پروفایلش گذاشته و چرندیات مینویسند .

در خصوص رژیم ایران و جنگ اولا رژیم ایران با این اقتصاد درب و داغان توان جنگیدن با طالبان ندارد به 4 دلیل مختلف.

یکم ایران از پایگاه اجتماعی برخوردار نیست در داخل که این یک عامل مهم میباشد.

دوم در ایران اهل تسنن از کردستان آذربایجان تا خراسان و سیستان و بلوچستان وجود دارد اینجا در داخل جبههی دیگری وارد عمل میشود که قدرت رژیم را به زیر میکشد.

سوم مردم از رِژیم ناراضی هستند و حاضر نیستند برای این رژیم بجنگند.

چهارم رژیم زیربنای پولی و مالی خوبی ندارد که بتواند وارد جنگ بشود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر