Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ شهریور ۳, شنبه

افشای اسامی و مشخصات ۸۰ تن از عوامل وزارت اطلاعات رژیم خمینی در اروپا و آمریکا – کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت


افشای اسامی و مشخصات ۸۰ تن از عوامل وزارت اطلاعات رژیم خمینی در اروپا و آمریکا – کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت

برادر مجاهد ابراهیم ذاکری، مسئول کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت، طی نامه‌یی به وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آمریکا و کانادا، لیست اسامی و مشخصات ۸۰تن از عوامل وزارت اطلاعات و تروریستهای رژیم خمینی را که در این کشورها فعالیت می‌کنند، برای آنان ارسال کرد و از آنان خواست هم‌چنان‌که در بیانیه ۲۹آوریل وزیران خارجهٌ‌کشورهای اتحادیه اروپا آمده است، این مزدوران را از کشورشان اخراج کنند. رونوشت این نامه برای وزیران دادگستری و داخلهٌ این کشورها نیز ارسال شده است. در قسمتهایی از این نامه آمده است:
«این لیست، تنها بخشی از مأموران اطلاعاتی رژیم در اروپا و آمریکا را دربرمی‌گیرد. بسیاری از این افراد فعالیتهای خود را در پوشش شرکتهای تجارتی انجام می‌دهند. برخی از آنان حتی خود را در شمار منتقدان جلوه می‌دهند، تا اذهان را از نقش واقعی خود به‌عنوان عوامل اطلاعاتی رژیم منحرف سازند. حضور گستردهٌ این مأموران، که اکثریت قریب به‌اتفاق آنان با سفارتخانه‌ها و نمایندگیهای رسمی رژیم نیز در ارتباط هستند، یکی از پایه‌های تروریسم ملایان در خارج کشور را تشکیل می‌دهد. مایهٌ تأسف است که به‌رغم وجود شواهد بسیار، فقدان یک سیاست قاطع علیه تروریسم افسارگسیختهٌ این رژیم باعث شده است که برای جلوگیری از فعالیت این مأموران اقدامات اندکی صورت گیرد و آنان به‌خصوص در پاره‌یی از کشورها از آزادی عمل کامل برخوردار باشند.
مسئول کمیسیون امنیت وضدتروریسم شورا می‌افزاید: سیاست مماشات که بر توهّم وجود عناصر میانه‌رو در درون دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم برایران مبتنی است، نه‌تنها هیچ کمکی به‌مهار تروریسم دولتی تحت حمایت رژیم ملایان نکرده، بلکه برعکس، حاکمان فعلی ایران را تشویق کرده است تا صدور تروریسم را بیش‌از پیش در دستور کار خود قرار دهند. سال گذشته، ۳۲ایرانی مخالف رژیم در خارج از ایران ترور شدند. این رقم یک رشد ۳۰۰درصدی را در مقایسه با سال قبل‌از آن نشان می‌دهد. اکنون پس‌از حکم دادگاه برلین و بیانیهٌ یک‌قاضی سوییسی که هر دو دخالت مستقیم بالاترین مقامات رژیم ملایان را در ترور مخالفان ایرانی در خارج کشور تأیید کردند، هرگونه استمالت از این رژیم تأثیرات بسیار مخرب‌تری به‌نسبت گذشته درپی خواهد داشت. این واقعیت ضرورت اعمال تحریم علیه ملایان را مورد تأکید قرار می‌دهد.
برادر مجاهد ابراهیم ذاکری در پایان از کشورهای مزبور خواسته است با اخراج این جاسوسها و اتخاذ یک سیاست قاطع علیه ملایان اجازه ندهند که دیکتاتوری حاکم بر ایران از رابطهٌ تجاری و دیپلوماتیکش با این کشورها به‌مثابه پوششی برای صدور تروریسم و بنیادگرایی استفاده کند.
۱ـ وحید عطاریان، عضو وزارت اطلاعات و دبیر اول سفارت رژیم در آلمان. وی به‌جای علیرضا حقیقیان از وزارت اطلاعات به‌عنوان سفیر رژیم به آلمان آمد. عطاریان قبل‌از این مسئول اروپایی وزارت اطلاعات در تهران بود.
۲ـ منصور چاووشی، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در آلمان. وی به‌جای یکی از عناصر اطلاعاتی اخراج شده از سفارت رژیم در آلمان به این کشور اعزام شد.
۳ ـ چین‌چیان، مأمور وزارت اطلاعات و مدیر شرکت ایپاتکو در آلمان. وی قبلاً در ستاد مشترک سپاه فعالیت می‌کرد و پیش‌از آن به‌ترتیب در بسیج، نیروی قدس و سفارت رژیم در آلمان مشغول به‌کار بوده است. چین‌چیان تحت پوشش امور هنری سازمان تبلیغات شرکت ایپاتکو در آلمان به‌فعالیتهای بنیادگرایانه و اطلاعاتی به‌نفع رژیم مشغول است.
۴ ـ محمد حسین حسینی، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در آلمان. وی در طبقهٌ سوم سفارت در بن مستقر است.
۵ ـ یحیی درم گزین، مأمور وزارت اطلاعات و رئیس شرکت هومن در آلمان. وی برای دوتن از تروریستهای قاتل دکتر کاظم رجوی در آلمان ماشین اجاره کرده بود. این تروریستها که دفتر مجاهدین در کلن را نیز شناسایی کرده بودند (سال ۹۲)، بعداً توسط دولت فرانسه دستگیر شدند، ولی به‌جای تحویل به دولت سوییس، آزاد و به‌رژیم مسترد شدند.
۶ ـ فرهاد دیانت، مأمور وزارت اطلاعات در انجمن اسلامی وابسته به‌رژیم در آلمان. وی که به فرهاد شمالی معروف است، چندین سال است که مسئول اتحادیهٌ انجمنهای اسلامی بوده و برای سفارت رژیم در بن و کنسولگری آن در برلین جاسوسی می‌کند.
۷ ـ علی رجبی، عضو وزارت اطلاعات و کاردار سفارت رژیم در آلمان. وی در اردیبهشت۷۴ به‌بن آمده و سمت رسمی او کنسول بوده است.
۸ ـ علی سالاری، مأمور وزارت اطلاعات و مدیر شرکت پستاکو در آلمان. این شرکت متعلق به‌محسن هاشمیان، پسرعموی رفسنجانی، است. وی از این پوشش برای مأموریتهای وزارت اطلاعات علیه مقاومت استفاده می‌کند.
۹ ـ محسن کوشکی، مأمور وزارت اطلاعات و دبیرسوم سفارت رژیم در آلمان. وی که خودش را محسنی معرفی می‌کند مسئولیت دفتر عطاریان را به‌عهده دارد.
۱۰ـ سیدجلال مدنی، مأمور وزارت اطلاعات و صاحب آژانس مسافرتی در شهر کلن آلمان. آژانس وی در خیابان لوکزامبورگ قرار دارد و تحت این پوشش باوزارت اطلاعات همکاری می‌کند.
۱۱ ـ حسن مرتضوی، مأمور وزارت اطلاعات و مدیر شرکت پستهٌ رفسنجان در آلمان. وی در شرکت پستهٌ رفسنجان در شهر نورداشتات کار می‌کند و از این پوشش برای مأموریتهای وزارت اطلاعات استفاده می‌کند.
۱۲ـ سیداسماعیل موسوی محمدآبادی، عضو وزارت اطلاعات و وابستهٌ نظامی سفارت رژیم در آلمان.
۱۳ ـ نوروزعلی رضوانی، مأمور وزارت اطلاعات در آلمان. وی که توطئه‌های وزارت اطلاعات علیه مقاومت را فعالانه به‌اجرا درمی‌آورد، از سال۹۳ به‌استخدام وزارت اطلاعات درآمده است. نوروزعلی رضوانی همکاری فعالی با سعید شاهسوندی دارد.
۱۴ ـ فریدون گیلانی، مأمور وزارت اطلاعات در آلمان. وی در سال۷۴ ازطریق خواجه‌نوری به‌استخدام وزارت اطلاعات درآمد. خواجه نوری درمدت ۴ماه مبلغ ۳۰هزار دلار ازطرف وزارت اطلاعات به‌وی پرداخت نمود.
۱۵ ـ علی‌اکبر راستگو، مأمور وزارت اطلاعات در آلمان. وی در اوایل سال۹۵ ازطریق فردی به‌نام عباسی در سفارت رژیم در آلمان (که بعداً به‌عنوان عنصر نامطلوب از این کشور اخراج شد) به‌خدمت وزارت اطلاعات درآمد. وی در اولین دیدارش با عباسی ۸صفحه اطلاعات علیه اپوزیسیون در اختیار رژیم قرار داد. راستگو درحال حاضر مخفیانه به ایران رفت‌وآمد می‌کند.
۱۶ ـ کریم عامقی، مأمور وزارت اطلاعات در شهر برلین (آلمان) است. ریاحی و فضائلی دوتروریستی که در سال۹۱ در اطراف یکی از دفاتر مجاهدین در کلن دستگیرشدند، با کریم عامقی درارتباط بودند.
۱۷ ـ محسن جزایری، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در آلمان. وی مسئول تهیهٌ تسلیحات، رابط نیروی قدس و مسئول خانهٌ ایران رژیم در آلمان می‌باشد.
۱۸ ـ عمادالدین طاهرپور، مأمور وزارت اطلاعات در شهر دوسلدورف آلمان. وی از مأموران فعال شبکهٌ تروریستی رژیم است. ریشهری (وزیر اطلاعات وقت رژیم) در مارس۱۹۸۹طی نامه‌یی ۱۲نفر از عاملان ترور دکتر کاظم رجوی را، پس‌از اتمام آموزش به‌طاهرپور با کد۰۴۱ ارجاع داده بود.
۱۹ ـ کریمی، مأمور وزارت اطلاعات در هامبورگ آلمان. او در این شهر مغازهٌ انتشاراتی دارد و زیر پوشش فعالیت فرهنگی جاسوسی می‌کند.
۲۰ـ سعید شاهسوندی، مأمور وزارت اطلاعات در هامبورگ آلمان. وی در سال۸۸ در داخل کشور خودش را تسلیم رژیم کرد و از آن‌پس طی همکاری با وزارت اطلاعات در لودادن مجاهدین و در شکنجه و زدن تیرخلاص به‌آنها شرکت داشته و پس‌از مدتی به‌عنوان مأمور وزارت اطلاعات ازسوی این وزارتخانه به‌آلمان اعزام شد. رژیم شاهسوندی را در سال۹۱ جزء شهود خود به«دادگاه لاسوییس» معرفی کرده بود.
۲۱ ـ بهمن برنجیان، مأمور وزارت اطلاعات در کنسولگری رژیم در برلین(آلمان).
۲۲ ـ ناصر خواجه‌نوری، مأمور وزارت اطلاعات در آمریکا. وی چندین‌سال است که در ویرجینای آمریکا مقیم است و هماهنگ‌کنندهٌ بسیاری از طرحهای این وزارتخانه علیه مقاومت در خارج است. وی که به‌طور مستمر به ایران رفت‌وآمد دارد، سازماندهی عوامل رژیم را تحت عنوان «اعضای سابق مجاهدین» برای طرحهای وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران برعهده دارد.
۲۳ ـ سیامک درخشانی، عضو وزارت اطلاعات در آمریکا. وی از معاونت اطلاعات خارجی و امور نهضتها در وزارت اطلاعات می‌باشد.
۲۴ ـ رشیدی، مأمور وزارت اطلاعات در آمریکا. وی رابط وزارت اطلاعات با نشریات وابسته به رژیم در واشینگتن است.
۲۵ ـ ناصر رنجبین، مأمور وزارت اطلاعات در آمریکا. وی ساکن لس‌آنجلس است و با خواجه‌نوری ارتباط نزدیک دارد. رنجبین تاکنون چندین‌بار برای توجیه و دریافت مأموریت به ایران تردد داشته است.
۲۶ ـ علی جزینی، عضو وزارت اطلاعات در آمریکا. وی که تا سال۹۳ در دفتر حافظ منافع رژیم در واشینگتن کار می‌کرد، از اواخر سال۹۳ ازطرف وزارت اطلاعات مأمور جذب ایرانیان و متخصصان مقیم نیویورک شد. او در دفتر نمایندگی رژیم در سازمان ملل متحد کار می‌کند.
۲۷ ـ میرمفتاح نبوی، مأمور وزارت اطلاعات در دفتر نمایندگی رژیم در سازمان ملل متحد در نیویورک. وی ازطرف وزارت اطلاعات به‌جای محمدرضا شالچیان اعزام شده است.
۲۸ ـ علی‌اصغر حیدرپور، عضو وزارت اطلاعات، دبیردوم سفارت رژیم در انگلستان. وی پس‌از این‌که بلوچی به‌عنوان عنصر نامطلوب اخراج شد، به‌جای او به‌انگلیس اعزام گردید.
۲۹ ـ محمود صفایی، عضو وزارت اطلاعات و قائم‌مقام کاردار رژیم در لندن.
۳۰ ـ احمدرضا کاظمی نجف‌آبادی، عضو وزارت اطلاعات و کنسول رژیم در انگلیس است.
۳۱ ـ علی موحد، مأمور وزارت اطلاعات در شعبهٌ ایران‌ایر در انگلیس. وی ابتدا سمت رانندهٌ سفارت را به‌عهده داشت، سپس مأمور در ایران‌ایر شد و اکنون در قسمت خدمات فرودگاهی کار می‌کند. او اغلب در تظاهرات هواداران مقاومت برای شناسایی نفرات، شرکت می‌کند.
۳۲ ـ مجتبی میری، مأمور وزارت اطلاعات رژیم در انگلیس. او قبلأ کارمند حراست در سفارت رژیم در لندن بود که مدت مأموریتش تمام شد و به‌تهران بازگشت. اما بعداز مدتی با اعمال فشار ازطرف وزارت اطلاعات مجدداً به‌عنوان کارمند محلی در سفارت رژیم در لندن به‌استخدام درآمد.
۳۳ ـ مجید رضایی‌نیا، عضو وزارت اطلاعات و کنسول رژیم در انگلیس.
۳۴ ـ رضا سخایی، مأمور وزارت اطلاعات در انگلیس. وی ازطرف وزارت اطلاعات مأمور راه‌اندازی فرهنگسرای ایران شده است.
۳۵ ـ داوود صمدآبادی، مأمور اطلاعاتی در ایران‌ایر (انگلستان). وی کارمند قسمت بار ایران‌ایر در لندن است که در هرپرواز به‌داخل هواپیما رفته و با نفرات محافظ هواپیما، هماهنگیهای لازم را انجام می‌دهد.
۳۶ ـ محمدباقر حسینی، از مأموران وزارت اطلاعات رژیم در سازمان ارتباطات اسلامی رژیم در رم. درجریان تحقیقات پلیس پیرامون ترور محمدحسین نقدی، نمایندهٌ شورای ملی مقاومت در ایتالیا، مشخص شد که دیپلومات‌تروریستهای رژیم از آپارتمان وی به‌عنوان محل مخفی استفاده می‌کردند.
۳۷ ـ فرید خلیلی، مأمور وزارت اطلاعات رژیم در ایتالیا.
۳۸ ـ محمدهادی عبدخدایی، سفیر رژیم در واتیکان (ایتالیا). وی در سال۱۹۵۲ عضو تیم ترور دکتر فاطمی، وزیر خارجهٌ مصدق، بوده و در رژیم خمینی نیز دارای سمتهای مختلف در سپاه، بسیج، مجلس و دیگر ارگانهای سرکوب و تفتیش عقاید بوده است.
۳۹ ـ محمود کاظمی‌آشف، مأمور اطلاعاتی رژیم در ایتالیا. وی در شهر ویتربو ایتالیا ساکن است و در ارتباط فعال با سفارت قرار دارد. پولهای زیادی ازطرف رژیم به‌حساب محمود کاظمی ریخته می‌شود.
۴۰ـ‌حسن مانی، از مأموران اطلاعاتی رژیم در ایتالیا و همکار کاظمی است. وی در تهاجمات حزب‌اللهیها به‌مجاهدین در شهر پروجا نقش بسیار فعالی داشته است.
۴۱ـ مصباح، عضو وزارت اطلاعات و معاون کنسول رژیم در ایتالیا. وی در کنسولگری رژیم در میلان تحت عنوان مسئول فرهنگی و معاون کنسول کار می‌کند.
۴۲ـ مهدی مقدم سامان، مأمور وزارت اطلاعات رژیم در ایتالیا. وی از سال۱۹۸۲ در ایتالیا بوده و برای وزارت اطلاعات فعالیت می‌کند.
۴۳ ـ محمود نورانی، عضو وزارت اطلاعات و دبیراول سفارت رژیم در ایتالیا. وی پس‌از انقلاب، وارد سپاه قزوین گردید و پس‌از مدتی به وزارت اطلاعات منتقل شد. نورانی از آن‌جا به‌شکل مأمور به‌خدمت به وزارت خارجه رفت و مدتی به‌عنوان کاردار رژیم در لبنان فعالیت کرد. پس‌از۵ سال مأموریت در خارج کشور به‌ایران بازگشت و در فروردین۷۵ مجدداً به ایتالیا اعزام شد.
۴۴ـ علیرضا یزدی‌نژاد، عضو وزارت اطلاعات رژیم در ایتالیا. وی به‌عنوان پیشنماز حسینیه میلان تحت پوشش تجارت، فعالیتهای اطلاعاتی و بنیادگرایانهٌ مورد نظر رژیم را پیش می‌برد.
۴۵ـ مصطفی چمن‌زاد، عضو وزارت اطلاعات و مسئول رمز سفارت رژیم در واتیکان (ایتالیا).
۴۶ـ امیرحمید سرپرست، عضو وزارت اطلاعات و مسئول رمز سفارت رژیم در رم. وی که سالها در اطلاعات و رمز سپاه پاسداران کار کرده است، به‌دنبال افشای نقش حمید پرنده در ترور شهید نقدی، ازسوی وزارت اطلاعات به‌عنوان جانشین پرنده به‌سفارت رژیم در رم فرستاده شد.
۴۷ـ سیدمهدی محبی، عضو وزارت اطلاعات و معاون سفیر رژیم در واتیکان (ایتالیا)است.
۴۸ ـ طالبی‌فر، مسئول امور اطلاعاتی در سفارت رژیم در بلژیک. او از مأموران وزارت اطلاعات است که به‌جای رضا بهمنش ـ‌عنصر شناخته‌شدهٌ وزارت اطلاعات در بلژیک‌ـ که مدت خدمتش در بلژیک به‌پایان رسیده بود، به‌این کشور منتقل شد.
۴۹ ـ حسن ایران‌منش، عضو وزارت اطلاعات و مسئول جذب ایرانیان در سفارت رژیم در بلژیک. وی در سفارت رژیم مسؤلیت روابط عمومی و برخورد با ایرانیان را به‌عهده دارد.
۵۰ـ محمداسماعیل الهویی، مأمور وزارت اطلاعات در بلژیک.
۵۱ـ تعالی، عضو وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در سوئد است و در قسمت دانشجویی کار می‌کند.
۵۲ـ ابراهیم پور، عضو وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در سوییس.
۵۳ـ مقدسی، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در سوییس است. وی مسئول رمز سفارت می‌باشد.
۵۴ـ سرهنگ نعیمی، عضو وزارت اطلاعات و وابستهٌ نظامی در سفارت رژیم در سوییس است. وی مسئول خریدهای تسلیحاتی و مأمور جمع‌آوری اطلاعات است.
۵۵ـ کریم حقی، مأمور وزارت اطلاعات در هلند. وی از فروردین۷۴ ازطریق مقصودی در کنسولگری رژیم در هلند در ارتباط با وزارت اطلاعات قرار گرفت و مسئولیت بخشی از شبکهٌ جاسوسی وزارت اطلاعات در هلند به‌عهده‌اش گذاشته شد.
۵۶ـ هادی شمس‌حائری، مأمور وزارت اطلاعات در هلند. برادر او از مقامات امنیتی رژیم است. شمس‌حائری از سال۷۰ در ارتباط با وزارت اطلاعات قرار گرفت . کیهان هوایی، ارگان خارج کشوری وزارت اطلاعات، در موارد متعدد از او حمایت کرده است.
۵۷ـ رضا اسدی، مأمور وزارت اطلاعات رژیم در هلند. رضا اسدی توسط خواجه‌نوری به‌استخدام وزارت اطلاعات درآمد و به‌شبکهٌ جاسوسی رژیم در هلند پیوست.
۵۸ـ هدایت به‌نژاد، عضو وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در فرانسه. وی از دانشجویان قدیمی حزب‌اللهی بوده که به‌استخدام وزارت اطلاعات درآمده است.
۵۹ـ علی راست‌بین، عضو وزارت اطلاعات و مسئول انجمن فرهنگی بوعلی‌سینا در فرانسه است. راست‌بین در زمان شاه ساواکی و نمایندهٌ حزب رستاخیر در دانشگاه تهران بود. وی در زمان خمینی در ارتباط با وزارت اطلاعات قرار گرفت و سالهاست که در فرانسه تحت پوش این انجمن فرهنگی برای این وزارتخانه کار می‌کند. سه‌سال پیش رابطهٌ راست‌بین با وزارت اطلاعات افشا شد.
۶۰ ـ غلامرضا رمضانی، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در فرانسه. وی به‌فعالیت در زمینهٌ صدور بنیادگرایی، اشتغال دارد.
۶۱ـ رسول زمانی، مأمور وزارت اطلاعات در کنسولگری رژیم در فرانسه. وی مسئول حل‌وفصل امور کسانی است که به ایران تردد می‌کنند.
۶۲ـ شرقی، مأمور وزارت اطلاعات و مسئول حراست ایران‌ایر در پاریس. وزارت اطلاعات مأموریتهای ویژه‌یی را که در ایران‌ایر دارد، از طریق شرقی دنبال می‌کند.
۶۳ـ شعبان شهیدی، مأمور وزارت اطلاعات و رئیس رادیوتلویزیون رژیم در فرانسه است.
۶۴ ـ محمدحسن (محسن) صادقی، عضو وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در فرانسه. وی از دانشجویان حزب‌اللهی فرانسه بوده که از سالهاپیش به‌استخدام وزرات اطلاعات درآمده و رابط وزارت اطلاعات با امور سلطنت‌طلبهاست.
۶۵ـ‌صالح‌پور، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در فرانسه و مسئول مطبوعات سفارت در پاریس است.
۶۶ـ ابراهیم صدق‌گویا، عضو وزارت اطلاعات و کارمند کنسولگری رژیم در فرانسه. وی ازسوی وزارت اطلاعات به‌عنوان مأمور به‌خدمت به‌وزارت خارجه رفته و جهت مأموریتهای اطلاعاتی به‌فرانسه اعزام شده است. مأموران وزارت اطلاعات که قصد سفر به‌فرانسه دارند، با معرفی صدق‌گویا یا به‌عنوان اقوام او به‌فرانسه مسافرت می‌کنند.
۶۷ـ اصغر عزیزی، مأمور وزارت اطلاعات در شعبهٌ بانک سپه در فرانسه و از عناصر کلیدی اطلاعاتی رژیم در پاریس است.
۶۸ـ علی فراستی، مأمور وزارت اطلاعات. وی از چندسال پیش در فرانسه به‌استخدام وزارت اطلاعات درآمد و طبق طرح وزارت اطلاعات به‌عنوان کاندیدای ریاست جمهوری رژیم به ایران رفت. در ایران مدتی تحت آموزش و توجیه وزارت اطلاعات قرار گرفت و برای اجرای توطئه‌های بعدی مجدداً روانهٌ خارج کشور شد و از آن‌زمان تاکنون به‌طور مستمر به‌ایران تردد دارد. محل کار او در ایران در وزارت اطلاعات است.
۶۹ـ مرتضی کاشی، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در فرانسه. وی بیش‌از یک‌سال‌ونیم است که وارد فرانسه شده و مسئول صدور پاسپورت و شناسنامه در کنسولگری رژیم است. وظیفهٌ اصلی او کسب اطلاعات و استخدام جاسوس ازمیان ایرانیانی است که به‌کنسولگری مراجعه می‌کنند.
۷۰ـ محمد مجیری، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در فرانسه. وی درحال حاضر با مزدوری به‌نام امین‌نژاد روی طرحهای اطلاعاتی و بنیادگرایی در فرانسه کار می‌کند.
۷۱ـ ماشاءالله مخبری، عضو وزارت اطلاعات و رئیس ایران‌ایر در فرانسه. وی به‌طور مستقیم با وزارت اطلاعات درارتباط است و مأموریتهای مشخص و مهم را ازجانب وزارت اطلاعات در پاریس دنبال می‌کند.
۷۲ـ ناطق، عضو وزارت اطلاعات و مسئول دفتر سفیر رژیم در فرانسه.
۷۳ ـ محمد هاشمی، مأمور وزارت اطلاعات در فرانسه. وی تحت عنوان مسئول خانهٌ ایران فعالیت می‌کند.
۷۴ ـ محمد پناواد، عضو وزارت اطلاعات و مسئول رمز و حفاظت اطلاعات سفارت رژیم در کانادا (اتاوا)، می‌باشد. وی به‌جای علی‌اکبر نظری به این مأموریت اعزام شده است.
۷۵ـ اسماعیل نوریان، مأمور وزارت اطلاعات در کنسولگری رژیم در اتاوا. چندنفر از کارکنان ثابت سفارت رژیم در کانادا تحت مسئولیت او به‌فعالیتهای جاسوسی اشتغال دارند.
۷۶ـ عبدالله رجبعلی، عضو وزارت اطلاعات و کنسول رژیم در نروژ.
۷۷ـ مصطفی بادپرور، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در نروژ. وی به‌جای موحد به‌سفارت اعزام شده است.
۷۸ ـ ابوالقاسم زینتی، کنسول رژیم در دانمارک. وی فعالیتهای اطلاعاتی و جاسوسی علیه ایرانیان و تشکیل پرونده برای آنان را به‌عهده دارد.
۷۹ـ مسعود بهنود، عضو وزارت اطلاعات که به‌عنوان مسئول رمز در سفارت رژیم در دانمارک فعالیت می‌کند.
۸۰ـ سعید بهمنی، عضو وزارت اطلاعات و مسئول امور کنسولی در سفارت رژیم در دانمارک. وی در پوشش امور کنسولی علیه ایرانیان کار اطلاعاتی و جاسوسی می‌کندo

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر