Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۴ دی ۱۱, جمعه

سال 2015 برای همیشه خدا حافظی میکند بعد از دو ساعت دیگر اما آنچه باقی میماند سال 2015 و 2014 کثیفترین و خونبار ترین و بدترین سالهای بوده که در عمر خویش دیده ام.






سال 2015 برای همیشه خدا حافظی میکند بعد از دو ساعت دیگر اما آنچه باقی میماند سال
 2015 و 2014 کثیفترین و خونبار ترین و بدترین سالهای بوده که در عمر خویش دیده ام.

امیدواریم سال 2016 سال صلح و آشتی و دوستی میان کل انسانها باشد هنوز روشن نیست که سال 2016 چه جور سالی بشود به هر حال از شروعش روشن است سالی سخت  سالی پر از جنگ و خونریزی خواهند بود از همین حالا رژیم ترکیه مرتکب جرایم علیه بشریت شده است و سیاست مداران دنیا نیز سکوت اختیار نموده اند هر روز نیروهای رژیم ترک کودکان و زنان و سالمندان کرد را هدف گلوله قرار میدهد
در سال 2014 نیروهای کور و آدمکش  و تروریستهای اسلامی در سوریه و عراق قدرت گرفتند چند شهر را به تصرف خویش در آوردند در ماه سپتمبر 2014 نیروهای داعش که یک گروه تروریستی  اسلامی میباشند با پشتیبانی دولت ترکیه به  شهر کوبانی  حمله نمود  و تقریبا این شهر را ویران نمودند.. در سال 2015 حملات ترویستهای اسلامی موسوم به داعش علیه ملت کرد شدت گرفت و از سوی دیگر جنگ داخلی سوریه به حدی شد که مردم آن کشور دسته دسته کشور خویش را ترک میکردند و به سوی اروپا میرفتند.
رویدادهای 2015  یکی از این ریدادها خیلی دلخراش بوده است  در شرق کردستان رویداد یک دختر کرد که کارمند هتلی در مهاباد به نام هتل تارا  بود  توسط  یک مامور آخونده زادا وزارت اطلاعات به قصد تجاوز جنسی به دختر کرد حمله میکند و دختر کرد از ترس اینکه توسط مامور کثیف امام زمان مورد تجاوز جنسی قرار نگیرد خود را از طبقه ی چهارم به پاین پرت نمود و خود کشی نمود مردم مهاباد به خیابانها ریختند و هتل تارا را به آتش کشیدند در این ناآرامی خیلی از جوانان کرد توسط نیروهای ویژه رژیم اشغالگر اسلامی داعش  آخوندی ایران دستگیر شدند و روانی زندان شدند. ریدادهای دیگر همدردی مردم شرق کردستان با مردم شمال کردستان بود که رژیم ترکیه هر روز دست به قتلعام مردم کرد در آن بخش کردنشین میزنند و مردم شرق کردستان به خیابانها آمدند متاسفانه بر اساس اطلاعاتی که در دست میباشد رژیم آخوندی خیلی از تظارکنندگان و معترضین را دستگیر نموده و روانی زندان نموده است رژیم اشغالگر اسلامی داعش  آخوندی ایران
در چند ماه پیش آنقدر پناهنده وارد اروپا شد غیر قابل تحمل شد و دولتهای اروپایی مجبور شدند مرزهای خویش را بر روی پناهندگان به بندند.
در ماه پیش حملات خونین تروریستهای اسلامی در قلب پاریس باعث کشته شدن نزدیک به 200 نفر شد  نیروهای تروریستی داعش از راه پناهندگان سوری توانسته بودند  خود را به آرپا برسانند که هنوز خیلی از اعضای داعش در سوئد و کشورهای دیگر اروپایی بر سر میبرند و بعضی این جانوران ناشناخته هستند.
و بعد از آزادی سازی شنگال و دستگیری یکی از مهمترین مهرهای داعش توسط یه په گه با مسعود بارزانی لارتباط مستقیم داشته و  مسعود بازرانی از ترس اینکه توسط کردهای داخل اقلیم کردستان مورد حمله قرار نگیرد رفت ارتش اشغالگر فاشیست ترکیه را به اقلیم کردستان دعوت نمود برای حمایت از حزب ترسو و بی غیرت بارزانی.
مسعود بارزانی تا در ایران بود بخشی از سپاه پاسداران رژیم ایران بود حالا چون با ترکیه بیشتر مرزهایش نزدیک است به ترکهای نژادپرست و قاتل کردها چسپیده است
ساموئیل کرماشانی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر