Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مرداد ۲۳, شنبه

ما از سال 2002 تا به حال توانسته ایم چند منبع موثق پیدا کنیم که منبع موثق خودمان داریم .

 

ما از سال 2002 تا به حال توانسته ایم  چند منبع موثق  پیدا کنیم  که منبع موثق خودمان  داریم . 

یادآوری روزگاری که دوستان فارس ما هیچگاه کردها را انسان حساب نکرده و بلعکس با دیدی بی احترامانه و غیر انسانی به کردها نگاه میکنند. نه همه ی آنها بلکه کسانی که دارای تفکر سلطنت الهی هستند بیشتر دارای چنین تفکری هستند.
در این رابطه ما توانسته ایم چند تا سازمان مهم برای شناسای ماموران داخل کشور تاسیس کنیم. 
در بین آنها سازمان اسرائیل کرد  و در سالهای اخیر سازمان  رسویاب  و سازمان پ ت ان که یک سازمان که بیشتر در داخل کشور و بیرون از کشور فعالیت میکنند و هنوز اعلام رسمی نکرده اند که اکثریت اعضای این سازمان کردستانی هستند.. در ضمن در سال 2012 اولین نفر بودم اعلام کردم که ایرج مصداقی مامور مخفی برون مرزی وزارت اطلاعات هستند  دوستان و هواداران دیگر دسته دسته من را بلوک کردند و حتی نیز حرفهای رکیکی نیز علیه بنده زدند  در همان روز گفتم  تاریخ همه چیز روشن خواهند کرد  دوستان بعضی در قید حیات و بعضی نیز  به سفر ابدی رفته اند  به من گفتند تو جاسوس  اسرائیل هستید و ما در کنار مردم بقول آنها بیدفاع فلسطین هستند.. کلا در سال 2012  90 نفر از دوستان خودم من را بلوک کردند و حتی تهدید کردند که من را به دادگاه خواهند کشاند و این را یاد آور میکنم انگ تجزیه طلبی هم به ما زدند من گفتم صبور باشین تاریخ خودش دیر و یا زود پاسخ خودش را میدهند  خودشبختانه دیری نه پاید که ایرچ  مصداقی به طور روشن و واضح به افکار یارانی که من را بلوک کرده بودند  حمله نمودند و دست به لجنپراکنی زدند  و ایرج مصداقی ماهیتش خوشبختانه روشن شد و فهمیدیم که این جانور اطلاعاتی مامور مخفی وزارت اطلاعات که بعنوان نفوذی سالهای سال دست به فعالیت زدهد و یکی از کارهای ایرج مصداقی مزدور اطلاعاتی این بود که قتلعامهای سال ۶۷ را ینیمیرا کرده و از ۳۰۰۰۰ هزار نفر به ۵۰۰۰ هزار نفر تخفیف داده با دستور اربابش در تهران اکبر خوشگوش. و تهدید میکردند که من علیه زندانیان سیاسی عمل بد انجام داده ام بدون عذرخواهی دوباره من را از لیست بلوک خود درآوردند و دوباره برگشتند اما هیچ اشاره ای به حرفهای بنده نکردند و از منابع خود حرف در می آوردند.  در صورت نیاز فوشها و حرفهای رکیکی که همه را در دست دارم میتوانم منتشر کنم با ذکر نام و کپی اصلی با نام شخص.
 خلاصه بعد از چند روزی که تازه بازگشته بودند از من خواستند که پرچم شیر و خورشید نشان بر روی پیجم بگذارم رد کردم گفتم زیر این پرچم هزاران نفر از نسل من کشته شده اند و نظر شماها  قابل احترام است اما من دارای پرچم ملی خویش هستم هر کدام از احزاب و نیروهای دموکراتیک حقوق ملتم و مردمم را به رسمیت بشناسد  حتما در کنارشان خواهند ایستاد و ازشان دفاع خواهم کرد.
 ولی یادتان نرود من یک کرد هستم و ملیتم و مرد محروم مناطقم برایم مهم و حیاتی است.و حالا امروز چیزی گفتم یادداشت میکنم چگونه تاریخ آن را روشن خواهند کرد و نشانخواهند داد شعارهای و برنامه ها و قول و قرارها را مثل مدرک یادداشت کنید و بدانید چند درجه تغیرات در آن به وجود آمده و جقدر از قول و قرارها به انجام  رسیده و کدامشان درست کار کرده و کدامشان فریببوده بهتر است و در ضمن بنده با برباری برتمامی آنچه به ما توهین شد چشم  پوشی کردم و هیچ گاه بر روی آنهایکه خود را مدافع حقوق برابری میدانند نیاوردم بلکه کوتاه آمدم حتی یک لحظه هم شده دوستان عزیز فارسی زبان ما حاضر نشدند عذرخواهی کنند.   با درود ساموئیل کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر