Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ مرداد ۱۷, چهارشنبه

حمله یک اسلامی به هتاو عبداللهی چهره منتقد اسلام در آلمان



حمله یک اسلامی به هتاو عبداللهی چهره منتقد اسلام در آلمان
هتاو عبداللهی پناهنده سیاسی از ایران است. او در یک هایم پناهندگی در ارلانگن در ایالت بایرن آلمان است .

هتاو عضو نهاد اکس مسلم در آلمان و چهره سرشناس منتقد اسلام در کردستان عراق و ایران است او در برنامه های تلویزیونی متعدد و همچنین گفتگوهای مستقیم با مردم شرکت میکند و به نقد قران و اسلام و قوانین و فرهنگ ضد زن اسلامی میپردازد. هتاو در همراهی وهمکاری نزدیک با مریوان حلبچه ای منتقد سرشناس اسلام فعالیت میکند و همه این مباحثات را یک فرد اسلامی از کردستان عراق به اسم کاروان سفرKarawan Safar که او هم ساکن همین هایم هست، شنیده و کم کم مزاحم هتاو میشود.
کاروان که یک فرد اسلامی و خشن است، بنا به گفته ساکنین هایم همسر و فرزند دو ساله اش را بارها کتک زده و صدای کتک زدن و یا گریه و داد و فریاد همواره از محل زندگی آنها بگوش بقیه میرسد.
هتاو عبداللهی به کاروان تذکر داده و به او گفته بود یکبار دیگر همسرت را کتک بزنی به پلیس خبر میدهیم و اگر مانع رفتن همسرت به کلاس درس آلمانی و زندگی عادی او در آلمان شوی بنا به تعریف باید با پلیس سر و کار پیدا کنی.
هتاو در گفتگویی با ما اظهار داشت که با همسر کاروان صحبت کرده و حقوق او را بعنوان یک زن در آلمان به او گوشزد کرده است. و همین باعث شده که کاروان یک روز به هتاو و کودک ٢ساله او حمله کرده و هتاو را زخمی میکند. البته لازم به ذکر است که قبلا این فرد اسلامی و مرتجع بارها هتاو را به مرگ تهدید کرده بود.
در هر حال بعد از این واقعه هتاو به پلیس زنگ میزند و طبق گفته خودش ، پلیس در صدد آرام کردن هتاو و لاپوشانی کردن مسئله بوده اما با پیگیری هتاو و دخالت تعدادی دیگر از ساکنین هایم، زمانی که این فرد وحشی مجددا به منزل هتاو آمده و قصد کتک زدن او را داشت ، با عکس العمل تند تعدادی دیگر و همچنین دوستان آلمانی هتاو و دخالت پلیس ، بالاخره کاروان سفر را دستگیر و پرونده ای بر علیه او به جریان می افتد. فردا سه شنبه قرار است به شکایت هتاو علیه کاروان سفر رسیدگی شود.
نهاد اکس مسلم در آلمان همواره اعلام کرده است که در مقابل تعرض اسلامیها به حقوق و حرمت زنان در آلمان ویا تعرض آنها به آزادی بیان و زندگی خصوصی افراد در هایم ها باید ایستاد. اینها که فکر میکنند در اینجا نیز میتوانند فضولی و دخالت کرده و کتک بزنند و از دین و اسلام و قرانشان با تعرض به مردم دفاع کنند، باید بدانند و در عمل ببینند که اینجا اروپا است و نمیتوانند بزنند و بکشند و دهانها را بسته و خشونت اعمال کنند.
هتاو عبداللهی کار بسیار خوبی کرده که تا کنون اصرار کرده حتما پرونده بر علیه این فرد تشکیل شود و باید کاری کنیم که پلیس با توجیه این مسئله و یا گفتن اینکه اینها فرهنگشان متفاوت است و زدن زنان در این فرهنگ عادی است پرونده را فیصله دهن.
هر مرتجع اسلامی که در اروپا به حقوق و حرمت افراد تعرض میکند باید با عکس العمل تند و فوری همه ما مواجه شود.
ما این پرونده را پیگیری کرده و شما را در جریان وقایع قرار خواهیم داد.
نهاد اکس مسلم در آلمان
٦ آگوست ٢٠١٨

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر