Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۶, شنبه

یک بازی سیاسی و اسرائیل میخواهد با یک تیر دو نشانه را بزند البته رضا پهلوی در میان ۴قوص گیر افتاده است که من در روزهای آینده به طور کاریکاتوری درستش میکنم .

 

رضا پهلوی من با سپاه ارتش و بسیج در ارتباطم و فکر نکنید این ارباط یکطرفه است این ارتباطات دوطرفه است. پس اینجا نتیجه میگیریم که رضا پهلوی با نهادهای امنیتی رژیم در ارتباط هستند و این ارتباطات طولانی شده و رضا عضو بخش مخفی این نیروی تروریستی شده است


یک بازی سیاسی  برای اعتبار بخشیدن به یک فرد بیسواد بنام رضا پهلوی  که در طول ۴۴ چهار سال در آریکا حتی یک روز به مدرسه نرفته خورده و خوابیده. و اسرائیل میخواهد با یک تیر دو نشانه را بزند البته رضا پهلوی در میان ۴قوص گیر افتاده است که من در روزهای آینده به طور کاریکاتوری درستش میکنم .
و اسرائیل با شنیدن این خبر گویا رضا پهلوی با ارتش و سپاه و بسیج در ارتباط هستند ایشان که بعنوان توریست اول سفر کرده بودند مورد توجه بخشی از سیاستمداران قرار میگیرد و قول و قراری ازش میگیرند که به بینند این مرد واقعا راست میگوید با چاغان میکنند.


اول  ۲۳ نفر از نمایندگان پارلمان اسرائیل  توماری را امضا کردند که در آن تومار خواهان استقلال آذربایجان ایران شده بودند که بیشتر جنبه ی بازی سیاسی داشته و برای اعتبار بخشیدن به رضا پهلوی دست به چنین مانوری زده بودند و بعدا وزیر اطلاعات اسرائیل در نمایندگان خواست امضای خود را به خاطر رضا بیسواد پس بگیرند این تومار و امضا آن و پس گرفتن آن برای مطرح کردن فرزند محمد رضا پالانی بوده هیچ چیزی دیگری در آن دیده نمیشود. 

 رضا پهلوی ادعا کرده که با سپاه  و ارتش و بسیج در ارتباط هستند و این مسائل توجه اسرائیل را به خود جلب کرده از یکسو اسرائیل میخواهد از راه پهلوی به درون سپاه نفوذ کند و از سوی دیگر سپاه میخواهد از راه پهلوی نفوذیهای خود را در اسرائیل تقویت کند.

 رضا پهلوی ۴ تا نقش بازی میکنند . دشمنی با مجاهدین و نیروهای مخالف رژیم. 

۱ اسرائیل میخواهد از راه پهلوی ماهی گیر خوبی بشوند و شاید اطلاعات مهم اتمی رژیم را بدست بیاورند. 



۲ سپاه و وزارت اطلاعات  میخواهند از راه رضا پهلوی به درون اسرائیل نفوذ کنند و اطلاعات مهم از درون اسرائیل بیرون بکشند بر همین اساس رسانه های پشت پردی خارج کشوری وابسته به رژیم دست به تبلیغات گسترده ای زده اند. 

۳ سپاه میخواهند حد اقل نفوذ خود ر از راه پهلوی به اسرائیل پایش باز بشود و یا حد اقل اگر شد 

از راه پهلوی در صورت فشار بیشتر با اسرائیلیها صلح بکنند.

۴ رضا پهلوی  به طور دقیق از اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات مجوز فعالیت سیاسی گرفته به شرطی که علیه سازمان مجاهدین خلق و نیروهای دیگر مخالف رژیم دست به فعالیت بزند و وزارت اطلاعات  به رضا پهلوی قول داده است که سایبریهای رژیم با تمام توانشان  پشتیبانی از رضا پهلوی از راه فضای مجازی انجام بدهند.  و یک خانم بنام میترا ساکن آلمان  یک پیج بنام دیدگاه رادیو اسرائیل راه اندازی کرده با هماهنگی کامل منشه امیر که بیشتر افردی که آنجا میونیسند سایبریهای رژیم ایران هستند..


به سایبریهای خود به شرطی که ضد اپوزیسیون دیگر عمل کنند مثل ضدیت با سازمان مجاهدین خلق و نیروهای کرد مخالف رژیم.. و شناسایی افراد مخالف و اعضای این نیروها و جاسوسی کردن علیه آنها و یکی به ما دوتا به آنها.

سپاه به رضا پهلوی قول داده است که هر باری رضا پهلوی فراخوان بدهد برای تظاهرات باید با سفیران رژیم قبلش هماهنگ کنند تا افراد خود را در جمع وارد کرده برای اینکه کشورها اینطوری وانمود کنند که دارای طرفدار زیادی هستند رضا شنگول ..  چون کلید فعالیتهای پهلوی در زیر کنترل سپاه میباشد هروفت سپاه احساس بکند که دارد به تهدید تبدیل میشود در جا افسارش را میگیرد و کنترلش میکند.

اگر با دقت طرفداران رضا جعلوی زیر نظر میگیرید یا عضو یگانه ویژه هستند و یا بسیجی و یا اصلا بی نام و بی نشان هستند تنها در فضای مجازی وجود دارند در عرض واقع هیچ وجود ندارند بنابر این نتیجه میگیریم که اگثریت اینها از اعضای نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی هستند . حتی تظاهراتهای که به راه انداخته میشود توسط ارتازل و اوباش  سفارت برگزار میشود برای رضا پالانی 



و رضاپهلوی از نظر وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه هیچ نوع تهدیدی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب نمیشود بالعکس رضا پهلوی در سنگر رژیم قرار گرفته و دنبال شناسایی افراد سوسیالیست و آزادی خواه و اعضای چریکهای فدایی و حزب کمونیست کاری گری و سازمانهای برابری خواه و هستند در سایبریهای وزارت اطلاعات مستقیم با رضا پهلوی در فضای مجازی همکاری میکنند .



جاسوس ولایت و عضو یگان سرکوبگر فکر میکنید شناسایی نمیشوید کیومرث سایبری ولایتمدار  و شاهوللهیی  تهمت بزن تا میتوانید شما مزوران ولایت فقیه کارتان همین است . حالا از یک کودک هم سئوال کنید میداند که رضا پهلوی با چه کسانی در ایران کار میکند و برای چه دارد کار میکند . شما قبل از اینکه با ما مخالفت کنید و دشمنی کنید بزرگترین دشمن خود پهلوی هستید.  و چگونه سپاه و وزارت اطلاعات براش سایبریهای خود را مثل توی مزدور مامور کرده است  اگر جاسوس ولایت فقیه نیستی یک مدرک کبارزاتی خود را ارائه بدهید بغیر اینصورت شما مزدور رژیم هستین و میدانیم کی هستین برو راسویاب را نگاه به بین شما کی هستین. راستی این و=مزدورها تا دیروز کجا بودند چرا طرفداران رضا پهلوی فقط اینترنتی و در فضای مجازی هستند و در واقعیت عرض واقع وجودندارند و یا اگر تظاهراتی را بر پا میکنند بیشتر با سفیر رژیم تماس میگیرند تا اوباش خودشان وارد کنند مهم نیست چه خواهد شد مهم این است کبریت بی خطر بهتر از سازمانهای سازمان یافته است.

👇👇

اینجا معلوم است به دلیل اعتراض هورمونهای بدنش به دروغهای که گفته است دماغش خارش بدی پیدا کرده و در مراسم قربانیان هالوکاست مرتبا دماغش خارش میکند و میخواره 


👆👆

اینجا بازی سیاسی برای اعتبار بخشیدن به بچه شاه زیر بخوانید

اول که رضا جعلوی به اسرائیل سفر کرد یک روز بعد 23 نفر از نمایندگان پارلمان اسرائیل توماری را امضا نمودند که گویا خواهان استقلال آذربیجان ایران شده اند تمامی این پروژهای یک بازی سیاسی برای مطرح کردن رضا جعلوی بوده  

بازی اول 


حالا بازی دوم  که بلافاصله وزیر اطلاعات اسرائیل در تویتر خود اعلام کردند که ایشان با رضا جعلوی مامور موساد تماس گرفته اند که به درخواست ایشان از نمایندگان اسرائیل خواسته است که امضای خود را پس بگیرند. 

این بازیهای سیاسی شکستخورده به این خاطر بوده تا نژادپرستان ایرانیرا به طرف رضا پهلوی بکشانند که اینکار هیچ خدمتی به آزادی مردم ایران نمیکند بلکه ایران را به سوی یک بحران سیاسی لاینحل خواهند برد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر