Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

دستانی که تلخ و توهینهای خرد کننده واز زبان پهلوی علیه حامد اسماعیلیون و عبدالله مهتدی و مسیح علی نژاد و گلشیفته فراهانی و دوستان دیگری که به دام فریب وزارت اطلاعات افتاده بودند در دیدار با نتانیاهو زمانیکه به اسرائیل سفر کرده بودند.

 




دستانی که تلخ  و توهینهای  خرد کننده واز زبان پهلوی علیه حامد اسماعیلیون و عبدالله مهتدی و مسیح علی نژاد و گلشیفته فراهانی و دوستان دیگری که به دام فریب وزارت اطلاعات افتاده بودند در دیدار با نتانیاهو زمانیکه به اسرائیل سفر کرده بودند. 


گفتگوی کوتاه نتانیاهو در آبدارخانه سالون برگزاری یادبود قربانیان هالوکاست در اسرائیل.

رضا پهلوی  قبل از اینکه حرف بزنند دولا میشوند و چندباری کفشهای نتانیاهو را میبوسنددوباره دولا میشوند کفشهای سارا خانم را میبوسند  نوبت یاسمین میرسد او هم مثل شوهرش شروع میکند به بوسیدن ولیس زدن کفشهای سارا خانم و لب بوسی از کفشهای  نتانیاهو.

نتانیاهو سلام به اسرائیل خوش آمدین شما مثل اینکه تنهای خودتون و خانمتون اینجا آمده اید؟ آقای مهتدی و حامد اسماعیلیون و گلشفیته و مسیح چرا باخودتون نیاوردی که رنگ و بوی بهتری به خود میگرفت تا اینکه تنها بیاید؟

رضا پهلوی در جواب میگویند آخر چه بگویم و چه عرض کنم آنها آدمهای نفهم و احمقی هستند باعث آبروی ریزی میشد اگر همراه خود میاوردمشان اینجا رفتاری از خود نشان میدادند  که باعث آبروریزی خانواده ی من و رفتاری از خود نشان بدهند که من را پیش اسرائیلیها سرخورده کند. مسیح علی نژاد یک دلقک تمام عیار است و مهتدی شخصیتی نفهم و نادان هستند مثل کودک رفتار میکنند در نشستی که با هم داشتیم مثل کودک به کیکها و موادخوراکی حمله میکردند اصلا در شان من نیست چنین اشخاصی همراه خودم داشته باشم و یا بیاورم.

سارا نتانیاهو پاسخ میدهند خوب حالا ما گفتیم در مورد مسیح و حامد و گلیشیفته باور کنیم اما مهتدی رهبر یک جریان شناخته میباشند و در خیلی مجالس و مجامع اروپای شرکت کرده اند فردی با چنین وصفی شما میکنید فکر نمیکنم  درست باشند  حرفها ی  شما حالا شاید شما بهتر ایشان را از نزدیک بشناسین اما به هر حال  این رای خود شما است. 

رضا پهلوی هر سئوالی در باره مهتدی دارین برین از علی رضا نوریزاده سئوال کنین او دوست نزدیک متهدی هستند و خیلی از نزدیک بهتر از من ایشان را میشناسند. 

نتانیاهو خوب حالا خودتان چطورین؟  گفتین با سپاه و بسیج و ارتش در ارتباط هستین؟ ارتباط شما با  آنها در چه زمینه ای هستش؟ آیا میتوان اعتماد کرد که اطلاعات لازم از دورن رژیم و برنامه های اتمی رژیم بدست بیاوریم؟

رضا پهلوی قول میدهم اطلاعات مهم و دقیقی از برنامه ای اتمی رژیم برای شما بیاورم کمی صبر کنید از راه ارتباطات خودم  کاری خواهم کرد.

حالا تا اینجا ترجمه شده است بقیه اش منتظر باشیم برای رویدادی دیگر منتشرش میکنیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر